ep5

736 56 0
                                    

New zealand

Sudah 3 bulan jennie di new zealand, jennie sedang membaca buku di bilik nya, selepas sudah bosan membaca buku, jennie mengambil bingkai gambar dn menantap gambr kekasihnya.

Gambr nya seperti menujukkan di media di ats itu..

Tanpa sedar air mata jennie pon mengalir satu per satu, sungguh-sungguh dia merindukan bf nya itu.

jennie :"awk bila lah saya boleh dpt jumpa awk...hiks....bogoshipo lulu -Ah"

Jennie pon memeluk gambr bingkai tersebut..

Jennie mengambil keputusan untuk berjalan ii di taman, tamanya berdekatan dgn rumahnya, so dia jln kaki jelh..

Semasa jennie berjalan sambil termenung tiba ii..

Burkkk

Jennie:"aigoo"belum sempat jennie jatuh dari tanah itu, lelaki itu dgn cpt sambut dia.

??:"ahhh mianhea, saya betul ii x sengaja" lelaki itu sdg memandang jennie sdg membetul kan kasut nya itu.

Jennie:"gwenchana"

Semasa jennie melihat muka lelaki tersebut, dia pon membulatkan mata nya, begitu juga dgn lelaki itu..

??/jennie:"awkk!!!!??"Diorang pon berpelukan.

Jennie:"yah luhan akhirnya awk kembali juga....hiksss.. Bogosipo luhan... Hiks"sambil mengeratkan lagi pelukan ..

Luhan:"nado jennie-ua, uljima jangan lah nangis sayang"

Jennie:"nea"

Luhan menantap jennie lama ,luhan pon mencium dahi, mata, pipi, hidung, dagu dn berakhir kepada bibir, dia mengucup lama bibir jennie itu, dia amat merindukan sgt ii ciuman bersama dia dgn jennie..

3 minit kemudian luhan pon meleraikan ciuman untuk mencari oksigen yang mencukupi begitu juga dgn jennie..

Luhan:"hurmm saya ada yng pelik tgok awk ni"

Jennie:"hurmm apa yg pelik? "

Luhan:"baru saya nampk penampilan awk, awk makin comel, makin chubby, makin cantik "

Jennie pon dh blushing..

Luhan pon melihat pergelangan tangan jennie ,tanpa luhan sdr dia pon senyum .

Jennie yang merasakan suasana seperti tiada percakapan,dia pon memandang luhan yg tersenyum melihat ke arah pergelangan tangan jennie itu.

Luhan:"sapa bgi tu? Macam kenal lah gelang tu"

Jennie:"adik awk bgi ,sampai hati kan awk x bgi tahu yang minjae tu adik awk"

Luhan:"mianhea, hurmm jom kita jalan ii kat sana, kat sna ada pantai"

Jennie:"nea kajja"

Diorang pon meluangkan masa bersama, untuk melepaskan rindu masing ii...

Luhan:"ohh ye awk buat apa kat sini? "
Jennie:"saya tinggal sini sbb omma dn appa saya outstation, nanti malam diorang balik lah tu, and hari ni, hari terakhir saya tinggal di sini, esok dh balik korea balik dh"

Luhan:"awk dh berapa bulan ?"

Jennie:"3 ,esok dh masuk 4 bulan dh, ohh lupa nk minta no fon"

Luhan pon bgi no fon nya kat jennie.

Jennie:"gumawo, kajja kita balik hari dh senje ni"

Luhan:"nea kajja! "

1 jam kemudian diorang pon sampai di dpn pagar masing ii.

Jennie:"x sangka kita ni jiran kan biy"

Luhan :"yup, k annyeong jennie, nanti kalau ada masa kita jumpa lagi k, i will miss you syg"

Jennie:"nado biy"

Diorang pon masuk ke rumah masing-masing..

Utamakan vote and komen okay




Nerd Girl Next To The Beautiful Girl (Jenhan + Jenmin)Where stories live. Discover now