Taes POV
Είδα την aida γονατισμένη στο ένα της γόνατο, ιδρωμένη και λαχανιασμένη,με τα χέρια της ακόμη σημαδεμένα προς εμένα, να με κοιτάει κατάματα.Ο namjoon δεν έλεγε τίποτα και οι υπόλοιποι κοιτιόντουσαν μεταξύ τους.
Τ-εγώ-τι έκανα...
Ψιθύρισα στον εαυτό μου.Η aida σηκώθηκε με όση δύναμη της είχε μείνει,πήγε να παραπατήσει αλλά κρατήθηκε και με κοίταξε στα μάτια.
Α-ειπα όχι.
Έμεινα να την κοιτάω κατάματα,δεν ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο,είχα βγει εκτός εαυτού.
Τ-namjoon-
Nm-οχι tae, εγώ φταίω,δεν έπρεπε να την κατηγορήσω για κάτι που δεν έφτεγε καν εκείνη..
Τ-δεν έπρεπε να σου επιτεθώ..
Νm-tae.... Είσαι σαν αδερφός μου,δεν θα μπορούσα να σου θυμώσω για πάνω από μια βδομάδα... βασικά...θα μπορούσα..αλλά όχι γι'αυτό.
Γέλασα και τον αγκάλιασα.
Τ- συγνώμη aida..
Nm-ναι...και εγώ...
Α- μπράβο.
Πήγε να προχωρήσει αλλά ξαφνικα έπιασε το μπράτσο της και πήρε μια έκφραση πονου,ύστερα παρατήρησα ότι η ζακέτα της είχε σκιστεί και είχε καεί.
Τ-aida....ωχ όχι..
Α-είμαι καλά...δ-δεν πειράζει.
Προσπαθούσε να δείξει ότι δεν πονούσε αλλά δεν με ξεγελουσε,είχα καταλάβει ότι πονούσε,αλλά ήταν δυνατή και την θαύμαζα γι'αυτό.
Τh-έλα..σε λίγο φτάνουμε Αθήνα,νομίζεις θα αντέξεις?
Τ-δεν θα χρειαστεί.
Την πλησίασα και έκανα το ίδιο που είχα κανει στα χέρια της,η πληγές άρχισαν σιγά σιγά να κλείνουν.
Α-ευχαριστώ
Μου ψιθύρισε,της χαμογέλασα και γύρισα προς τους άλλους.
Υg-δεν μας είπες τίποτε γι'αυτό.
Nm-πολλά δεν μας έχει πει.
Ho-εγώ χαίρομαι που έχουμε τόσο σπουδαίους φίλους.
Jm-θα σταματήσεις να είσαι τόσο αισιόδοξος και να έχεις ελπίδες για τα πάντα?
Κοιτάξαμε όλοι τον jimin που είχε πάρει την έκφραση θυμωμένου πεντάχρονου.
Ηο-οχι!! Αν είχα κωδικό όνομα θα ήταν
J-hope!Αρχίσαμε όλοι να γελάμε και μπήκαμε μέσα.
Τheos POV
YOU ARE READING
Supernatural~° A dream or not•••{°bts ff°}#STBSBC2K19 #KAWG2019#starterliste2019
Fantasy~•ενα όνειρο ,μια δύναμη,ενας κόσμος, μυστικά που θα αποκαλυφθουν,ένας πόλεμος....να περιμένετε πάντα το αναπάντεχο...•~