Egy idő után a haverok elmentek, én pedig röhögve gondoltam vissza a bolondozásukra. Épp a Twittert böngésztem amikor kicsapódott az ajtó. Lena fáradtan csúszott le a barna fa ajtó mentén. Szemöldököm felhúzva, kérdőn néztem rá. Ő fáradtan eresztett egy vigyort és kezével mutatta hogy 'minden oké'. Én csak megvontam a vállam majd újra a Twitternek szenteltem a figyelmem. Azt még hallottam ahogy Lena felkelt a földről és ledobta a két szatyrot az ágyra. Bement a mosdóba, az ajtót nyitva hagyta, mivel csak az arcát mosta meg. Visszajött és a vásárolt cuccok közt kutakodott. Kivett egy fehér ruhát és a teli alakos tükörhöz sétált. Maga elé tette a ruhát, majd végigmérte.
-Szerinted hogy állna?-szegezte nekem a kérdést. Letettem a mobilom, majd őt figyeltem.
-Így nem tudom megállapítani, vedd fel és majd eldöntöm-mosolyogtam rá. Amint befejeztem a mondatot ő rohant a fürdőbe.Pár perc múlva ott állt előttem a fehér ruhában és kérdőn nézett rám.
-Nos? Milyen?-kérdezte egy fél mosollyal az arcán. Megint elmosolyodtam, majd szólásra nyitottam ajkaimat.
-Olyan.... Lenas-röhögtem el a végét, mire ő is elröhögte magát. Nem tudtam mit mondani. Mosolyogva megforgatta gesztenye barna szemeit.
-Na, de most komolyan.... milyen?-kérdezte türelmetlenül. Végigmértem szememmel a ruhát és vékony alkatát, majd észrevettem hogy a ruha nem is olyan fehér, inkább olyan 'krémszinű-fehér'. Jól állt neki.
-Szerintem csinos...-mondtam egyszerűen. Ismét elmosolyodott, majd ő is megnézte magát a tükörben. Ahogy láttam neki is tetszett. Letette az ágyra majd kivett egy másik ruhát, ami sárga volt. Kicsit döbbenten néztem rá, ő pedig mosolyogva bement a fürdőbe, gondolom felpróbálta. Pár perccel később lófarokba kötött hajjal és asárga ruhában állt előttem. Amikor megláttam, szerintem az állam a földet súrolta.
-Na? Ez hogy áll? Ennyire jó, vagy ennyire borzalmas?-kérdezte halkan. Mély levegőt vettem majd megszólaltam.
-Hááát.....szerintem ez nem a legjobb választás-húztam félre a szám.
-Miért?-húzta fel szépen ívelt szemöldökeit. Elgondolkoztam, még egyszer figyelmesen végigmértem, majd észrevettem a legnagyobb hibát, ami nem igazán előnyös.
-Lapítsa a melled-jelentettem ki halál komolyan. Összeráncolta a homlokát, és mikor eljutott tudatáig amit mondtam elröhögte magát. Nevetése engem is mosolygásra késztetett.
-Most komolyan?-kérdezte még mindig nevetve. Én pedig csak bólogattam. Kicsit később abbahagyta a nevetést, majd egy mély levegőt vett, minek hatására mellkasa megemelkedett. Én mindent észreveszek! gondoltam magamba, majd e gondolatnak köszönhetően kuncogni kezdtem.
Végül arra a döntésre jutott, hogy a fehér -inkább kremes- ruhát veszi majd fel. Én csak vállat vontam.
* 6 nappal később *
Egyik nap a srácokkal dumáltunk, és Liam bejelentette hogy a barátnője, Sophia átiratkozik erre az egyetemre. Megvolt neki a nagy öröm. Csaknem szivárványt beszélt. Mikor Zayn meghallotta ezt, kisebb-nagyobb győzködéssel rávette Perriet hogy ő is jöjjön át ide, mivel ez is zenei egyetem. De persze mindannyian tudtuk hogy nem csak ezért akarja hogy átjöjjön ide. Ha tehetném én is rávenném Eleanort de van egy olyan érzésem hogy kinyírnák egymást Lenaval.
YOU ARE READING
álom suli - louis tomlinson
FanfictionEgy egyetem, ami életeket változtat meg. Barátság, szerelem, csalódás, stressz, problémák, sikerek és tehetség. Ez egy Álom suli. Éld át, és soha ne add fel az álmaid. Lena A.D