Part 2(S)

7.7K 63 8
                                    

Selepas beberapa minit Jimin memandu,kami pun tiba di rumah Jimin..

Jungkook:Besarnya rumah awak..

Jimin:Thanks..

Jimin parking kan kereta dia di dalam..Jungkook keluar dari kereta Jimin..Jungkook hanya memandang sekeliling luar rumah Jimin..

Jimin:Jom kita masuk..Kookie.

Jungkook:Haaaa..Ok2

Jimin angkat Jungkook terus bawak ke bilik dia..Jungkook buat muka malu..

Jungkook:Ahhhhhh..Jimin saye x nak..


Jimin:Jangan tutup muka tu..

Jungkook:Haaaa...

Jimin:Belum ape2 lagi kookie dah keluar kan wap dari mulut kookie..Kookie x sabar ke?

Jungkook:Hmm(Maknanya yes)

Jimin membuka baju jacket dia dan terus mencium Jungkook pada mulut..Jungkook berasa sangat gembira dalam hati lah..Jungkook tolak Jimin di atas tilam..Jungkook mencium Jimin balik..

Jungkook:Ahh...Jangan pandang saye Jimin(Muka Jungkook menjadi merah...

Jimin:Awak x perlu malu ok..(Jimin berbisik pada Jungkook)

Jungkook:Saye buatnya dengan sendiri..😖😖😖..

Jimin:Saye sukakannya Kookie..(Jimin kiss Jungkook neck)

Jungkook:Ahhhhhh..Jiminie......Haaaaaaa...

Kedudukan Jungkook dan Jimin sekarang ini adalah Jimin berada di atas Jungkook manakala Jungkook berbaring di atas tilam...Jimin mencium leher Jungkook semula..Jungkook still moaned...

Jungkook:Ahhhhhh..Ouch..(Jimin mengigit leher Jungkook sedekit)

Jimin tidak pedulikan Jungkook yang sedang moaned..Jungkook hanya moaned saja..Jimin selesai mencium leher Jungkook..Jimin membuka butang baju Jungkook,tetapi Jungkook memegang tangan Jimin..

Jimin:Kenapa ni kookie?

Jungkook:Saye belum sedia lagi..

Jimin:Kalau ni macam mana(Jimin menyentuh leher dia sendiri)

Jimin:Kalau ni macam mana(Jimin menyentuh leher dia sendiri)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(Macam tulah Jimin lakukan)

Jungkook:A...wak membuatkan saye jadi bersedia Jimin..Bila awak buat macam tu..

Jimin:Yeke..(Jimin membuka butang baju Jungkook..Sambil2 tu mata Jimin hanya fokus pada mata Jungkook)

Jungkook:Dah ke?

Jimin:(Pandang ke bawah)Dah..Boleh saye mulakan?

Jungkook:(Mulut Jungkook berzip🤐🤐🤐)

Jimin:Ok...(Jimin kiss Jungkook body)

Jungkook:Ahhhhh..(Badan Jungkook ternaik sikit)

(A/n..Hahahahahahahahaha..Macam kelakar pulak saye buat cerita ni..Sebab saye kan cakap yang badan Jungkook ternaik sikit..Yelah,you guys mesti faham kan macam mana..Ok..Let's continue)

Jimin:(Still kiss Jungkook body)

Jungkook:Ahhhhh..Yesss..

Jimin kiss Jungkook nipple.Ia membuatkan Jungkook moaned dengan kuat sedekit..

Jungkook:Ahhhhhhhhh...Haha(Jungkook gelak sebab geli)Haaaa...

Jimin play Jungkook nipple dengan menggunakan lidah dia..(Achoo..Maaf saye  terbersin..Kita sambung..A/N)

Jungkook:That's tickles..Stop Jimin.

Jimin stop play Jungkook nipple..Jungkook unzip his pants..Jimin doing it too..But,Jimin take off Jungkook boxers..Jungkook doing it too at Jimin..Now,Jimin memasukkan dick dia didalam..(I can't even say it..Never...A/N)

Jungkook:Ahhh..Jimin...

Jimin menukarkan posisi Jungkook..Sekarang ni,posisi Jungkook berada diatas Jimin punya badan...Jimin holding Jungkook wrist..

Jungkook:Ahhhh!!!!!it hurts..

Jimin:Ahhh...Tahan Jungkook..

Jungkook move up and down..Jimin just moaned..Jimin melepaskan tangan dia dari wrist Jungkook...

Jungkook:Ahhhhhhhhh!!!!I'm gonna doing it faster..

Jimin:Ahhhhhhh!Doing it now kookie..

Jungkook doing it faster..Jimin just moaned..Tapi Jungkook rasa Jimin yang paling kuat moaned kat sini..Suara Jimin ni walaupun lembut,dia lah yang paling kuat moaned kat sini..

Jungkook:I'm gonna cum Jimin..

Jimin:Hold it...

Jungkook:Ahhhhh!!!!I can't...

Jimin:Let's cum together kookie..

Jungkook:Ahhhhhhh!!!!(Jungkook cumming)

Jimin:Ahhhhh!!!!

Jungkook leading at Jimin body..

Jungkook:Haaaa...That's was fun..Are you happy now Jimin?

Jimin:Yes I am..Akhirnya,saye dapat buatnya dengan awak yang real..😊😊

Jungkook:Me too..

Jimin kiss Jungkook..After there are kiss each other,mereka berdua pun tidur...

Jadi ape pendapat anda semua?Saye ok je..Tapi tadi saye ade rasa nak muntah lah sikit..😊😊..See you guys at Part 3...

Jikook And Me 21+Where stories live. Discover now