Glava X

3 0 0
                                    


Glava X

 Holin brat je igrao fudbal ispred kuće,na ulici, sa svojim drugovima. Holina sestra je bila sa Holi, u dvorištu, igrajući se sa jednom od svojih trinaest lutaka. U jednom trenutku, kada je njen brat izašao na sred ulice, blizu ugla, Džonova limuzina je pomahnitalo jurnula ka Holinoj kući i zamalo udarila dečaka. Sestra odmah pozove Holi da dođe te ona izađe na ulicu da vidi šta se dešava.

 Tada je iz paklenog automobila izašao visok, krupniji čovek crne kose. Nosio je crno odelo, zlatnu narukvicu, zlatan sat, lanac i jednu minđušu.

 ,,Hej, mali, trebalo bi da pripaziš kuda ideš. Zamisli da si poginuo! Ne bih voleo da isprljaš moj preskupi auto svojom krvlju." Holi: ,,Manijače jedan, kako te nije sramota da tako govoriš?! Zar ti je nečiji život manje vredan od tvog prokletog automobila?" Džon: ,,Holi... izgledaš onako kako te je Raul opisao... možda i lepše od toga! Samo da nisi obučena u tu bapsku odeću već u nešto otvorenije, bila bi pravi raj za oči." Holi: ,,Gnjido, usuđuješ se da tako govoriš nakon što si umalo ubio mog brata?!" Džon: ,,Raul i ja smo voleli iste stvari: novac, piće i žene.Ne bi mu smetalo da te poštedim i odvedem u svoju vilu, uživala bi uz mene... Holi (bratu, tiho): ,,Donesi mi bodež i dobaci ga ovde. (glasnije) Neka hvala. Ni Raul mi ništa dobro nije doneo u životu, baš naprotiv, muka mi je od svih vas. Ako vam smeta moja odeća, okrenite se i idite bestraga odakle ste i došli, niko vas nije zvao. Ja sam zadovoljna onim što imam."

 Deca koja su se tu našla su otišla kući, a Holin brat dobaci bodež Holi, koja ga nevešto uhvati i poseče se na njega. Džon: ,,Oh, pa ti bi da se boriš? Šteta. Tako si ponosna i samo nosiš taj bodež okolo i pretiš njime... Zbog tebe je moglo da pogine dvanaest devojaka, ti si ih dovela do Raula! Vodila si ih pravo u vučiju jazbinu!" Holi se zamisli i obuzme je osećaj krivice, a onda začu svoju sestru iza sebe: ,,Sestrice, ne slušaj ga, znaš da je Raul hteo da ih likvidira ionako, ali kada si ih skupila na jednom mestu aktivirale ste moć da ga zajedno pobedite. Uostalom, zar moć prijateljstva i dvanaest prijateljica različitog horoskopskog znaka nisu dovoljno divan poklon za svaku od vas? Ja bih bila presrećna da imam jednu prijateljicu koja bi bila sa mnom i u dobru i u zlu, a ti ih imaš dvanaest!"

 Holi se osmehnu, a Džon naredi vozaču da ubije devojčicu. Videvši pištolj Holi baci bodež, izbi mu pištolj iz ruke i uništi ga pomoću moći, što uplaši vozača. Džon (smejući se): ,,Bedno." Holi (bratu i sestri): ,,Idite u kuću, ja ću ovo srediti. (oni odlaze, a Džon se poče još jače smejati)"

Jarčeva borba 2Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang