Jimin dan Jungkook pun masuk ke bilik..Jungkook terus baring atas tilam sebab dia suka tilam bilik Jimin..(Entah knp dia suka..Author sendiri pun x tahu)
Jimin:Daddy nak masuk bilik air jap ye..Kookie duduk situ diam2..Jangan pergi mana2..
Jungkook:👌..Kookie nak pasang radio moan tu boleh?
Jimin:Pasang jelah..
Jungkook:Thanks..
Jimin masuk bilik air..Jungkook memasang radio moan tersebut..Jungkook membuka seluar dia..Jungkook memegang dicknya yang masih ada di dalam boxers nya..Jungkook moaned..
Jungkook:Ah..ah..ah..ah..ahhhh.Daddy..Ah..ah..ah....
Selepas itu,Jimin keluar bilik air dengan hanya memakai boxers nya saja.(Baju Jimin dia basuh sebab tadi kena kesan sos..)Jimin nampak Jungkook memegang dick nya..Jimin terkejut sebab Jungkook menyebut 'daddy'..Jimin terkenyik2 mata..(Korang faham kan macam mana😂)Jimin terus ke tilam..
Jimin:Kookie nak ke?
Jungkook:(Berhenti menyentuh dicknya)mesti lah nak..
Jimin:Ok..(Jimin merangkat terus ke Jungkook lalu terus kiss Jungkook lips)
Jungkook:Hmmmm..
Perang lidah pun bermula..(Korang tahu kan..Author)Jungkook membaringkan Jimin di atas tilam..
Top:Jungkook..
Bottom:Jimin..Jungkook membuka boxers Jimin dengan segera..Jimin hanya memandang Jungkook yang sedang membuka baju,seluar dan boxersnya..Jungkook sudah menjadi liar time ni..(Habis lah Jimin..Time ni Jungkook menganas untuk fuck dengan Jimin..Author)Jungkook naked..Jungkook terus mencium badan Jimin sampai ke dick Jimin..Jimin memegang rambut Jungkook yang berwarna merah tu..
Jimin memegangnya kerana dia merasakan nikmat dari Jungkook..(Wuekkkk🤮🤮🤮.. Sebenarnya author x nak cakap tau..Tapi disebabkan kamu semua,author kena cakap lah..Author)Selepas Jungkook mencium badan Jimin,Jungkook pun terus pergi ke dick Jimin untuk menghisap nya..Jungkook pun pergi menghisap dick Jimin..Jungkook menghisap nya..
Jimin:Ah..ah..ah..ah..ah..ah..Ahhhh..Koo..kie...Sedapnya..Ahhhh..
Jungkook hanya meneruskannya..Jungkook tidak pedulikan percakapan Jimin dan moaned dia..Jungkook menghisap nya dengan cepat..Jungkook menghisap lebih dalam lagi..
Jimin:Ahhhhhh...ah..ah..I..wa..nt..to..cum...
Jimin pun cum dalam mulut Jungkook..Jungkook menelannya..
Jungkook:It taste good..(Jungkook memasukkan dicknya dalam pussy Jimin)
Posisi mereka adalah doggy style..Jungkook membuatnya dengan easy..
Jimin:Ahhhhh..Ahhhh..Ahhhh..
Jungkook memukul botot Jimin..
Pak..Pak..Pak..
Jimin:Ahhhhhh...Hmmmm..
Jungkook membuat nya dengan normally..
Jungkook:Call m..y...na..me..Ahhhh..
Jimin:Ahhhh..Koo..kie...Ahhhhh.
Pussy Jimin berdarah sikit..
Jimin:Ouchh..Ahhhhh.Da..ddy..sa..kit koo..kie..
Jungkook:Ta..han..daddy..Ahhh.Ah..ah..ah..Hmmm..
Jungkook membuatnya dengan cepat..
Jimin:Ahhhhhh..Ahhhhhhhhh...Daddy..na..k..cum..
Jungkook:Tahan sikit da..ddy..
Jimin menahannya..Sebenarnya Jimin x tahan dah..Jungkook memperdalamkan dicknya..
Jimin:Da..ddy..dah x bo..leh..ta..han..dah..Ah..ah..ah..ah...Ahhh..
Jungkook:Koo..kie..pun..sa..ma..Ahhhhhhh....
Jungkook pun cum didalam pussy Jimin..Jimin cum di atas tilam..Jimin angkat Jungkook..Posisi mereka bersandar di dinding..
Jimin:Round 2..
Jungkook:Hmm..
Giliran Jimin pulak untuk memasukkan dicknya di dalam pussy Jungkook...
Jungkook:Ahhhhh..Hmmmm.. Sedapnya..Ah..ah..ah..ah..ah..
Jimin mencium mulut Jungkook..Jungkook hanya membalasnya.Jimin membuatnya dengan normally..(Ni pasal dick Jimin dalam pussy Jungkook tau..Author)
Jungkook:Ah..ah..ah..ah..ah..ah..ah..Ahhhhh..Yesss..Yesss..Ini lah Koo..kie..na..k..Ahhhh..
Jimin doing it faster..
Jimin:Ahhhhh...Ah..ah..ah..ah..ah..ah..Da..ddy dah..nak cum..ni..Ahhhhh..
Jungkook:Cum kat dalam puss..y kookie..
Jimin pun cum dalam pussy Jungkook..Jimin terus bawak Jungkook atas tilam lalu terus baring atas tilam..
Jungkook:Ahhhhh..
Jimin:Kenapa ganas sangat ni..Hmm..
Jungkook:Kookie memang macam tulah..
Mereka berdua baring atas tilam..Jungkook belah kanan..Manakala,Jimin pulak belah kiri..
Jungkook:Dalam hidup kookie,tak pernah fuck banyak kali..
Jimin:So..Kamu dah rasanya..Best kan?
Jungkook:Yes..Best gila..You drive me crazy daddy..
Jimin:You too kookie..
Mereka berdua pun bercium antara satu sama lain..Mereka berdua pun tidur tanpa pakaian..
Sorry kalau x best..Comment and vote ye..
Comment positive..
Bye...🤞🤞
YOU ARE READING
Jikook And Me 21+
РазноеWatak yang ada di dalam ini ialah Jungkook,Jimin,Ahli2 BTS,And me (tak termasuk Jungkook and Jimin) Warning!!!!🔞🔞..(Tangguh sendiri kalau apa2 berlaku)