Part 22(S)

1.4K 9 26
                                    

Kami bertiga pun tiba di rumah..Malam ni,punishment yang paling uwekkk..Jimin parking kan keretanya di dalam rumah..Kami bertiga pun keluar dari kereta..Jimin dengan Jungkook berebut untuk masuk dalam rumah..Pintu dah lah besar.Itupun nak berebut.Chim2 aku sorang ni..Diorang akhirnya dapat masuk dalam rumah..Author masuk macam biasa lah..Kali ni,Jungkook pulak yang angkat author bawak masuk bilik Jimin..Jimin ikut dari belakang..Jungkook membaringkan author di atas tilam..Jungkook merangkat dekat author..Jungkook bagi free kiss dekat author..Author membalasnya..

Jimin bukak baju dia..Jungkook still bagi free kiss dekat author..Jimin mula tarik skirt author..Jimin nampak pussy author dah wet..Jimin bukak panties author sekali..Jimin start jilat pussy author yang basah tu..Jungkook melepaskan ciuman itu supaya Jimin dengan Jungkook dapat dengar moaned author..

Mia:Ahhhhh..Da....ddy...Ahhhhh.

Jungkook dengar moaned author yang sexy tu..Jungkook start bukak baju,dan seluar dia..Selepas Jungkook membuka baju dengan seluar dia,Jungkook membuka baju author pakai..

Mia:Ahhhhhh...I....wa....nt....to....
cum....Da...ddy....Ahhhhhh...

Author pun cum dekat muka Jimin..Jimin menjilat nya..Jungkook selesai membuka baju author..Jungkook memberikan laluan untuk Jimin merangkat dekat author..Jimin pun merangkat terus dekat author..

Jimin:Sandar dekat tilam tu..Daddy nak bukakan bra kitten tu.

Author pun sandar dekat tilam..(Tahu kan macam mana author sadar kan..)Jimin datang lebih dekat dengan author..Jimin start unclipped bra author..Sambil2 tu,dia cium leher author..Clip..(Bunyi orang bukak bra macam tu kan..)Jimin selesai bukak bra author..Jimin menjauhkan diri dia dari author sekejap..

Jungkook yang sedang berdiri tadi tu,dah selesai bukak boxers..Jimin pulak yang nak bukak seluar dan boxers dia..Selepas tu,terpacak lah kedua2 d*ck tersebut..(Arghhh..Aku dah geli nak cakap..)

Jungkook:Author baring balik..

Mia:Ok..

Author pun buat lah ape yang Jungkook suruh tu..Author dah pun baring atas tilam.. Diorang berdua datang untuk memasukkan d*ck diorang dalam pu*sy and a*shole author..Diorang siap buat pilihan lagi kot...

Jimin:Kau nak ape?

Jungkook:Nak pu*sy dia..

Jimin:Aku ambik a*shole dia ye..

Jungkook:Ambik lah..

Soooo..Ape lagi..Jimin yang memasukkan d*ck dia dahulu..Lepas Jimin memasukkan d*ck nya,Jungkook pulak yang memasukkan d*ck nya di pussy author...

Mia:Ahhhhh..Ah..ah..ah.ah..

Diorang buatnya dengan easy..

Jimin:Ahhhhhhhh..Hmmm

Jungkook:Ahhhhhhhh...

Diorang buat dengan cepat..

Mia:Ahhhhhhhh..Ahhhhhhh..

Bergegar tilam..Nasib lah tilam Jimin ni mahal..Kalau murah rasanya kitaorang bertiga dah jatuh dah..Dah roboh dah tilam tu..

Jimin:Ahhhhh..Da...ddy dah nak cum..

Jungkook:Koo...kie..pun....sama.
Ahhhhh..

Mia:Ahhhhhh...

Diorang berdua pun cum..Jimin dengan Jungkook pun baring dekat tilam..Jungkook lending belah kanan Jimin pulak lending belah kiri..Author dekat tengah2..Author ambik silimut dan menyelimutkan kami bertiga..

Jimin:Goodnight guys..Have a sweet dream..

Mia and Jungkook:Goodnight..

Kami semua pun menutup mata kami..Lalu terus tidur dengan lena..

Hari tu gambar Jimin sexy..Hari ni Jungkook pulak..Sorry kalau x sexy sangat..Enjoy..

Enjoy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Enjoy dengan gambar tu ye

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Enjoy dengan gambar tu ye..Tq armmyyemma sebab buatkan cover buku Jikook yang cantik ni..Ok..

Bye..🌟🌟💬💬🤞🤞..Vote and comment..

Jikook And Me 21+Where stories live. Discover now