Były książe wyciągnął swą zakazaną księgę i podchodząc powoli do różowowłosej dziewczyny, wypowiedział słowa, które dać mu miały całkowitą władze nad nowym demonem.
-Qvarea ari youse eigaprh, vereghtis fahevear arestis leayos. Ereverhag haqui terestis ovres! - Wyrecytował bezbłędnie.
Aria głośno zaśmiała się, po czym swoimi demonicznymi oczyma spojrzała na William'a.
-Spełnię każde twe życzenie panie, za dobry dar oczywiście... - Posłała mu figlarny uśmiech ukazując przy tym swoje ostre kły.
-Moja dusza będzie twoja, jeśli pomożesz mi zniszczyć Atras - Odrzekł, bez cienia jakichkolwiek emocji.
-Twe życzenie jest dla mnie rozkazem panie, zmiotę Atras z powierzchni ziemi - Aria ukłoniła się przed nim. A następnie podeszła do dumnego z jej słów księcia i w mgnieniu oka ugryzła go w kark wysysając z niego trochę krwi.
Wtedy źrenice Arii przybrały fioletowy kolor. Teraz stała się stuprocentową Lyrią. Starła z brody resztki spływającej z jej ust krwi, po czym jeszcze bardziej silniejsza zmieniła swoje stare zniszczone ubrania w całkiem nowe odźwierciedlające jej nową demoniczną naturę.
*Ilustracja nie jest mojego autorstwa*
-Wyglądasz wspaniale, niczym królowa demonów - Pochwalił ją William wystawiając do niej dłoń, którą po chwili złapała.
-Schlebiaż mi panie. Ależ proszę mów mi Lyria - Uśmiechnęła się uwodzicielsko.
-Dobrze więc, Lyrio, chodźmy na górę, obmyślimy plan ataku na Atras... - Razem wyszli z celi pozostawiając magów samych sobie.
-No i takim właśnie sposobem, przestaliśmy być ulubieńcami naszego pana- Odrzekł siwowłosy mag, spoglądając na oddalającą się parę.
Po chwili również i oni wyszli, mając nadzieję że pan nie przestanie ich doceniać.
Gdy wszyscy już byli w sali tronowej do William'a przybiegł poddany z ważną informacją która miała go bardzo zainteresować.
-Panie, dostaliśmy informacje od zwiadowców. Liga Światła pojawiła się w lasach niedaleko naszego zamku, obecnie walczą z bandytami - Poinformował mroczny rycerz.
-Świetnie, widzę że mój braciszek nie próżnuje - Zaśmiał się William.
-Jakie masz rozkazy panie? - Zapytał.
-Zayn, Eren i Samantha ruszajcie do lasu, pozbądźcie się ich, Anthony wam pomoże - Rozkazał arystokrata.
-Jak rozkażesz panie - Cała trójka odezwała się równocześnie.
CZYTASZ
Zapomniana Magia
Przygodowe18-letnia Aria wraz z przyjacielem wyrusza w podróż aby zacząć wszystko od nowa po tym jak jej miasto zostało zaatakowane i całkiem zniszczone. Po drodze spotykają pewnego chłopaka i dziewczynę z którymi się później zaprzyjaźniają. Po kilku dniach...