ep22

374 26 7
                                    

Malam..

Taehyung:"wehyy luhan hyung kitaorang nk tidur mana ni? "

Luhan:"aduhh kau ni alien bilik aku kan banyak hiss"

Jennie:"tapi kan oppa boleh x chagi tidur kat ruang tamu je? "

Luhan:"napa nk tidur kat ruang tamu? "

Lisa:"dia kalau kat rumah siapa ii dia x leh tidur kat bilik sbb nanti dia x leh tidur , dia kena tidur kat ruang tamu baru boleh tidur"jelasnya ke arah luhan. Dn luhan banyak oh kan saja.

Luhan:"kalau cam tu oppa nk teman chagi tidur kat ruang tamulah"

Jimin:"luhan hyung kau jangan buat maksiat pulak"

Plak

jimin:"aduh!..sakit lah lay hyung"

Lay:"dia bukan nk buat benda tu pon, dia kan cuma teman je alahai pendek ni"

D.o/suga:"ketinggian kau jangan main he, aku terasa ni"kata nya serentak.

Lay:*blur*

Jennie:"ok nanti oppa tidur kat bawah dn chagi tidur kat sofa tu ok"

Luhan:"ok"

Yongjae:"oppa cian tite tgok kris oppa dn chanyeol oppa"

Luhan:"napa dgn diorang"

Yongjae:"tgok tu diorang besarkan mata dh ngantuk sangat lah tu" tunjuk nya kearah kris dn chanyeol yang sedang menahan dari lelap nye yang berada di sofa.

Luhan:"ok jom aku tunjuk kan bilik"ajaknya dn diorang pon pergi kecuali jennie kat ruang tamu itu.

Tingkat 3..

Bts,exo blackpink kecuali jennie,ternganga melihat pintu bilik ada banyak di setiap sudut semasa diorang sedang berkelilingi di tingkat 3 itu, bilik nya semua ada 18 dn siap berwarna, dn dlm nya sudah siap semua dgn pakaian , katil dn bilik mandi.

Luhan:"ok korng pilih lah bilik yang mana korang suka, semua warna bilik terpulang kat korang"

Semasa luhan hendak turun ke tangga tiba ii ada suara riuh di sana, jangan tanya mesti diorang berebut warna.

Vkook vs chanbaek

Taehyung:"kau belah lah kembar aku,aduimak ,aku pilih dulu kan warna oren ni, betul x kookie? !!"

Jungkook:"betul betul ,arghhh adududu!!!! sakit lah capang kau x yah lah tarik telinga aku,aku x nk jadi geng capang kau!!!!, leps lah mangkuk!!"

Baekhyun:"eheh aku yang cop dulu lah alien!"

Chanyeol:"hahahaha padan muka kau biskut hagus"

****************************
Yoonmin vs kristao

Suga:"chim tidur dgn hyung tau"

Jimin:"okay"

Semasa diorang melihat bilik warna hitam suga dn jimin cept ii cop bilik tu dulu, tetapi semasa diorang pegang pintu tu kris tao pon sama memegang,maknanya diorang serentak pilih bilik itu

Jimin :"yahh!!, kitoarang dh cop bilik ni dulu lah! "

Tao:"mana ada kitaorang pilih dulu! "

Kris:"woyy mayat hidup kau bla lah, cari warna lain sana, x yah sebuk pilih warna hitam"

Suga :"warna hitam is swag ok, so kau yang bla!!"

Kris:"eh eh warna hitam is my style ok!!! "

Dh mula dh swag dgn style dikeluarkan dari mulut mereka.

*****************************

Suhlay vs namjin

Jin:"oii budk blur bla lah aku cop dulu bilik ni kan, warna pink warna vibrate i ok!!!"

Namjun:"betul tu oii cicak kobeng bla lah!!!"

Suho:"sedp kau panggil aku cicak kobeng, abis kau apa biawak kau hodoh? !!!,Ah x de ii kau patut nya bla bukan aku! "

Lay:*blur *

*********************************

Xiuchen vs sehope

Sehun:"yahhh bla lah budk boizi aku dn j-hope hyung cop dulu Bilik ni kan. warna merah bilik ni juga kau nk pilih he!! Sebuk je."

Xiumin; "alahai kau ni lantak aku. Lah nk pilih bilik mana pon, ee budk pelat ni kang. Asal kau tidur di kuda tu? "

Sehun:"aku mana ada partner nk tidur Alamak"

J-hope :"oii cendol rosak lah tombol pintu tu nanti bangang punya budk!!! "

Chen:"lantak lah nanti aku suruh suho hyung bayar"

Suho yang dgr chen ckp cam tu mula pandang dia dgn tajam dn x lupa dia pandang chen sambil berebut..

**********************

Manakala kaisoo dh tidur dah kat bilik dia, dia pilih warna kelabu, blackpink pon sama dh masuk tidur Bertiga yelh bilik tu kan besar, blackpink pilih bilik warna unggu..

Tiba ii

Minjae:"WOII MEMEKAK LAH KORANG NI BILIK PON KORANG NI NK BEREBUT KE!!?, ORG NK TIDUR PON SUSAH KAU TAHU X!!!!,BANGANG PUNYA BUDK!!, NAK AKU HALAU KORANG TIDUR KAT LUAR KE!!!, BILIK MELAMBAK MASUK JELH, TU PON NK KENA HAJAR KE?!!!!,MACAM BUDK II LAH KORANG NI, PEREMPUAN PUN X DA PILIH CAM KORANG!!! BODOH PUNYA ORG!!"

Diorang yang tadi berebut terus terhenti apabila mendengar jeritan adik nya luhan yang berada di tingkat 2, yelh bilik minjae dn luhan di tingkat 2 kan tidur bilik pon bilik masing ii..

Minjae:"BAIK KORANG MASUK TIDUR CEPT SEBELUM AKU HALAU KORANG TIDUR LUAR !!!. SEKARANG!!!! "

Mereka yang dpt ancaman mula masuk bilik x kira warna ape pon ,kecuali bilik warna unggu dn kelabu.

Dan suasana pun senyap..

Minjae; "akhirnya senyap juga" katanya dgn bangga dn sambung tidur..

Utamakan vote and komen ok 💕

Nerd Girl Next To The Beautiful Girl (Jenhan + Jenmin)Where stories live. Discover now