Part 13(S)

2.7K 25 5
                                    

Mereka berdua pun tiba di rumah..Jungkook terus lari masuk dalam rumah sebab x sabar nak buat benda tu lagi..(Laju je dia ye..Author..)Jimin pelik..

Jimin:Lajunya budak ni..X sabar nak buat lah tu..(Jimin cakap dengan sendirian..)

(Dalam bilik Jimin)

Jungkook:Eh,kejap..Kenapa aku lari tadi?liar betul aku ni..

Jimin pun masuk dalam bilik tu..Jungkook dengan x sabarnya,dia terus kiss Jimin yang sedang tutup pintu bilik mereka..Jungkook mengunci pintu tersebut..Mereka masih bercium..Jimin tolak Jungkook di tilam lalu terus mencium Jungkook semula..Jimin membuka baju,seluar,and boxers Jungkook.Jungkook naked..Jungkook membuka baju,seluar and boxers Jimin..Jimin naked..Jungkook menghisap dick Jimin yang besar tu..

Top:Jungkook
Bottom:Jimin..

Jimin:Ahhhhhh..Hmmmm..Ah..ah..ah...ah..Hmmm..Ahhhhh..

Jungkook menghisapnya dengan cepat dan lebih dalam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook menghisapnya dengan cepat dan lebih dalam..

Jimin:Ahhhhhhhh....Ahhhhhh..Haaaa...Koo.....kie.....Ahhhhhh..I....wa..nt to....Cum.....Ahhhhhh...

Jimin pun cum dalam mulut Jungkook...Jungkook menelannya..Jungkook suruh Jimin hisap dick kecil dia tu..(posisi mereka ialah Jimin atas Jungkook..Manakala Jungkook pulak baring atas tilam..

Jungkook:Hmmmm..Ahhhhh...Ah..ah..ah..ah..ah..ah..Yesss yesss..

Jimin menghisapnya dengan cepat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jimin menghisapnya dengan cepat..Jungkook hanya moaned saja..

Jungkook:Ahhhhhhhh..Ahhhhh.Ahhhhh..I...wa....nt to cum..Ahhhhhh...Yessss..

Jungkook cum dalam mulut Jimin..Jimin nak muntah kan balik tapi Jungkook memaksa Jimin untuk menelan..Jimin pun menelannya..Jungkook memasukkan dick kecil dia dalam pussy Jimin..(Posisi mereka ialah Jimin atas badan Jungkook..Jungkook baring atas tilam..)Jimin megerakkan bototnya atas dan ke bawah..

Jimin:Ahhhhhh..Ah..ah..ah..ah....ah..ah..ah..ah..

(Tengok and dengar je ye..Author)

Jungkook:Ah..ah..ah..ah..ah..ah..ah..ah..Ahhhhhhh..Harder..Ah..Ahhhhh...

Jimin melakukannya dengan cepat..

Jungkook:I....wa......nt.......to...cum..Ahhhhh...

Jimin:Me....Too....Ahhhhhhh...

Mereka berdua pun cum..Jimin cum atas badan Jungkook..Jungkook cum dalam pussy Jimin..Jimin rehat sekejap..Dick Jungkook still dalam pussy Jimin..

Jimin:Round 2..Hmm..

Jungkook:Yesss...Ahhh..(Kepenatan)

Jimin:Betulkan posisi awak tu..

Posisi mereka sekarang ialah doggy style.Jimin memasukkan dicknya di dalam pussy Jungkook dengan perlahan..Kena lah perlahan..Karang,tak silap2 pussy Jungkook koyak jugak nanti..

Jungkook:Ahhhhhhh..Hmmm..Haaaa...

Jimin:Ahhhhhhhh...Ah..ah..ah....ah..ah..ah..ah..

Jimin:Ah..ah..ah..ah..ah..ah..ah..Hmmm..You..are...so..tight...koo.kie..

Jimin doing it faster..

Jungkook:Ahhhhhh..Ahhhhh.....fuck..Ahhhhhh..Dad..dy...I..want....to....cum..Ahhhhhhhh...

Jimin:Ahhhhhhhhh...Me....too.....Ahhhhh...Ahhhhh..(Jimin cum)

Jungkook:(Jungkook cum di atas tilam)Haaaaa...Haaa.(terus jatuh atas tilam..

Jimin pun jatuh atas tilam..

Jimin:Have a nice dream my kookie...

Jungkook:(No response because sleep)😴😴..

Jimin menyelemutkan mereka berdua...Jimin peluk Jungkook yang sedang tidur tu..Mereka tidur tanpa pakaian..

Ok..Part 14..Sorry sebab sikit sangat...Comment and vote🌟🌟🌟..

Bye..🌟🌟🤞🤞 😁😁

Jikook And Me 21+Where stories live. Discover now