Kami pun tiba di rumah..Jungkook macam dah nak tidur dah..(sebenarnya Jungkook nak lari dari Jimin supaya Jungkook terselamat tapi,plan Jungkook x menjadi)ish ish ish..Kesian Jungkook sebab x dapat lari..Jimin membuka pintu rumah dia..
Jimin membangunkan Jungkook dari tidur..
Jimin:Kookie..Kita dah sampai..Jangan nak cuba lari dari daddy..
Jungkook:Macam mana boleh tahu ni?
Jimin:Dah lah Jom..
Jungkook:Ok2..
Jimin terus mengangkat Jungkook keluar..Laju tau dia angkat tu..
Jungkook:Hei!
Jimin:Ape?
Jungkook:Saye ada kaki lah..
Jimin:Ini punishment awak..
Jungkook:Kenapa?(Jungkook mereget)
Jimin:(Menutup pintu rumah)diam!
Jungkook:🤐🤐🤐🤐 (terus diam)
Jimin terus mencapak Jungkook ke atas tilam dia dengan kasar..
Jungkook:Ouch(Jungkook berasa sakit..)
Jimin terus mencium mulut Jungkook dengan cara yang kasar..Jungkook tidak menyambut ciuman tersebut..Bila Jimin picit nipple Jungkook,mulut Jungkook terus terbuka..Lalu lidah Jimin terus masuk ke dalam mulut Jungkook.Bermula lah perang lidah..(Aduhh Jimin oi..Kau picit Jungkook punya nipple terus mulut Jungkook terbuka..Author)Jimin mengigit bibir Jungkook dengan kuat macam nak tercabut kulit mulut Jungkook..Jungkook rasa,mesti dia marah dengan Jungkook ni..Sebab Jimin mengigit nya terlapau kuat..Selepas Jimin mencium mulut Jungkook,Jimin mencium leher Jungkook dengan perlahan..
Jungkook:Ah....ah...haaaa..(Jungkook sukakannya)
Jimin tidak mempedulikan Jungkook yang sedang moaned..Jimin melepaskan ciuman itu..Jimin membuka baju,seluar dan boxers dia..Jimin naked..Jimin membuka baju,seluar dan boxers Jungkook..Jungkook naked..Jimin terus mencium badan Jungkook..
Jungkook:Ah..ah ah ah..Ahhhh...Da..ddy.Sakit lah..
Jimin bermain nipple Jungkook dengan menggunakan lidah dia.Jimin membuat bulatan dengan menggunakan lidah..
Jungkook:Ahhhhhh..Ah ah ah..Perlahan daddy..Ahhh..
Jimin terus ke dick Jungkook lalu terus menghisap dick Jungkook dengan perlahan..
Jungkook:Ah ah ah ah..Ahhhh..Yesss...
Jimin:Suka ke?
Jungkook:Yes..Haaaa...
Jimin melakukan kerja dia dengan menghisap dick Jungkook dengan cepat..
Jungkook:Ah..ah..ah..ah..ah..ah.. ah..ah..Da..ddy...Ahhhhhh...I...wa..nt t..o...cum..Ahhhhhh..
Secara tidak sengaja, Jungkook pun tercum dalam mulut Jimin..Jimin menelannya..Jimin memasukkan dicknya dalam pussy Jungkook..Supp!!!..Terus masuk..(Macam bola pulak.. Author)
(Posisi Jungkook di atas Jimin..Jimin pulak baring di atas tilam)
Jungkook bergerak atas dan bawah dengan perlahan..
Jungkook:Ah..ah..ah..ah..ah..ah..Ahhhhhh...
Jimin:Ah..ah..ah..hmmmm..Jungkook membuatnya dengan cepat macam dah nak bengkok je dick Jimin..Sebab Jungkook terlapau ganas sikit time ni..
Jungkook:Ah..ah..ah..ah...Ahhhh..I..want to cum..Ah..ah..ah..
Jimin:Mari buat nya bersama..
Ah..ah...ah..ah..Ahhhhhh..Haaaa..(Dua2)
Jungkook terus baring atas badan Jimin sebab kepenatan..
Jungkook:Kenapa daddy gigit nipple dan mulut kookie?(suara lemah)
Jimin:Daddy geram sangat dengan kookie..Sebab tu daddy gigit mulut kookie..Kalau nipple tu,daddy suka badan kookie..Sebab badan kookie kan putih..
Dick Jimin still dalam pussy Jungkook..Jimin pulak tertidur..Jungkook sebenarnya nak turun nak minum air,tapi nak buat macam mana..Dah lah dick Jimin still dalam pussy Jungkook..Lepas tu,Jimin peluk Jungkook pulak tu..Jadi,Jungkook pun terpaksa lah tidur atas badan Jimin..Jungkook pun menutup mata dia dan terus tidur..😴😴😴
Part 5..Tunggu ye..
YOU ARE READING
Jikook And Me 21+
RandomWatak yang ada di dalam ini ialah Jungkook,Jimin,Ahli2 BTS,And me (tak termasuk Jungkook and Jimin) Warning!!!!🔞🔞..(Tangguh sendiri kalau apa2 berlaku)