part 10

1.4K 26 0
                                    

Mereka berdua pun bangun dari tidur..Jungkook memandang Jimin yang masih benci kan Taehyung..Jimin x akan meminta maaf pun kepada Taehyung..Sebab Taehyung sudah pun melukakan hati Jimin..

Jungkook:Lupakan perkara tu..Kookie tengok daddy masih ingatkan perkara yang lama tu..

Jimin:Daddy x boleh lupakan..Cuma ade satu cara saja..

Jungkook:Ape?

Jimin:Ni...(Jimin kiss Jungkook lips dengan tangan nya yang sedang menyentuh dick Jungkook yang masih di dalam boxersnya..)

Jungkook:Emmm..Haaa...(Jungkook moaned dalam ciuman tersebut)

Jimin melepaskan ciuman tersebut..

Jimin:Daddy nak pergi mandi dulu..

Jungkook:Pergi lah..

Jimin membuka baju,seluar,and boxers..(Diaorang bukan nak buat benda tu tau..Jimin nak mandi..Author)Jimin pun masuk dalam bilik air..Manakala Jungkook pula,dia turun bawah untuk membuat sarapan..Sarapan biasa saja..Jungkook membakar kan empat roti..Selepas itu,Jungkook sapu roti2 itu dengan jem kacang dan jem strawberry..(Macam sedap je..Eh,lain pulak ceritanya..Sambung..Author)
Jimin pun turun bawah..

Jimin:Kookie buat sarapan ye..

Jungkook:Makan lah dulu..Kookie nak mandi dulu..

Jimin:Ok..

Hari ni Jimin dan Jungkook saja yang off..Yang lain kerja..Jimin dah pun telefon kawan dia RM,supaya suruh handle kan diorang semua..RM ni,kira bff Jimin lah..Sebab time dekat university tu,RM,Suga,Jin,and Jhope banyak tolong dia..Diorang semua tu kira bff dia lah..Jimin suka lepak dengan diorang time tu..(Yang ni lepas kejadian Jimin dengan Taehyung tu..Author)Apa2 masalah,Jimin suka cakap dekat bff dia tu...Jimin pun makan sarapan yang Jungkook buat tu..

Jimin:Yumm..Sedapnya...

(Selepas beberapa minit)

Jungkook pun turun dari tangga dengan memakai baju biasa..Jungkook pergi ke dapur untuk makan sarapan dia tu..Jimin dah selesai sarapan dah..So,Jimin pergi ke ruang tamu untuk tengok tv..Jungkook pulak makan dekat dapur..

Jungkook:Daddy tengok cerita ape?(Jungkook cakap dari dapur)

Jimin:Cerita 18+...Kenapa?

Jungkook:X habis2(Jungkook sambung makan balik..)Xde cerita lain ke?

Jimin:Nope.(Sambil2 tu mata ke tv..Kira fokus lah dekat tv tu..)

Jungkook menghabiskan sarapan dia..Selepas Jungkook menghabiskan sarapan,dia membasuh pinggan itu.Time dia basuh pinggan tu,dia rasa macam ade orang yang peluk dia dari belakang..Jungkook memusingkan badannya kebelakang..Dia nampak Jimin yang peluk dia rupa-rupanya..Jimin kiss Jungkook lips..Jimin kiss Jungkook tanpa meninggalkan sebarang ruang pun..Mula lah perang lidah..

Jungkook:Hmmm...Hmmm..Hmmm...

Jimin melepaskan ciuman itu..Jimin meletakkan Jungkook di tepi sinki tersebut..

Jungkook:Saye tahu ape yang daddy nak..Daddy nak hisap dick kookie kan?

Jimin:Yup..

Jungkook membuka seluar dan boxers dia..Terpacak lah dick Jungkook itu...Jimin menghisapnya..

Jungkook:Ahhhhhhhh...Hmmmm..Ah..ah..ah..ah..ah..ah..ah..ah..ah..Yessss yesss..fuck..Ahhhh..Fuck2..

Jimin menghisapnya dengan cepat..

Jungkook:Ahhhhhhhh....I...... wa.....nt....to...cum....Ahhhhhh....

Jungkook cum dalam mulut Jimin..Jimin menelannya..

Jimin:Thanks sebab bagi daddy hisap dick kookie..

Jungkook:Welcome..(Jungkook memakai semula boxers,dan seluar dia...)Kookie naik atas bilik ye..Penat lah.

Jimin:Go ahead..I want to continue my drama 18+..

Jungkook:Ok..

Jungkook pun naik atas bilik..Jimin pulak sambung tengok cerita 18+ dia tu..Jungkook pun baring atas tilam Jimin..

Jungkook:Nak tidur lah..(Jungkook menutup matanya.)

Jimin:Habis dah..Naik atas lah..(Jimin tutup tv itu dan terus naik atas..)

Ketika Jimin membuka pintu bilik dia,Jimin nampak Jungkook yang sedang tidur di atas tilam dia..Jimin masuk bilik dia..Jimin kiss Jungkook forehead..Jimin hanya duduk di sebelah Jungkook..

Ok lah..Part 11..Here I come...😉😉😉

Jikook And Me 21+Where stories live. Discover now