ep21

420 28 0
                                    

Skip
Rumah luhan

Apabila sudah sampai di rumah luhan, exo dn bts ternganga tgok rumah dia, kecuali blackpink tidak seperti diorang, sbb diorang dh biasa dtg umah luhan dn adik nya itu.

Jhope:"bapak Ah besar gile rumah kau! "

Jungkook:"ahah lah kan dh macam istana"

Luhan:"dh ii jom masuk"

Semasa diorang masuk ramai maid yang menyambut kepulangan dia..

All maid:"selamat pulang tuan" katanya serentak dn luhan pon mengangguk.

Luhan :"urmmm minmin and stella"panggil luhan ke arah maid yang ke 2 dn ke 3 nya itu.

Maid 2 and maid 3:"ye tuan"

Luhan:"tolong sediakan bilik untuk kawan ii saya ni dn pakaian diorang sekali ye"

Maid 2 dn maid 3:"baik tuan"diorang pon mula bergerak untuk naik ke atas.
Maid 1:"makanan sudah dihidangkan tuan"

Luhan:"nanti kitaorang makan, skrg korang semua boleh balik ke rumah masing ii"

All maid:"terima kasih tuan"semua maid dia pon keluar dari rumah luhan dn pulang ke rumah masing ii.

Luhan pusing ke belakang melihat kawan ii dia masih ternganga melihat sekeliling rumah nya.

Minjae:"oh oppa dh balik? "Kata adik nya apabila nampk adik nya berada di tingkat 2.minjae pon terus turun ke bwah dn dia melihat exo, bts dn blackpink pon ada sekali.

Minjae :"oppa dari mana? "

Luhan:"pamper"

Minjae :"pehhh pergi x ajak"katanya dn merajuk sedikit.

Luhan:"nk ajak macam mana dh kau pergi date dgn hyungwon tu"

??:"OPPA! "Panggil seorang budk kecik yang berumur 7 tahun yang berada di ruang tamu itu, sepertinya baru bangun tidur.

Luhan:"oeh YONGJAE, ADIK OPPA PALING OPPA SYG, BILA BALIK SINI"Kata luhan dn berlari kecil ke arah adik bongsu nya itu.

Yongjae:"petg tadi, mama dn appa hantr" katanya dn mencium pipi luhan sekilas.

Minjae :"yahhh! Adik x syg unnie ke?, nk ppopo juga! "Katanya dn belari ke arah adiknya yg sedg duduk di sofa itu.

Exo , bts dn blackpink hanya melihat 3 adik beradik itu.

Yongjae"sini adik poppo unnie"katanya dn mencium pipi kakak nya sekilas. Dn minjae pon tersenyum suka..

Minjae:"eoh akak jennie? "Tunjuk dia ke arah jennie, apabila dia nampk jennie ada dia depn pintu bersama dgn kawan ii nya..

Minjae pon terus turun dari sofa itu dn berlari kecil ke arah jennie, dn memeluk kaki jennie dgn erat, yelh dia kan pendek, jennie tu tinggi 😂

Jennie pon cangkung supaya sama tinggi dgn adik nya luhan itu, jennie pon terus memeluk yongjae itu.

Jennie:"napa ?rindu akak jennie ni he? "Tanya nya apabila sudah meleraikan pelukan.

Yongjae:"neomu neomu bogoshipo"katanya dn tersengeh.

Jennie pon terus mencubit dn cium pipi yongjae sekilas ,akibat geram tgok comel sgt.

Luhan:"dgn oppa x nk cium pulak chagi ni"tanya luhan apabila sudah sampai di dpn jennie dn adiknya.

Jennie:"hihihihi"sengeh nya

Yongjae:"ini oppa d.o kan? "Tanya nya ke arah d.o.

D.o:"nea, waeyo? "

Yongjae :"oppa d.o hemsem lah dgn oppa jin"pujinya

Jin dn d.o dn kembang sekilo tinggal meletup je.

Luhan; "dh ii, kembang kempis dh diorang tu, dh korang mesti lapar kan? "Tanya nya ke arah kawan ii nya. Dn kawan ii nya mengangguk

Minjae :"korang gi lah makan kat dapur sana"

Sehun:"mana dapur korang, dhlah rumah ni besar macam mana aku nk tahu? "Soal nya ke arah minjae.

Lisa:"x pa chagi tahu dapur dia kat mana, kajja gisy"

Diorang pon pergi kecuali minjae, luhan, yongjae dn jennie je x gi sbb nk lyn adik dia itu sbb rindu.

Utamakan vote and komen ok.

Nerd Girl Next To The Beautiful Girl (Jenhan + Jenmin)Where stories live. Discover now