ep11

578 38 0
                                    

Semasa jennie dn luhan sdg jalan ii tiba ii luhan nampak adik dia menampr bf dia, luhan yg melihat adiknya menangis terus dia dgn jennie terus pergi ke sana..

Minjae pov

Minjae :"patutlah kau nk lyn aku cam nk x nk, kau curang rupanya kau jahat jihoon kau jahat!!!!! "

Jihoon:"bukan awk salah faham ni"

Minjae:"salah faham apa ha!, kau cium dia dulu, kau fikir aku bodoh ke ha!!....hiks... Dh lah cukuplah kau permainkan perasaan aku..aku dh penat, kau Hana terima kasih telah rampas kebahagiaan aku"

Belum sempat aku nk pergi si jihoon ni pegang tangan aku, aku x dpt kawal kemarahan aku, aku terus..

Panggg!

Aku menampar pipi dia, dn pada masa tu lah Abg aku dn jennie unnie dtg..

End minjae pov

Luhan:"yahhh napa ni dik, kau jihoon!!!! "Dia hendak menumbuk jihoon tapi di tahan oleh jennie.

Jennie:"oppa dh ii ni skolah oppa"

Luhan:"nasib baik yeonchin aku tahan, kalau x dh berkecai muka kau"

Jennie:"minjae pergi kels unnie dulu, kels unnie x da org, ada je kumpulan bts dn kawan ii unnie pergilah ok"minjae pon mengangguk.

Minjae:"park jihoon mulai hari ni kita putus...hiks...aku benci kau... Jantan x guna "terus berlari dari situ..

Semasa minjae lari dia terlanggar seseorang, nasib baik org itu cept sambung pingang dia..

??:"awk gwenchana"org itu memandang muka minjae kesian..

Minjae :"nea"terus jauhkan diri dn sambung lari.

??:"cantik juga yeoja tu, tapi aku kesian tgok dia haihh mesti broken ni"terus berlalu pergi..

Kawan ii minjae yang bernama lee haru, kim jihyo, dn park hyungsoo (nama rekaan je okay), nampk minjae berlari dia pon hendak ikut kejar tapi cikgu suruh diorang tolong cikgu angkat buku, ye dia pon tolong..

Di kelas ..
Taehyung :"weyyy kalau lelaki permainkan perasaan perempuan, adakah perempuan akan nangis dgn lebih terok ?"

Jisoo:"yelh kau ni, xkan kau x pernah tgok "

Sdg blackpink dn bts sdg rancak berborak, tetiba mereka terkejut melihat minjae masuk kels diorang dgn keadaan nangis yg teramat teruk, minjae bersandar di tepi papan putih itu dn mula menangis dgn lebih terok lagi..

Minjae :"arghhhhhhh!!...napa kau buat aku cam ni kenapa!, kenapa! kau curang belakang aku,apa salah aku sampai kau main kan perasaan aku! ....hiks hiks"

Taehyung:"ohh baru aku tahu kalau lelaki sakit kan hati perempuan cam ne"Taehyung bisik ke arah blackpink dn bts.

Jisoo:"minjae gwenchana"

Minjae :"unnie napa dia sakitkan hati min, apa salh min, hiks...min syg sgt kat dia, tapi ni ke dia bals kat min unnie?...hiks"

Luhan dn jennie yang baru masuk, dioarang terus memeluk minjae..

Luhan:"sabr ye dik, tadi abg dh bgi warning dh kat dia, kalau perempuan tu tinggalkan dia, dn cari adik balik, Abg akan tumbuk dia, sampai mati pon x pa"

Jennie:"min x pa, unnie doakan min dpt lelaki yg lebih baik dari dia"terus melepskan pelukan begitu juga dgn luhan.

Minjae:"terima kasih sbb ada dgn min selalu time sedih atau pon senang"

Jhope:"macam suami isteri menenangkan anak dia pulak aku tgok"

Semua org memandang ke arah jhope .

Jhope:"apa betul ke apa aku ckp,lagi pon diorang serasi "

Jin:"kau fikir drama ke? "

Suga:"dh ii lah tu korang ni"

Minjae :"okay lah unnie, oppa min masuk kels dulu"terus keluar dari kels diorang.

Rapmon:"kesian aku tgok dia"

Taehyung :"urmm luhan biar aku jelh ganti tempat adik kau"

Luhan:"apa dia nak? "

Jungkook:"muka cam alien mesti dia x nak hahahaha "

Taehyung:"YAH KAU JEON JUNGKOOK MARI SINI KAU! "

Dn mulalah berlari berkejaran.

Utamakn vote and komen ok..

Nerd Girl Next To The Beautiful Girl (Jenhan + Jenmin)Where stories live. Discover now