Yine sıradan bir kontrol günüydü.Sanki beynim büyük bir sarsıntıya uğramış da, yeni yeni kendine geliyor gibiydi.Sormam gereken sorular aklımı işgal etmeye başlamıştı.Kontrole geldiğinde beni buraya kimin getirdiğini sordum.O da beni buraya Bay Thomson'un getirdiğini söyledi.Anlamakta büyük bir güçlük çektim.
"Bay Thomson? O da kim?" diye sordum.
" Büyük bir iş adamı" diye cevap verdi Dr.Gray.
"Pekala benim Bay Thomson'la alakam nedir Doktor?"
"Bunu ben bilemem Bayan!"
"Nasıl yani...size beni getirdi ve bunu sorgulamadınız öyle mi?"
"Durumunuz kötüydü!Sorguyla ilgilenmedik.Ayrıca bu bizim görevimiz değil,öyle değil mi..?"
"Ben de kendi içimde bir umut arıyorum.Hiç mi bir şey söylemedi."diyerek ısrarla tekrar sordum.
"Şey... dediğim gibi galiba sizinle bir ilgisi yoktu.Telaşlı bir haldeydim...Fakat yanılmıyorsam,sizi bulduğunu ve alakası olmadığını duymuş olabilir kulaklarım."
"Telaş? Telaşlı olmanızın nedeni neydi?Bu sıradan bir hafıza kaybı değil mi?" diyerek düşünceli bir halde sordum Doktora.
"Bakın Bayan...Bu normal bir hafıza kaybı değildi.Kafanızdan bir kurşun çıkarttık." dedi Gray.
Beynimden vurulmuşa dönmüştüm.Acıyı bu kez gerçekten hissetmiştim.Nasıl bir kaos'un içindeydim.Önemli bir insan mıydım? Ki öyle olsam yalnız olmazdım öyle değil mi? Elbet yanımda biri olurdu.Olmaz mıydı?..İçimde deli gibi kendimle hesaplaşıp durmuştum.Doktor'un sesiyle irkiliverdim bir an.
"Bayan...Bayan!Bakın böyle yaparsanız bir şey elde edemezsiniz.Kendinizi bu psikolojik durumdan çıkarmaya çalışmak yerine, tam tersini yapıyorsunuz.Evet sizi anlıyorum kötü şeyler yaşadınız ama böyle olmaz!En kısa sürede, size yardımcı olması için Uzman Psikolog Bayan Elan'ı yönlendireceğim."diyerek telkinde bulundu Dr.Gray.
"Onu nasıl bulabilirim Doktor?"
Şaşkın bir şekilde "Kimi Bayan Elan'ı mı?" diye sordu.
"Hayır Thomson...Bay Thomson'dan bahsediyorum."
"Siz bu haldeyken, onu bulmanız için size yardım edemem.Zaten ekipler tarafından ifadesi alınıyor."
"Pekala Doktor. Bir ilerleme var mı peki?Ne zaman gelecek bu lanet olası aklım yerine!"
"Aceleci davranmayın.Kurşundan ölmediyseniz,elbet hafızanızın yerine gelmesi için daha fazla olasılık vardır."Diyerek odadan ayrıldı Gray.
Evet seni küçük şeytan...Hadi bakalım hatırla.Kimdi bu Thomson?
Evet hatırlayacaksın değil mi?Hadi göreyim seni.
...
Sana diyorum heey!
Cevap versene!Sana diyorum aptal!
Lanet olası küçük şeytan! Beni ne duruma sokuyorsun farkında değil misin?
...
Kapının aniden açılışıyla duraksadım.Sesim ve bedenim donmuş bir buz kütlesi gibi kalakaldı.
İçeriye giren Hemşire Natasha'ydı.
"Hey bayan neler oluyor?Sakin ol bakalım." diyerek belki üç kez tekrarladı.
Benim soruya karşı sessiz kalışım ve dışarıya verdiğim ses nedeniyle olmalıydı ki.Bu sebepten ötürü sakinleştirici iğne yaptı.
"Hadi bakalım şimdi güzelce dinlen." diyerek elimi sıvazlayıp çıktı.
...
Hemşire Natasha güzel bir kadındı .Otuzbeşli yaşlarda,esmer ve iri göğüslü...İyi birisine benziyordu fakat onda sezdiğim bir şey vardı.Doktor Gray'le çok laubaliydi.Keza Gray de ona aşırı yakın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulanık Hisler Bölgesi
DiversosSayısız Renkte yaprak döktüm.Hepsi İçimi anlatıyor. Artık eskisi gibi ışık saçmıyor olabilirim...