Part 20

535 8 0
                                    

Cahaya matahari pun bersinar di ruang bilik Jimin..Pantulan tersebut terkena mata Jimin..Jimin menutup matanya dengan menggunakan batal busuk dia..(Kpop pun ade batal busuk..Hebat..Semua mesti ade busuk kan..Author sendiri pun ade)Jimin terpaksa lah bangun..Sebab pantulan tersebut terlampau terang..

Jimin:Hurmmm(Mengeliat)
Nak pergi mandi lah..

Jimin membuka baju tidur dia..Lalu terus masuk dalam bilik air..

(After Jimin take a shower)

Jungkook bangun..Dia pun mengeliat..Jungkook nampak Jimin yang baru habis mandi..

Jungkook:Morning..

Jimin:Morning..(Jimin selesai pakai baju..)daddy nak turun bawah tau..Nak masak..Kookie pergi mandi..

Jungkook:Ok..

Mia:Asal kau comel sangat bila kau bangun haaa si arnab?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mia:Asal kau comel sangat bila kau bangun haaa si arnab?

Jungkook:Dah aku macam tu..Yang kau tiba2 bangun ni apasal?

Mia:Aku ni dah lama bangun lah si arnab..

Jungkook:Maaf sebab x perasan..

Jungkook pun bukak lah baju tidur dia..Sebab nak mandi..Author dengar ade orang ketuk pintu bilik author..Sooooo...Author bukak lah pintu bilik author..Author nampak Jimin..

Mia:Daddy nak ape?

Jimin:Jom..Temankan daddy dekat bawah..Boring masak sorang2 dekat bawah..Boleh kan..

Mia:Bagi saye mandi dulu.. Tunggu dekat luar ke nak tunggu dalam bilik saye?

Jimin:Dalam lah..

Mia:Haaaa..Ok lah..

Jimin pun masuk dalam bilik author..Jimin duduk atas tilam author..Author suruh dia pandang belakang.

Mia:Pusing badan tu..

Jimin:Kenapa?(Buat senyuman jahat dia)

Mia:Saye nak bukak baju ni..Karang saye suruh awak duduk luar karang..

Jimin datang dekat author..Author tutup muka author dengan menggunakan tangan..

Mia:Ape ni?

Jimin:Kalau saye x nak?

Mia:Please lah Jimin..Saye minta itu je..

Jimin sentuh wrist author..Sambil2 tu,dia nak berbisik dengan author..

Jimin:Biar daddy tengok..Kitten jangan takut..(Jimin smirk)Lepaskan tangan tu..

Mia:Gluppp...Ba...ik......lah...(Author pun melepaskan tangan dari mata author)

Jikook And Me 21+Where stories live. Discover now