Sedang rancak diorang sembang tiba ii kawan ii minjae pon dtg.
Hyungsoo:"wahhh kawan kita ni dh taken Ah"
Jihyo:"ahah kan sampai hati x ckp"
Minjae :"aku baru je couple dgn dia"
Haru:"ohh, nampaknya kitaorang ni single lah jawabnya "
Minjae:"aik kita satu geng kan idola, napa dari salah satu yang cuba memikat hati korang, korang x da? "
Hyungsoo/haru/jihyo:"sbb kitaorg x nk kecewa kan hati crush kami"
Hyungwon :"ehem ii "dia berdehem sambil menantap wonho,i'm dn minhyuk,yang sdg memadang kawan ii minjae, dn diorang pon sedar.
Minjae :"oppa jom tinggalkan diorang nk? "Sambil bisik ke arah hyungwon, dn hyungwon pon mengangguk dn tinggalkan kawan ii diorang yang sdg menantap crush diorang masing ii.
I'm:"ermmm"dia berdehem sedikit apabila dh tersedar dari lamunan.
Jihyo:"awk sakit tekak ke? "Tanya nya.
I'm:"errr urmmm x dalah"Manakala minjae dn hyungwon sdg berada di pondok bersama dgn luhan dn JENNIE
JENNIE:"jaga min baik ii tau hyungwon, jgn sakitkn hati dia, dn jgn buat dia menangis arraso? "
Hyungwon :"arraso akak ipar "
Luhan/JENNIE:"cehhhhhh"
Sedang rancak diorang bersembang tiba ii kawa hyungwon bernama kihyun memanggil dia .
Hyungwon :"klh saya pergi dulu jennie, luhan and my heart "
Luhan/jennie /minjae:"nea"jawab diorang, dn hyungwon pon pergi. Diorang pon masuk kelas juga.
Cikgu diorang ada mesyuarat sambil balik ok
Ok sambung.
Di kelas
Diorang pon sambung bersembang bersama dgn exo blackpink dn bts.
Luhan:"ohh ye minjae tadi hyungwon bisik apa kat kau ha? "
Minjae:"dia kata kau hemsem and sado"katanya.
Sehun:"weyyyy dia dh kembang dh dok,tinggal meletop je"
Luhan:"diamlah bihun"
Lisa:"ARGHHHHHH!!!!!!!, SAPA TARUK LIPAS KAT SINI HA!!!!!"
Kumpulan exo, bts dn blackpink terus menoleh ke belakang, dn mendapati lisa yang jerit, sehun tahu sbb apa, dia dgn segera nk ready lari kan diri.
Lisa:"OH SEHUNNN!!!!!!!!, NAK LARI MANA TU HA!!!!! ,MARI SINI KAMU"terus mengejar sehun yang sudah pecut lari.
Yang lain hnya gelk je...
Utamakan vote and komen ok
YOU ARE READING
Nerd Girl Next To The Beautiful Girl (Jenhan + Jenmin)
FanfictionSeorang bernama kim jennie yang digelar dirinya nerd dn selalu dibuli oleh geng bts. Yang selalu membuli jennie adalah salah satu dari geng bts iaitu park jimin, namja yang hemsem, cute, suka membuli jennie, playboy? Semestinya... Kawan ii jennie...