ep8

643 46 2
                                    

Tiba ii ada seorang budk kecik sepertinya umurnya 7 tahun, dia mula ketuk pintu..

Yongjae:"annyeonghaseyo! "Dgn suara kecik nya.

Semua kelas 8 A melihat budk kecik itu..

Jennie:"ehh jap cam kenal je budk ni"

Lisa:"kau kenal? "

Jennie:"ha baru aku teringat dia ni adik bongsu nya luhan"

Luhan mempunya 3 org adik beradik, luhan merupakan ank sulung dn kedua minjae dn ketiga yongjae..

Yongjae:"hurmmmm kels ni ada yg bernama kak jennie x? "

Lisa:"aigoo comelnya! "

Jennie bangun dn terus memanggil budk tu suruh dtg ke tempat nya..

Jennie:"adik napa adik kat sini ?"

Yongjae:"adik rindu kak jennie, oh lupa pulak ,nah"yongjae bagi kotak yang siap balut macam hadiah itu kepada jennie..

Jennie:"apa ni? "

Yongjae:"Abg adik bagi"

Jennie:"adik pergi sini dgn sapa?"

??:"dgn saya"

Jennie memandang org itu, dia terkejut ,org itu merupakan kawan nya luhan..

Jennie:"sehun? "

Sehun:"nea hihihi"

Jennie:"awk buat apa kat sini dgn pakai pakaian skolah? "

Sehun:"saya daftar skolah so saya sekelas dgn awk, ohh ye luhan kirim salam"

Jennie:"ohh ok "

Tetiba cikgu pon masuk ..

Cikgu taemin:"okay hari ni kita ada murid baru, ehh jap napa budk kecik tu kat sini? "

Sehun:"hehehe adik kepada kawan saya cikgu, dia yg nk teman"

Cikgu taemin:"ohh nea ii, ha perkenalkan diri"

Sehun:"annyeonghaseyo Oh sehun imidah"

Cikgu taemin :"kamu boleh duduk di sebelah lisa"

Sehun:*lisa?cam kenal je*ckp dlm hati.

Cikgu taemin:" lisa angkat tangan, ehh mana lisa nya "

Jisoo:"pergi tandas cikgu"

Cikgu taemin:"ohh nea ii, ha sehun kamu nampk kan yang ada dua meja kosong tu? "

Sehun pun terus mencari dn ia pon nampak..

Sehun :"ha ye nampak"

Cikgu taemin:"ha sebelh kanan tu lisa, ha kamu duduk sebelah kiri dia tu ne"

Sehun:"ha nea cikgu kamsahamidah"terus pergi dn duduk di tempat tersebut..

Cikgu taemin:"okay kels cikgu ada taklimat, so cikgu nk semua  senyap okay, maybe cikgu ramai yg x da ,oky cikgu pergi dulu"cikgu pon pergi .

Jisoo:"ha lisa baru masuk,kat sebelh kau ada budk baru tau"

Lisa:"ha sap--"

Apabila lisa melihat org tu,dia pon terkejut,lisa pon terus pergi ke meja dia dgn sehun itu,dia melihat sehun sdg shok berangan,lisa pon menegur..

Lisa:"an-annyeonghaseyo"

Sehun pon memandang org itu,dn dia pon terkejut..

Manakala jennie dn kawan ii nya dh mula cam nk jerit je,tgok pasangan kat dpn nya tu,manakala bts pon sama melihat lisa dn sehun tu..

Nerd Girl Next To The Beautiful Girl (Jenhan + Jenmin)Where stories live. Discover now