🔥🔥

443 22 5
                                    

Hurmmm korang author nk tanya boleh x? Korang nk x author buat cerita yg bertajuk The Mafia Girl So Sexy ..

Entahlah tetiba macam author berangan 😂, ok cite itu author dh fikir dh..

Nk tahu sapa?

**************************

Nama omma dn appa dari 10 puteri itu adalah:

Choi mino-appa
Choi yongjae-omma

Putri dari keluarga tuan choi dn puan choi adalah:

1.choi jimin
2.choi kyungsoo
3.choi yixing
4:choi luhan
5:choi minseok
6:choi jungkook
7:choi hoseok
8:choi seokjin
9:choi tao-author x tahu nama sebenarnya
10:choi baekhyun

Nama omma dn appa dari 10 putra itu adalh:

Lee taemin-appa
Lee hara-omma

Putra dari keluarga tuan lee dn puan lee adalah:

1.lee yonggi
2.lee jongin
3.lee suho
4.lee sehun
5.lee chen
6.lee taehyung
7:lee wonho
8:lee namjun
9:lee kris
10:lee chanyeol

**************************

Cerita nya cam ni:

Tuan choi adalah seorang ketua mafia di seluruh bandar, siapa yang tidak kenal dgn tuan choi,tapi dia seorang yang baik, cuma sesiapa yang cari pasal dgn anak ii nya, atau cari masalah dgn nya, dia akan membunuh org itu dgn kejam. Begitu juga dgn anak ii nya sama seperti ayahnya .

Semasa putri ii nya sdg bergurau senda ayah dia mengambil keputusan untuk membawa putri ii nya pergi ke rumah tuan lee,kerana appanya dn tuan lee itu ada urusan kerja di thailand selama 8 bulan, so tuan choi menyuruh anak ii nya tinggal sementara di istana tuan lee itu.

Semasa puteri ii itu masuk ke rumah itu, putra ii itu pon terus memandang ke arah putri ii itu, mereka terkejut melihat choi jimin kakak sulong dari 10 putri itu mukanya seperti patung, tetapi diorang melihat semuanya putri ii itu comel, cantik, hot dn x lupa sexy.

Suga:"tu orang ke patung ,tapi dia boleh jalan je, papepon dia comel lah"

Leps itu apa yang terjadi?, kalau nk tahu tekan read tu k..

*****************************

Boleh x author buat cerita tu?, please bagi komen, kalau boleh author nk buat..

Gudnite 💞

Nerd Girl Next To The Beautiful Girl (Jenhan + Jenmin)Where stories live. Discover now