"Чон ще повториш ли пак ако обичаш"
Попита Джин като погледна Чон.
"Да разбира се! Е Таехьонг на колко си и как ти викат на галено за да знам!"
Повтори Кук като се усмихна сладко на разсееното дете което изобщо не му де до въпроси в момента. Всъщност на Те изобщо не му бе и до запознанства. Той искаше просто искаше да си легне, защото с родителите си се разкараха на толкова места, че един човек би се изморил до толкова че би заспал прав.
"На 14 съм и на кротко ми казват Те."
Отговори най-накрая Те. След това си разтърка носа и каза, че отива при баща си.
Когато Те вече бе при баща си просто ги слушаше как си говорят с Кай, а Джин и Кук продължиха с разговора като Джин даде една папка с програмата на синът ѝ. Та тази програма бе какви часове има през седмицата и плюс кога има час при очния си лекар и заболекаря му. Както и какви алергии има Те плюс плик с пари и две дебетни карти пълни с пари за всеки случай ако нещо стане.
"Чон нали разбра. Моляте грижи се за синът ми и моляте гледай да не се отрепе, че е спънат като баща си."
Попита Джин.
"Да разбира се и ти обещавам Те ще е в безопасност, спокойно."
Каза Кук и се усмихна отново. После пое папката и заедно с Джин се насочих към останалите в коридора за да може да тръгват към летището за да не си изтарвът полета.
" Чал Те ще ни липсваш! И да бъдеш добро момче."
Каза баща му и го преъгра за довиждане (Джун прегърна Те за тези които изгубих смисъла). Те също отвърна на прегръдката, а след още малко гушкане той гушна ѝ майка си за довиждане.
"Те внимавай да не счупи нещо или забравиш. Искам да ми звъниш по всяко свободно време и да слушаш много! Да не разбирам от някой че вършиш глупости! Не искам Чон или Кай да ми звънят и да ми казват какво пак си направил разбра ли слънчо!"
Вметна Джин и след това го целуна по челото.
След като се сбогуваха с родителите на момчето, Кук му помогна да внесе куфара и сака си вътре плюс една черна раница която Те носеше на гърбът си...
Та за върнах се това е чудо нали!
Та дано ви хареса некст а и може и да има още един.
YOU ARE READING
ĦɆ Ɨ$ Ⲙ¥ ₳₦₲ɆⱠ
RandomТи си откачил! Та той, е само на 14! Не можеш да му го пречиниш! -Права си но той е... -Никакво но! Кук може да те съдят за това! ________________________________________________ 21годишен+14годишeн=приятелство(може би!)