Jungkook masih tidur dengan Jimin sebab mereka terlapau penat..Mereka penat sebab malam-semalam kan diorang buat tu..Jimin bangun dari tidur..
Jimin:Morning kookie..(Jimin whisper at Jungkook)
Jungkook:Hmmm(mengeliat dan sambung tidur)
'Pak! Pak!'(Jimin memukul butt Jungkook)
Jungkook:Ahh.(Kesakitan)
Jimin:Bangun kookie..
Jungkook:Sakit lah.
Jimin:Cepat bangun kookie..Hari ni kita ade kerja lah..
Jungkook:Kejap ye daddy..(Mengeliat)Hurmmmmm...
Penatnya..Thanks sebab malam-semalam..Semalam ialah hari yang paling seronok bagi saye..Jimin:Bangun..Pergi mandi..
Jungkook:Ok daddy..
Jungkook bangun dari tilam..Mata Jungkook still tertutup..Macam ni..
Jungkook pun membuka mata dia dengan perlahan..Jimin hanya memandang Jungkook yang sedang bangun dari tilam.Jungkook memgambil tuala yang Jimin bagi pada dia..
Jimin:Kookie.
Jungkook:Hmmm(Suara manja)
Jimin:Cutenya badan kamu tu..
Jungkook:Haaa(suara manja)ye ke..Thanks..
Jimin:Cepat pergi mandi..
Jungkook:Ok..
Jungkook pun pergi ke bilik air dengan cepat..Kalau lambat,kemungkinan Jimin akan angkat Jungkook pergi ke bilik air bersama..Jungkook pun masuk dalam bilik air..(Skip time)
(After Jungkook take a shower)
Jungkook:Dah pergi mandi daddy..Daddy..
Jungkook panggil Jimin tapi dia tidak menjawab..Jungkook pun turun dari tangga..Haaaa..Jimin sebenarnya sedang membuat sarapan di bawah.Sarapan yang dibuat oleh Jimin ialah pork belly..Makanan favorite Jungkook..(Korang faham kan 'pork' tu ape kan..Author)
Jungkook:Sedapnya bau..
Jimin:kookie lapar kan?meh sini makan dulu.Lepas tu baru pakai baju..
Jungkook:Ok..(Jungkook terus pergi ke meja makan.)mana daddy tau ni favorite kookie?
Jimin:Mesti lah daddy tau..😊😊dah cepat makan..Daddy naik atas mandi dulu ye..
Jungkook:Alaaa x best lah daddy xde..
Jimin:Daddy mandi cepat2 ye..
Jungkook:Ok..
Jimin pun naik atas bilik dia..Jungkook hanya menunggu Jimin habis mandi..Jungkook x boleh makan selagi Jimin xde..Tu peraturan Jungkook sendiri..Selepas beberapa minit Jungkook tunggu Jimin, akhirnya Jimin pun turun bawah..Jungkook tunggu Jimin sampai tertidur..Jimin nampak Jungkook tidur di meja makan tu..Jimin kejutkan Jungkook dengan perlahan..
Jimin:Kookie..Bangun kookie..
Jungkook:Eh,maaf kookie tertidur..Kookie ngatuk sangat tadi..Sorry ye..
Jimin:Xpe..Jom makan..
Jungkook:Jom!
Jungkook dengan Jimin pun makan-makanan yang dimasak oleh Jimin tadi tu..Selepas mereka bersarapan,Jungkook pun naik atas bilik Jimin untuk memakai baju kerja dia..Sebelum Jimin pergi ke rumah dia,Jungkook meminta Jimin pandu ke rumah dia dahulu.Sebab Jungkook nak ambil baju2 dia..(Ini dekat part 2 tu...Author)selepas Jungkook memakai pakaian kerja dia,dia dengan Jimin pun terus ke kerja dengan menaiki kereta Jimin..
Jimin:Dah bersedia untuk pergi ke kerja?
Jungkook:Yes..I'm ready..
Jimin pun memandu kereta terus ke syarikat dia..
(Di syarikat BTS)
J-hope:Selamat pagi geng..
RM:Pagi Jhope.
Jin:Ehhhh..Boss dah sampai lah..Cepat2 buat kerja korang..
Jungkook:Biar saye yang bukakan pintu ni..
Jimin:Bukak lah..
Jungkook pun membuka pintu tersebut..Jimin terus pergi ke pejabat dia..Manakala Jungkook pulak,dia pergi ke tempat kerja dia..Jungkook sambung membuat fail malam-semalam..
Suga:Kau pergi mana malam-semalam?
Jungkook:Aku minum air kopi lepas tu,terus balik lah..
V:Eh,jap..Bukan ke boss x kasi kau balik selagi x siap fail ni?
Jungkook:Kebetulan lah..Dia lepaskan aku..Aku pun pelik time tu..
V:Baiknya..
Jungkook:Dia memang baik pun..
Jimin:Jungkook sini jap..(Jimin panggil dari telefon)
Jungkook:Aku pergi dulu tau..
V:Ok..
Jungkook pun pergi ke pejabat Jimin..Jungkook nampak muka Jimin serious gila..
Jungkook:Ade ape2 ke Jimin?
Jimin:Awak nampak saye ok ke ni hmm?(Jimin datang dekat pada Jungkook)
Jungkook:X..Kenapa daddy nampak serious sangat ni?macam nak marah kat saye je..
Jimin:Saye serious sebab saye terlapau geram dengan awak..
Jungkook:Sebab malam-semalam ke?
Jimin:That's was a correct answer..Daddy x puas lah..
Jungkook:Daddy nak lagi ke?
Jimin:Yup..
Jungkook:Tengok lah dulu..Sebab saye takut..
Jimin:Buang sifat takut tu kookie..Faham.
Jungkook:Faham..Malam ni boleh kot..
Jimin:Malam ni ye..Panggil yang lain..Kita ade satu perubahan..Cepat..
Jungkook:Baik..
Jungkook terus memanggil yang lain..Mereka semua pun terus pergi ke pejabat Jimin..Jimin memberikan taklimat yang penting dekat mereka semua..(Skip time)
(Selepas mereka membuat latihan)
BTS tak termasuk Jimin and Jungkook:Bye Jungkook..
Jungkook:Bye..
(Pada waktu malam)
Jimin:Jom kita balik..
Jungkook:Jom..
Jimin dan Jungkook pun menaiki kereta mereka.. Dalam beberapa minit,mereka pun tiba di rumah..
Part 4..Fuhhh..Ok part 4 for you guys..
Bye..
YOU ARE READING
Jikook And Me 21+
RandomWatak yang ada di dalam ini ialah Jungkook,Jimin,Ahli2 BTS,And me (tak termasuk Jungkook and Jimin) Warning!!!!🔞🔞..(Tangguh sendiri kalau apa2 berlaku)