Part 1..

10.1K 87 2
                                    

Apa khabar semua..Saye Jeon Jungkook..Saye sekarang bekerja di salah satu syarikat BTS..Iaitu Bighit..Saye ni dikirakan orang baru disini..Satu lagi,saye x kenal orang2 disini,kecuali BTS lah..Yang saye tahu,BTS ade dekat sini..Yesss..Untungnya aku ni..Saye ditugaskan untuk menari dengan kumpulan BTS dan menghantar fail2 yang penting kepada Park Jimin..Park Jimin tu,dia boss dekat sini..Tiba2 saye dengar ada orang panggil saye..

Namjoon:Hei Jungkook apa yang awak buat tu?Jimin panggil awak lah..

Jungkook:Haaa..Ye ke..(Saye terus berlari pergi ke pejabat Jimin)

(Dalam pejabat Jimin)

Jungkook:Maaf boss..Saye lambat datang..

Jimin:Ape nak jadi dengan awak ni?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jimin:Ape nak jadi dengan awak ni?

Jungkook:Saye ada buat salah ke?

Jimin:Sikit..Kenapa awak x ikut pegerakkan yang saye suruh kamu buat?haaaa..

Jungkook:Tarian tu terlapau sexy..Saye x suka lah😩😩😩..Sebab tulah saye x ikut mereka.

Jimin:(Datang dekat pada Jungkook)malam ni,siapkan fail awak ni...Selagi x siap,selagi tu awak jangan balik..Faham..

Jungkook:Sa...ye faham boss..

Jimin:Satu lagi,jangan panggil saye boss..Panggil saye Jimin..Faham..

Jungkook:Saye faham..

Jimin:Awak boleh pergi..

Jungkook:Terima kasih Jimin..

Jungkook pun terus keluar dari pejabat Jimin dengan cepat..Jungkook rasa sangat pelik..'Kenapa Saye kena panggil dia Jimin ye?'kata Jungkook..

Suga:So macam mana tadi?

Jungkook:Boleh lah..

V:Kau kena marah ke?

Jungkook:Sikit..

RM:Ape dia cakap?

Jungkook:Dia cakap malam ni aku kena siapkan fail yang ni..

RM:Kalau x siap?

Jungkook:Aku x boleh balik..

Jin:Teruknya denda kau..

Jungkook:Kan..

J-hope;Habis tu kau nak buat sekarang ke fail tu?

Jungkook:Aku ni ada banyak kerja nak buat time macam ni..Fail ni aku buat malam lah..

J-hope:Ooooo..Dah lah jom kita berlatih..

Jungkook:Jom..Ade siapa2 ke yang nak join kitaorang?

BTS(Tak termasuk Jimin and Jungkook):Kami..

Jungkook:Jom!

Kami semua pun berlatih menari sampai ke petang..(I gonna skip time at the night)

(Pada waktu malam)

Sekarang ni hanya tinggal Jungkook dan Jimin di bangunan tersebut..Jungkook kena menghabiskan fail yang Jimin bagi pada dia tadi tu..Jungkook pun membuat kerja tersebut..

Jungkook:Fuhhh..Haus lah..Nak buat air kopi lah..Eh,Jimin x nak ke?aku buat sekali lah untuk Jimin..

Jungkook pergi ke tempat rehat mereka sebab Jungkook ingin membuat dua kopi..Satu untuk diri dia sendiri dan satu lagi untuk Jimin..Baiknya hati Jungkook ni kan..(Eh...Kembali kepada cerita ye A/n)Jungkook pun selesai membuat kopi..Dia meletakkan kopi dia diatas tempat kerja dia..Sekarang ni,Jungkook nak menghantar kopi yang satu lagi dekat Jimin..Jungkook berjalan ke pejabat Jimin..Ketika Jungkook berjalan ke pejabat Jimin,dia terdengar sesuatu suara yang sedang menyebut 'ahhhhh'...Bila Jungkook meletakkan telinga dia di pintu pejabat Jimin,dia mendengar Jimin sebut 'ahhhh' dengan kuat..Lepas tu, Jungkook dengar Jimin sebut nama dia ketika itu..Jungkook terkejut..Tiba2,Jungkook terbersin..

Jungkook:Ahhh..choooo!!!

Jimin:??Siapa tu(Jimin pergi ke arah pintu pejabat dia) Jungkook..Awak dengar ke?

Jungkook:Sa.........ye datang ni nak hantar kan minuman kepada awak..Saye x akan bagitau siapa2 saye janji..

Jimin memegang tangan Jungkook lalu membawa Jungkook masuk ke pejabat dia..Jimin meletakkan cawan yang dipegang oleh Jungkook itu..Selepas Jimin meletakkan cawan tersebut,Jimin terus tarik Jungkook ke arah dia..

Jungkook:Ape semua ni?

Jimin:Awak tahu x?

Jungkook:Ape yang saye tahu?

Jimin:Sebelum ni,saye kena kawal diri saye sebab awak tahu x...

Jungkook:Kenapa saye?

Jimin:Sebab awak milik saye selama-lamanya..

Jungkook:Haaaaa....(Jungkook terkejut)

Jimin:Awak dengar ke tadi hmmmm?

Jungkook:Y...es..Kenapa seluar awak x zip?

Jimin:Sebab itu lah kookie..

Jungkook:Are you touch your hurmmm(Jimin cut off with a kiss)

Jimin kiss Jungkook dengan penuh perasaan dia..Jimin melepaskannya..

Jimin:Mari ikut saye Jungkook..

Jungkook:Fail tu macam mana?

Jimin:F*ck that files..This is most important one..

Jungkook:Kita nak pergi mana Jimin?

Jimin:Pergi ke hati awak. Cia2(Buat pikup line pulak dah)

Jungkook:Saye serious ni Jimin..

Jimin:Pergi ke rumah saye..

Jungkook:Ok..

Kami pun keluar dari bangunan tersebut..Jungkook dengan Jimin pun masuk dalam kereta Jimin..

Macam mana?Ok x part 1 saye ni...Kalau ok comment lah ye..

Jikook And Me 21+Where stories live. Discover now