Αidas POV
Le-νόμιζα οτι..ότι σε σκότωσε..που
ήσουν τόσα χρόνια?Το-....έγιναν τόσα πολλά,ήμουν έγκυος με την marie όταν έγινε ο πόλεμος, γεννήθηκε εκεί,δεν μπορούσα να την αφήσω να πεθάνει...η να πάθει κάτι και ο πατέρας της μας έστειλε στην γη, νόμιζα ότι δεν θα τον ξανάβλεπα αλλά κατάφερε να σωθεί και μας βρήκε...οταν-
Μar-δηλαδή...εγώ γεννήθηκα στο lu-lulu-luner-..σε αυτό τέλος πάντων?
Το-lunar.και ναι..αλλά δεν μπορούσα να μείνω εκεί μετά τον πόλεμο... ήθελα να σου εξασφαλίσω μια καλύτερη ζωή...
Le-τι κάνει ο πατέρας της?
Το- μετακινείται συχνά λόγο δουλειάς...τον βλέπουμε πολύ λιγο,αλλά κάνουμε υπομονή...
Le-χρειαζόμαστε την κόρη σου...ξέρω ότι περνάει....περνάτε,πολλά!Αλλά οι δυνάμεις της είναι απαραίτητες για να σώσουμε τον lunar(cringarw pali).
To-κάτσε..δηλαδή,θα πρέπει να γυρίσει εκεί?Με τίποτα!
Μar-μα μαμά!Με χρειάζονται! Δεν μπορώ να τους αφήσω...
Το-και εγώ τι θα κάνω άμα πάθεις κάτι?Εγώ σε χρειάζομαι πιο πολύ,τι θα κάνω αμα σε χάσω?
Μar-μαμά,ο μπαμπάς πολέμησε,εγώ θα κάνω το ίδιο,μη με περιορίζεις,δεν μπορώ να τους αφήσω,αν με χρειάζονται θα πάω!θα έχω τα παιδιά να με βοηθούν.
Το-και αν σε πειράξει?Είναι πιο επικίνδυνος απ'οτι νομίζεις,δεν λυπάται κανέναν και τίποτα...είναι τέρας marie,τέρας.
Μar-τότε εμείς θα σταματήσουμε αυτό το τέρας.'Ολοι μαζί.
Η μητέρα της πήρε ένα ανήσυχο και περήφανο ύφος.
Το-είμαι περήφανη για σένα...θέλω να προσέχεις,ναι?
Μar-σου το υπόσχομαι.
Έπιασε το χέρι της μαμας της και της χαμογέλασε.
Le-μην βιάζεστε,έχουμε πολύ δουλειά ακόμη μέχρι να πάμε,θα σας εκπαιδεύσω μέχρι να είστε έτοιμοι και ξέρω ακριβώς που και πως θα γίνει.
Νm-και εμείς?
Le-εχω ένα σχέδιο για εσάς....θα σας δώσω δυνάμεις...
Jm-Ho-ΤΙ?!
Le-μόνο προσωρινά,για να μας βοηθήσετε,αφού δεν θα μας αφήσετε ότι και να πω.
Νm-τι δυνάμεις?
Τ-θα'λεγα κάτι αλλά είμαι καλό παιδακι...
Νm-σκάσε εσύ.
Τ-να-
Yg-πότε θα μας τις δώσεις?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Supernatural~° A dream or not•••{°bts ff°}#STBSBC2K19 #KAWG2019#starterliste2019
Fantasia~•ενα όνειρο ,μια δύναμη,ενας κόσμος, μυστικά που θα αποκαλυφθουν,ένας πόλεμος....να περιμένετε πάντα το αναπάντεχο...•~