Author bangun dari tidur author..
Mia:Hurmmm(Mengeliat)
Author main pipi Jimin yang sedang tidur dengan lenanya..
Jimin:Hmmmm(Jimin pusing badan)ape ni?(suara orang bangun tidur)
Mia:✌️✌️peace..
Jimin:Ape peace2..Orang tengah tidur..Dia pergi kacau pulak..
Mia:Pergi tidur dekat bilik awak lah..(author pukul badan dia)cepat bangun..Ahhhhh..
Author terbaring atas tilam..Itu pun Jimin yang buat..Dia buat muka serious dekat author..
Mia:Sorry kalau kacau awak tidur tadi..Saye minta maaf ye..
Jimin:Kalau awak buat macam tu lagi..Saye akan buat awak menangis..Nak?
Mia:X nak-x nak..
Jimin bangun dari tilam tersebut..Author pulak,terbaring je dekat tilam..Jimin ambik baju dia dan terus pergi ke bilik dia..Author pulak masuk dalam bilik air untuk mandi..
(Bilik Jimin and Jungkook)
Jungkook:Asal lama sangat dalam bilik author tadi haaa..Korang buat benda tu lagi ye...(Buat senyuman jahat dia)
Jimin:Mana tahu ni?
Jungkook:Kookie dengar lah..Kookie dengar author dengan daddy moaned..Ape..Ingat kookie ni pekak ke?kookie dengar ye..
Jimin:Bagus lah kalau kamu dengar..Siapa kata kamu pekak..Kamu memang boleh dengar..Sebab kamu kan ade telinga arnab kamu tu..
Jungkook:Ye x ye jugak..(Mengaku yang dia ade telinga arnab rupanya..Author..)
Jimin:Dah lah..Daddy nak pergi mandi.Duduk situ diam2..(Dengan tegas nya..)
Jungkook:Okey dokie..
Jimin masuk dalam bilik air..Jungkook still baring atas tilam dia..
(Selepas Jimin mandi)
Mereka berdua pun turun ke bawah..Jungkook mandi lebih awak dari Jimin..Dia mandi tadi lebih kurang dalam pukul 7.30 am tadi..Kitaorang bangun 10.48 am..Awalkan..3 jam lebih awal daripada kami..Kali ni,Jungkook pulak yang masak sarapan..Jungkook masak daging ayam je..Jimin duduk dekat sofa..Jimin membukak tv di hadapannya..Tiba2 telefon Jimin berbunyi..Suara phone dia ialah 'danger'..Siapa nak tahu..Jimin terus mengangkat panggilan tersebut..
Jimin:Hello...
RM:Hai bro..
Jimin:Kau rupanya RM..Aku fikirkan siapa yang telefon aku tadi..
RM:Sorry sebab ganggu..Aku cuma nak bagitau yang besok ade party dekat rumah aku..Soooooo...Aku nak ajak kau,author dengan Jungkook untuk pergi..Seokjin,Taehyung,
Yoongi dan Hoseok aku dah ajak dah..Cuma tinggal korang berdua jelah..Datang ye..Malam besok..Ok..Jimin:Taehyung pun ade sekali ye?
RM:Yup..Kenapa?
Jimin:Ok lah..Besok malam aku,author dengan Jungkook datang..
RM:Datang ye..Kenapa kau tiba2 tanya pasal Taehyung pulak tadi?
Jimin:Xde ape2 lah..
RM:Ni sebab kejadian kau dengan dia tu ke..Jangan risau lah..Dia dah berubah lah..Jangan unkir pasal tu lagi..Aku rimas tahu x..
Jimin:Ok..See you tomorrow..
YOU ARE READING
Jikook And Me 21+
RandomWatak yang ada di dalam ini ialah Jungkook,Jimin,Ahli2 BTS,And me (tak termasuk Jungkook and Jimin) Warning!!!!🔞🔞..(Tangguh sendiri kalau apa2 berlaku)