Glava XIII
Holi bejaše iznenađena- Šta će Jan ovde? Rekla mu je već da je gotovo. Jarac (šapnu): ,,Kreni!" Holi je krenula, pozdravljajući svaku ponaosob. Na kraju reda, odmah posle Irine i Florel, stajao je Jan sa buketom plavog cveća. Jan: ,,Izvoli, da ti se slaže uz haljinu." Holi (besno): ,,Ja ne znam šta ćeš ti ovde!" Jan (tužno): ,,Ne mogu da živim bez tebe! Pogrešio sam, priznajem. Ne znam zašto sam ispao takva budala kada te stvarno volim zbog onoga što jesi, a ne zbog toga što možeš da mi rodiš dete. Voleću tvog brata i sestru isto koliko i ti, brinuću o njima koliko i ti, pružiću im sve što žele. Ako ne bude tako možeš uzeti svoj bodež i ubiti me, ionako nemam zašta da živim bez tebe. Išao sam sa tobom preko celog sveta, zašto ne bih proveo život sa tobom?! Holi (okrenu se prema devojkama): ,,Da li da mu verujem ili je ovo prevara?" Florel: ,,Pitaj Vagu i ona će ti reći istinu." Vaga pokaza istinu i laž. Posle nekoliko sekundi Vaga prevagnu- na stranu istine.
Jan se osmehnu, pokušavajući da sakrije suzu koja mu je kapnula niz lice. Holi se prvo preispitivala, a onda napokon uze buket i pruži ruku Janu, pa upita: ,,A šta se to proslavlja? Sve ste u predivnim haljinama."
Rani poče govor: ,,Ovo je dan kada smo pre koju godinu došle ovde. Zapravo, to je dan kada smo shvatile da svet nije stvoren samo za nas i slične nama, već za sve ljude. Da nije bilo tebe, kao i svih ostalih ovde niko se ne bi promenio na bolje, zar ne?"
Devojke se složiše, a onda zodijaci krenuše ka dvanaest stena. ,,Kuda ćete, zašto odlazite?"- upita Marel, a zodijaci rekoše: ,,Vreme je da odemo. Ipak, ne odlazimo bez poklona. Bićemo u stenama, ali ćemo imati kontakt i preko dijamanata koji će se pojaviti na vašem vratu kada mi odemo. Zbogom, budite dobre kao što ste do sad i koristite svoje moći u dobre svrhe!" Zodijaci nestaše u stenama, a na vratovima svih devojaka se stvori dijamant. Svi su bili u različitim bojama: Marelin u beloj, Majin svetloplav,Elenin i Elizin zelen, Ranin žut, Lorenin narandžast, Džulijin bordo, Florelin roze, Irinin crn, Belin crven, Holin tamnoplav, Taliin siv i Anjin tirkizni.
Te noći je bilo slavlje, a ujutru su sve ponovo bile u svojim kućama. Jutro; Holi i dalje spava, ulaze njeni brat i sestra. Holina sestra: ,,Dobro jutro, sestrice!" Holi (zevajući): ,,Dobro jutro... oh, baš sam se uspavala, to ne liči na mene." Dok je njen brat pričao, njena sestra je upita odakle joj ogrlica, na šta Holi reče: ,,To je... od Jana!Umorna sam jer smo pričali sinoć i rekao je da će biti dobar prema vama." Holin brat (nasmeja se): ,,Znači da ste se pomirili?" Holi: ,,Da. Držaću ga za reč! (namignu i zagrli brata i sestru)"
Šta se dešavalo sa drugima? Evo po reč, dve o svakoj:
Maja je rodila bliznakinje kojima su kume bile Elena i Eliza, koje su im dale imena Marel i Florel po svojim prijateljicama kako bi im se imena rimovala. Kad smo već kod Marel i Florel, naša Vaga se udala za Manuela posle godinu dana, a Marel je imala nekoliko uspešnih i manje uspešnih veza, sve dok se nije udala za jednog sportistu. Dva vodena znaka, Rani i Anja, još su više bile prijatelji nego pre ali, dok je Rani vodila normalan život u Australiji, Anja je pomagala moreplovcima i tako spasila mnogo brodova i još više života, kako bi se odužila za ljude koje je ubila za vreme dok je na nju bila bačena kletva.
Irina je ostala u Rumuniji jedno vreme, a onda joj je palo na pamet da ode na putovanje, noseći pastelne boje. I dalje je bila Got u duši, samo je htela da iskusi nešto drugačije. Na putovanju je upoznala drugog Gota, kome se ona sviđala i bez svoje karakteristične odeće i šminke.
Tali se kasno udala, a posao je za nju postajala zamorna obaveza, te je dala otkaz i uživala u životu kao prava Vodolija. Loren je usvojila još dve devojčice, učila ih da postanu prave dame, što su i postale zahvaljujući njoj.
Naša ratnica, Beli, i dalje je živela u Egiptu, samo je promenila stil ratnice u stil Kleopatre. To je privuklo pažnju mnogih Egipćana, ali ni jedan čovek nije osvojio njeno srce. Džulija je bila u braku sa malo starijim čovekom i nije imala decu, ali je vodila miran život.
A Holi? Ona je živela sa svojom porodicom: Janom, svojom sestrom i bratom. Nije menjala odluku te nije imala dece. Brat i sestra su izrasli u dobre ljude, a Jan je svoje obećanje ispunio, te se nisu svađali.
Pa, dragi čitaoče, nebitno je da li veruješ u astrologiju ili ne, nadam se da prihvataš sve ljude onakvima kakvi jesu. Da,neki su pričljivi, drugi su ćutljivi, neki šire optimizam, drugi su oprezni pesimisti, neki su skromni, drugi vole raskoš ali svima nam je zajedničko jedno- svi smo mi ljudi sa osećanjima, vrlinama i manama. U osnovi, svi smo stvoreni da budemo različiti, ali na kraju smo uvek svi isti. Svi mi... smo samo bića koja traže svoju zvezdu u našem sazvežđu, lutajući po vasioni u potrazi za iskrom svog života.
Kraj 8.2.2017 17:05 uveče
(original pisan od početka prve godine srednje škole do, prema mojoj proceni, nekoliko meseci nakon toga, u prekidima)
Suzana Ristić Suza
ESTÁS LEYENDO
Jarčeva borba 2
FantasíaRaulov brat blizanac želi osvetu, te se devojke još jednom okupljaju u borbi. Ovoga puta, zarobljene od strane Rauna, moraju da se bore jedna protiv druge. Da li će se vatra mržnje ponovo upaliti i ko će stradati u borbi? Čije moći su pošle naopako...