'Karjaimba vettem majd elsétáltam vele az ágyáig. Szépen letettem, majd egy csókot nyomtam homlokára és a fülébe suttogtam.
-Sajnálom......'
Leültem a földre és neki támaszkodtam az éjjeli szekrénynek ami a két ágy között volt. Lena felé fordítottam a fejem, aki a plafont kémlelve szipogott. Teste még mindig remegett. Csendben figyeltem vékony testét, ebben a pillanatban visszagondoltam a csókunkra és ahogy őt figyeltem egyre jobban elöntött a vágy. Gondolkodásomat egy hang zavarta meg, ami történetesen a telefonom volt. Üzenet érkezett...Eleanortól. 'Szia! Valamit el kell mondjak....Nem fogom kibírni ez a két évet! És neked most a tanulásra kell koncentrálnod....szóval szakítani akarok! Sajnálom! x.El' Nem tudtam elhinni hogy tényleg szakított velem...pont most...valahogy úgy éreztem a lelkem mélyén hogy boldog vagyok, az arcom mégis mást mutat. Bizonyára most mindenkiben felmerül a kérdés hogy miért vagyok boldog...mert így nem kell megbánnom amit tettem/teszek.Nem írtam vissza neki...fölöslegesnek tartottam. Újra az ágyon fekvő törékeny lányra vándorolt tekintetem, viszont ő már oldalán feküdt, vagyis felém fordult egész testével. Könnyes szemmel nézett rám...olyan ártatlan volt. Nem tudtam róla levenni a szemem. Mikor észrevette hogy figyelem fejét belebújtatta a párnába. Ezt a reakcióját megmosolyogtam. Kihasználva az alkalmat jól végigmértem teste minden részét. Igaz hogy nem ő Miss Tökély, de akkor is gyönyörű! Ebben a percben rájöttem hogy én már nem is szeretem Elt. Most már őszintén bevallhatom hogy beleszerettem Lenába. Beleszerettem a szemébe. Beleszerettem a mosolyába. Beleszerettem a csókjába. És beleszerettem minden egyes porcikájába. Látni akarom azokat a gyönyörű barna szemeit.
-Lena...-neve hallatán rám emelte tekintetét.-Jól vagy?
Hevesen bólogatni kezdett jóllétét jelezve, viszont engem még mindig égetett a tudat hogy az én hibámból zokogott.
-Tényleg nagyon sajnálom....-mondtam halkan lehajtott fejjel.
Törökülésbe helyezkedett majd egy kezet éreztem a vállamon. Ránéztem ő pedig könnyes szemmel, de mosolygott. Én is megeresztettem neki egy halvány mosolyt. Erőt vettem magamon és felálltam. Lena értetlenül nézett rám, én pedig elvigyorodtam és ráugrottam. Ő felsikított én viszont elhalgatattam egy csókkal. Meglepetésemre nem csókolt vissza rögtön. Egyik kezemmel az oldalát kezdtem simogatni, majd egy idő után megadta magát és visszacsókolt. Nagyobb bátorságra kapva elkezdtem lehámozni róla a felsőjét. Mikor lekerült róla a pólóját az egyik sarokba dobtam. Újra ajkainak estem, közben ő is elkezdte felhúzni a felsőmet. Amint lekerült rólam is ugyanott végezte mint Lenáé.
Ajkairól áttértem a nyakára, gyengéd puszikkal hintettem be a nyaka egyik részét, majd elkezdtem szívni. Bizonyára gyenge pontot találtam el mivel Lena felnyögött. Ebben a pillanatban Lena megszólalt.
-Louis....
KAMU SEDANG MEMBACA
álom suli - louis tomlinson
Fiksi PenggemarEgy egyetem, ami életeket változtat meg. Barátság, szerelem, csalódás, stressz, problémák, sikerek és tehetség. Ez egy Álom suli. Éld át, és soha ne add fel az álmaid. Lena A.D