Part 12

1.3K 20 19
                                    

Jungkook pun bangun dari tidurnya..Jungkook mencium dahi Jimin...Jimin hanya senyum..(Time ni Jimin still😴😴..)Ketika Jungkook hendak pergi ke bilik air,Jimin memegang tangan Jungkook...

Jimin:Nak mandi ye...

Jungkook:Ha ah..Kenapa?

Jimin:Nak mandi dengan awak boleh x?

Jungkook:Kenapa pulak?

Jimin:Jimat sikit air...

Jungkook:Suka hati lah..

Jimin:Thanks kookie..

Dalam hati Jungkook:Kau pahal...Tiba2 nak mandi dengan aku ni..Aduhhh..Ikut jelah..Bagi jelah..

Jimin:Ok..Saye bukak baju saye ye..

Jungkook:Bukak lah Jimin oi..

Jimin:Pusing belakang..

Jungkook:Ok..(Jungkook memusingkan badannya ke belankang)Dah ke belum?

Jimin:Belum..(Jimin membuka boxersnya..)Dah..

Jungkook:Ok (Jungkook memusingkan badannya kehadapan)..WTF!!..PAKAI LAH TUALA CERDIK!!!!!(Jungkook nampak dick Jimin yang besar tu)ADUHHH!!!TU PUN KENA CAKAP KE!!!(Jungkook terus menutup mata dia dengan menggunakan tangan dia..)

Jimin:🤨🤨🤨..Awak ni dah kenapa..Tengok dick saye pun dah terkejut?habis tu,kita buat benda tu..BOLEH PULAK KAU PANDANG DICK AKU NI SIAL!!!

(Mulut korang berdua ni,memang celupah betul lah..Author)

Jungkook:TIME TU AKU LIAR,MANA BOLEH TAHAN DIRI BABI!!!!!

Jimin:ASAL X BOLEH TAHAN!!!!

Jungkook:AKU ADA SEBAB TERSENDIRI LAH!!!!

Jimin:Dah2...Jangan unkir lagi perkara ni..Jom mandi..(Jimin menenangkan diri)fuhh..

Jungkook:Ok2..(Jungkook menarik nafas.)fuhhh.Ok..Jom mandi..

Jungkook membuka baju,seluar dan boxersnya..Mereka berdua pun,masuk dalam bilik air..Jungkook datang dekat Jimin..

Jimin:Kau dah pahal datang dekat2 ni?

Jungkook:X bagi punishment ke hmmm..(Jungkook mengangkat kening belah kiri)

Jimin:Punishment ape yang aku nak bagi?

Jungkook:Ape2 je..Aku x kisah..

Jimin:Malam ni..Kau bakal tahu..

Jungkook:X sabarnya malam ni..(Jungkook terus mandi..)Lalalalalala...Hmmm.. Everybody say no..(Siap nyanyi lagu N.o. lagi..Ish2..Author..)

(Selepas mereka mandi..)

Jimin:Yang kau duk nyanyi lagu n.o tadi tu,asal?

Jungkook:Saja..Kenapa?

Jimin:Xde ape2..(Jimin mengambil baju kerja dia..Hari ni diorang dah mula kerja dah..Author..)

)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Jikook And Me 21+Where stories live. Discover now