Αidas POV
Σιγά σιγά πλησιάσαμε, πρίν καλά καλά το καταλάβω,η απόσταση μεταξύ μας μηδένισε και τα χείλη μας ενώθηκαν, ένιωθα τόσο όμορφα,σαν να βρισκόμουν σε παραμύθι,τα χείλη του ήταν τόσο απαλά,και το φιλί ήταν τρυφερό.Σιγά σιγά απομακρυνθήκαμε και πρίν τελειώσει το φιλί τον ένιωσα να χαμογελαει.
Α-πάμε σπίτι?
Τ-πάμε.
Κατεβήκαμε και χερι-χερι προχωρήσαμε προς το σπίτι.
Τh-χιέλο! Πώς τα περάσατε?
Είπε πονηρά.
Τ-πολύ καλά!
Είπε και με κοίταξε εξίσου πονηρά.like kill me now όλα τα βλέμματα είχαν πέσει πάνω μας.
Jin-καλά που δεν θ'αργούσατε!
Τ-3 ώρες πολύ είναι??
Jin-καθόλου ρε.Αν εξαιρέσεις ότι είναι 3 το πρωί.
Γύρισε τα μάτια του.
Α-οι άλλοι κοιμούνται?
Υg-ναι,δεν άντεξαν οι τεμπέληδες.
Έβγαλα έναν ήχο "τς" και πήγα να φύγω.
Theos POV
Άρπαξα την aida απ'το χέρι πρίν προλάβει να φύγει και την οδήγησα ως συνήθως στην πολυαγαπημένη ταράτσα.(no wayyy)
Th-έλα πες τα.
Α-τιιιι?
Σήκωσα το φρύδι μου.
Α-εεε τίποτα...εμ απλά μιλήσαμε...
Τh-κανόνισε αν μάθω κάτι θα φάω το τελευταίο κομμάτι κέικ που έχει στο ψυγείο...
Ήξερα τα αδύναμα σημεία της.
Α-καλά καλααά!
Τh-το'ξερααα!
Α-λοιποοον....μας κυνήγησε η αστυνομία..και-
Τh-όπα όπα όπα...τι έκανε λέει?
Α-ο tae,με πήγε να διασκεδάσουμε..και κάναμε κάτι γκράφιτι..και η αστυνομία μας βρήκε..και αρχίσαμε να τρέχουμε,αλλά έπιασαν τον tae,και για να τους ξεφύγουμε..
Τh-μην μου πεις.
Α-Χρησημοποίησα τις δυνάμεις μου..
Τh-.....ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΜΟΥΥΥ!Τι άλλο?
Α-τι άλλο?
Τh-ελα έλα,μου είπες τόσα, τελείωνε.
Α-.... μπορεί...να μου έδωσε..ένα τόσο δα..μικρουυύλι φιλάκι..
Τh-ΤΟ'ΞΕΡΑΑΑ ΤΟ'ΞΕΡΑΑΑ ΤΟ'ΞΕΡΑΑΑ!!!
Άρχισα να πανηγυρίζω και να φωνάζω,ως που ξαφνικά είδαμε μια γριούλα να βγαίνει από την δίπλα πολυκατοικία και να μας κοιτάει με μισό μάτι.
BẠN ĐANG ĐỌC
Supernatural~° A dream or not•••{°bts ff°}#STBSBC2K19 #KAWG2019#starterliste2019
Viễn tưởng~•ενα όνειρο ,μια δύναμη,ενας κόσμος, μυστικά που θα αποκαλυφθουν,ένας πόλεμος....να περιμένετε πάντα το αναπάντεχο...•~