-Aria, muszę Ci coś powiedzieć, to bardzo ważne - Spojrzał na mnie z poważnym wyrazem twarzy.
-O co chodzi? - Spojrzałam na niego pytającym wzrokiem.
-Chodzi o to... Ech,chciałbym porozmawiać z tobą o tym moim dzisiejszym zachowaniu - Powiedział spokojnie wpatrując się w moje oczy...
-Ach tak? Więc słucham... - Spojrzałam na niego oczekująco.
-Em... Więc tak... Bo ja...- Nerwowo zaczął drapać się po karku.
-Bo ty? - Podniosłam jedną brew do góry.
-Ja... Podsłuchałem kogoś... - Powiedział półszeptem.
-Że co? Wiesz że nie wolno kogoś podsłuchiwać? - Zwróciłam mu uwagę.
-Wiem!
-Kogo podsłuchiwałeś? - Zapytałam spokojnie.
-Miriam, Lukas'a i Ervin'a - Powiedział nawet na mnie nie patrząc.
-Dlaczego? - Spojrzałam na niego pytająco.
-To długa historia, pozwól, że zacznę od samego początku okey?- Uśmiechnął się krzywo.
-Okey.
Więc tak... Dzisiaj rano, jak zwykle szedłem na śniadanie, najpierw poszedłem do Leanny ale, ona wczoraj zerwała nockę i chciała spać więc byłem zmuszony iść sam. - Zaczął.
- Szedłem sobie normalnie korytarzem w stronę stołówki, gdy nagle przechodząc obok lekko uchylonych drzwi, usłyszałem znajomy głos. To był głos Miriam, coś mówiła... - Zamknął oczy.
*Wspomnienie Alex'a sprzed kilku godzin *
Alex stał bez ruchu i wciszy wsłuchiwał się w tajemniczą rozmowę przyjaciół.
-Przecież to niewykonalne Luk! - Krzyknęła Miriam.
-Ale Miruś! To jest najlepszy sposób aby się chociaż trochę zbliżyć do William'a i jego przydupasów - Wyjaśnił Ervin.
Alex słysząc imię swojego największego wroga przybliżył się trochę do drzwi i w skupieniu słuchał dalej.
-Ale to nie usprawiedliwia waszego durnego planu! - Krzyczała na nich blondynka.
-Jakiego znowu durnego planu? Przecież nie jest on aż tak zły, to jedyny jaki mi teraz przychodzi do głowy - Powiedział od niechcenia Lukas.
-Nie wymyślaj! Wiem, że uważasz że to dobry pomysł ale, boisz się że nasze nowe koleżanki nie dadzą sobie rady, prawda? - Stwierdził Ervin.
-No masz mnie... Tak, masz rację, martwię się o nie - Powiedziała smutno Miriam.
-Przecież one należą do Ligii Światła Miriam, chcą czy nie... To jest ich przeznaczenie - Uśmiechnął się Lukas i złapał blondynkę za ramiona aby dodać jej otuchy.
- A no i jeszcze nie zapominajmy o ich umiejętnościach, mogą się bardzo przydać pod czas misji, są silne... Dadzą radę - Pocieszał dziewczyne Ervin.
CZYTASZ
Zapomniana Magia
Adventure18-letnia Aria wraz z przyjacielem wyrusza w podróż aby zacząć wszystko od nowa po tym jak jej miasto zostało zaatakowane i całkiem zniszczone. Po drodze spotykają pewnego chłopaka i dziewczynę z którymi się później zaprzyjaźniają. Po kilku dniach...