Keesokannya...
Jennie dgn familynya sudah tiba di korea, dia pon terus menaiki teksi untuk pulang ke rumahnya..Skip
Pukul 12.30pmTiba di rumah
Jennie :"my house im back!!! "
Jennie dgn family nya masuk ke rumah ,dia melihat ruang tamu tersusun rapi, bersih dn wangi, jennie x menemukan kawan iinya maybe masih skolah.
Jennie ternampak ada satu note di atas meja ruang tamu dia pon membacanya
For jennie
Unnie aku balik rumah omma dn appa aku tau, begitu juga dgn jisoo dn rose, kitaorang rindu kat omma dn appa kitaorang, so aku harap nanti kau balik kau baca surat ni k , tapi skolah still sama,ok see you later..
For your best friend
Lalisa manoban💕J
ennie:"bagus juga diorang balik umah omma dn appa dia,esok skolah nk wat kejutan huhuhuhu.."
Omma:"jennie appa kamu dh angkat beg roda kamu,kamu susun lah baju kamu dulu"
Jennie:"nea omma"
Jennie pon terus naik ke atas dn mula mengemas..
Jennie:"ha dh siap pon..huuuu~ penatnya" terus baring di atas katil.
Tiba ii telifon jennie berbunyi menandakan ada org telifon.
Whiparam..ohhhh~...whiparam param param
Can't you we thah~
Whiparam param param param pam~Dan terpampar nombor luhan,jennie pon lompat ii kat katil, sbb dia rindukan luhan lah tu~
Jennie pon mengangkat panggilan tersebut..
Jennie:"hai oppa luhan"
Luhan:"hai ,napa rindu he alolo"
Jennie:"ahah hurmmm ,jennie baru sampai rumah ni,penat sgt hihihi"
Luhan:"ohh yeke, kalau cam tu gi lah rehat okay, syg kan esok skolah"
Jennie:"nea oppa, k bye annyeong. "
Luhan:"nea annyeong"
Jennie pon menamatkan panggilan, dia melihat jam sudah pukul 3.00pm..dia mula rasa mengantuk dn menaruk telifon di atas meja tepi katil dn mula tido..
Malam~~
Jennie tersedar dari tidurnya, dia mengambil telifon dia, dia melihat sudah pukul 5:30am..Jennie:"lamanya aku tido"gumamnya pelahan.
Jennie pon mula bangun dn mengambil tuala untuk bersiap untuk pergi ke skolah..
15 minit kemudian, jennie pon mengambil baju sekolahnya yg dh siap gosok dn memakai..
Jennie pkai baju itu okay..
Selepas siap jennie turun ke bawah untul bersarapan
Omma:"jennie awal bangun hari ni"
Jennie:"tadi terjaga dari tidur, x sangka pulak jennie tidur lama sgt "
Omma:"maybe kamu penat, ohh ye buku tulis dgn buku teks dh ada kan? "
Jennie:"dh omma"
Slepas sarapan jennie terus menyalam omma nya untuk pergi ke skolah, jennie melihat jam tangan sudah pukul 6:30am, dia mula memakai kasut dn menaiki kereta ayah nya..
High school
Sudah tiba di skolah jennie pon mula mencari bilik guru, ramai org yang menengok nya..
Kai:"JENNIE -YA! "
Jennie pon memandang ke arah suara impunya, dia pon tersenyum..
Kai:"jennie aku dgr kau pindah new zealand kan? "
Jennie:"ahah and now i'm back ,nak tahu x aku jumpa luhan dok"
Kai:"srs Ah bapak Ah rindu siak aku kat dia, macam mana kau boleh jumpa dia? "
Jennie :"nanti rehat aku cerita okaylah aku nk gi bilik guru, rehat nanti jumpa nea bye annyeong"
Kai:"nea annyeong"
Jennie pon pergi ke bilik guru dn masuk.
Jennie:"annyeonghaseyo"
CikguYungyeom:"ohh jennie kan?"
Jennie:"nea annyeonghaseyo kim jennie imidah"
Cikguyungyeom:"ah nea ii,kamu ni yg pindah kat new zealand tu kan?"
Jennie:"nea skrg saya kembali"
Cikguyungyeom:"okay jennie mari ikut saya"
Jennie pon terus mengikut cikgu tu dari belakang.
Kelas 7 A
Sudah tiba di dpn kelas, cikgu yungyeom itu mula memanggil cikgu jihyoJihyo:"nak apa cikgu,eo jennie awk dh kembali"
Jennie:"nea cikgu"
Yungyeom:"ok skrg saya pergi dulu"
Jihyo:"ok kelas hari ni kita ada budk baru mungkin kamu kenal, umm kamu masuk"
Jennie pon masuk ke kelas,dn yg lain pon menganggakan mulut, jennie hanya senyum sahaja.
Jennie:"annyeonghaseyo semua i'm back"
Kelas 7 A:"JENNIE!!!!"
Lisa, rose dn jisoo mula bangun dn memeluk kawannya itu.
Jisoo:"jennie aku rindu gile gan kau huwaaa"
Rose:"ahah betul tu aku pon"
Lisa:"miss you jennie ya"
Cikgu jihyo yang melihat kawan ii jennie memeluk jennie sgt erat sampai macam x boleh bernapas mula menegur.
Jihyo:"dh ii lah tu kesian cikgu tgok jennie macam dh nk lemas je"
Rose, lisa dn jisoo pom mula melepaskan pelukan, jennie pon mengambil nafas yg secukupnya..
Jihyo:"okay jennie kamu boleh dudk sebelh shuhua, shuhua anggkat tangan "
Shuhua yg berangan itu mula tersedar dn terus menganggkat tangan.
Jennie melihat ke arah shuhua mula membulatkan mata begitu juga dgn shuhua..
Jennie:"omo my saeng"jennie pon berlari dn terus memeluk sepupu nya itu..
Shuhua:"rindu kat nya kat jennie "
Jennie:"me too"
Jennie pon meleraikan pelukan dn mula duduk di sebelah shuhua..
JENNIE melihat ke arah geng bts, termaksud jimin masih melihat ke arahnya, jennie pon terus menjeling ke Arah jimin..
Jimin:"bapak Ah sombong siak"gumam jimin pelahan , dia pon terus memandang ke dpn.
Dn mulalah sesi pelajaran di kels 7A
Utamakn vote and komen okay 😋
YOU ARE READING
Nerd Girl Next To The Beautiful Girl (Jenhan + Jenmin)
FanfictionSeorang bernama kim jennie yang digelar dirinya nerd dn selalu dibuli oleh geng bts. Yang selalu membuli jennie adalah salah satu dari geng bts iaitu park jimin, namja yang hemsem, cute, suka membuli jennie, playboy? Semestinya... Kawan ii jennie...