Kami berdua pun tiba di rumah..Author membuka pintu rumah Jimin..
Mia:Jungkook..Saye nak cakap sesuatu ni..(Sambil2 tu bukak kasut)
Jungkook:Ape dia?
Mia:Bff aku koyomix tu,besok dia periksa..Dia cakap jangan kacau dia buat masa ni..Dia cakap biarlah dia keseorangan..Lepas ni,kau jangan kacau dia..Dia dah x suka dekat kau dah..
Jungkook:Tapi kenapa?
Mia:Sebab kau asyik cakap dengan aku je..Bukannya dia..Kau sepatutnya jaga lah hati dia..Ni,kau main pijak je..Sekali lagi kau jumpa dia,aku dengan Jimin bagi punishment dekat kau..Nak?
Jungkook:Fine!aku angap dia sebagai kawan je..
Mia:Merajuk lah tu..
Jungkook:Memang aku merajuk pun..
Jimin:Author x nak naik atas bilik ke?
Mia:Jap..Nak telefon bff saye jap..(Author ambik telefon dalam pocket author)
(Dalam talian)
Mia:Hello koyomix
Koyomix:Hai Mia..
Mia:Awak masih merajuk dekat Jungkook ke?(sambil2 telefon koyomix tu,author naik atas)
Koyomix:Ha ah..Kenapa awak?
Mia:Saye dah cakap dekat Jungkook yang awak suruh cakap..(author bukak pintu bilik author lalu terus masuk dalam bilik..)
Koyomix:Awak cakap macam mana?
Mia:(Duduk dekat atas tilam)saye cakap yang saye suruh dia jauhkan diri dia dari awak buat masa ni sebab awak kan exam besok..Seminggu kan?
Koyomix:Oooooo..Ha ah..
Mia:Lepas tu saye ade bagi amaran dekat dia..Amaran dia ialah kalau dia jumpa awak lagi,saye dengan Jimin akan bagi punishment dekat dia..
Koyomix:Ok lah kalau macam tu..Ok lah awak..Saye nak study untuk besok ni..Selamat malam awak..Bye..
Mia:Goodluck untuk besok..Selamat malam jugak..Bye..
Koyomix:Terima kasih sebab bagi semangat dekat saye..Bye awak..
Mia:Bye..
(End of call)
Author meletakkan telefon author di meja lampu author..Author baring dekat atas tilam..
(Dekat bawah)
Jimin:Jangan lah marah dekat author tu..Cakap dekat daddy ape yang kookie nak..
Jungkook:Kookie x marah dekat author..Kookie just geram dengan author je..Bukan marah..
Jimin:Oooooo..
Jungkook:Kalau kookie nak fuck dengan Mia dekat atas boleh x?
Jimin:Kamu dah kenapa nak fuck Mia dekat atas..
Jungkook:Oh,daddy marah ye?
Jimin:Mesti lah marah..
Jungkook:Kalau macam tuuu...Kookie fuck dengan daddy jelah..
Jimin:Ok..
Jungkook terus kiss mulut Jimin..Jimin membalasnya..
(After 10 minute kiss)
YOU ARE READING
Jikook And Me 21+
RastgeleWatak yang ada di dalam ini ialah Jungkook,Jimin,Ahli2 BTS,And me (tak termasuk Jungkook and Jimin) Warning!!!!🔞🔞..(Tangguh sendiri kalau apa2 berlaku)