6.fejezet - Fényképezkedjünk!

911 67 2
                                    

'Kimentem a folyosóra majd Rachel szobája felé tartottam.'

~ Lena Henriett Henderson szemszöge ~


Amint eljutottam a megcélzott szobáig, őrült módjára zörgetni kezdtem a barna ajtót. Másodperceken belül az én drága barátnőmmel találtam magam szembe.
-Miért kell ennyire dörömbölni?-kérdezte kissé dühösen.
-Sajnálom, de....összezavarodtam!-mondtam idegesen.
-Hogy érted? Gyere be és meséld el!-mondta.
Beléptem a szobába Rachel pedig becsukta az ajtót. Leültünk az ágyra törökülésben
egymással szembe.
-Na, mesélj kislány!-biztatott.-Az úgy volt hogy....-kezdtem bele, majd elejétől végéig, töviről hegyire elmeséltem neki mindent.

Minden egyes szavamra figyelt, néha meglepődött, hümmögött. Mikor 'mese' végére értem nagy levegőt vett és megszólalt.

-Erre nem tudok mit mondani-mondta és végét már elnevette.

-Olyan furcsa volt!-mondtam mosolyogva.

-Hát amiket elmondtál, tényleg furcsa lehetett. Pedig ő tudtommal nem ilyen, hanem olyan komor és flegma-mondta a tényeket Rach.

-Háát...eleinte olyan volt! Bár hát nem régen a karomat is megszorította szóval megmutatkozott az a Tomlinson akit meséltél.

-Hagyjuk most Tomlinsont élvezzük ki az időt míg itt vagy-mondta vigyorogva, majd felkelt mellőlem.

-Öömmm....okéé...és mit csinálunk?-kérdeztem érdeklődve.

-Fényképezkedjünk!-mondta boldogan.

-Oké!-egyeztem bele vigyorogva.
3 órát töltöttem ott, de nagyon jól éreztük magunkat. Sok képet csináltunk ez idő alatt. Milyen érdekes, hogy egész idő 

alatt csak fényképezkedtünk! Megbeszéltük hogy amik jól sikerültek beletesszük egy fénykép albumba. Amúgy gondolom nagyon foglalkoztat titeket hogy miért nem vagyunk órán. Mert senki sincs órán, ma és holnap még szabadok vagyunk. Utána már suli. Állítólag majd lesz valami buli ebben a hónapban itt a suliban. Már nagyon várom, csak még nem tudok mit felvenni. Majd kérek engedélyt a kolesz elhagyására és vásárolok. Rachelel éppen a képeket néztük amikor kopogást hallottunk. Én mentem ajtót nyitni és mikor kitártam az ajtót a csajok álltak velem szemben.

-Jaaj...sziasztok!-mindenkit egy puszival üdvözöltem.
-Hello lányok!-köszöntötte vigyorogva őket Rach.
-Mi jót csináltok?-kérdezte Peyton.
-Fényképezkedünk!-mondtuk egyszerre Rachelel.Erre ők is elvigyorodtak majd beálltak hozzánk pózolni. Nagyon jó képek lettek, mindegyiket mosolyogva néztük át. 
Jessicaról is kérdeztünk, de azt mondták hogy neki nem volt kedve jönni. Talán jobb is, hogy nem jött...valahogy olyan érzésem van hogy megtépte volna a hajam, bár nem tudom hogy mi a baja velem...

álom suli - louis tomlinsonWhere stories live. Discover now