13

572 50 24
                                    

Таехьонг се свели на земята, а пред него стояха Двама мъже. По-високия държеше другия. Тези две фигури не си личаха добре заради светлината в къщата, но ясно можеше да се отличи мъжът, който бе хванат за яката. Това бе Юнги. След секунди обаче той се узова до малчото.

"Абе ти фред ли си" изкрещя по високия мъж и застана, така че Юнги и Те да видят лицето му. Това бе Куки.

"Ти на кого ще налиташ бе" изръмжа Юнги, стана от земята и юдари един в лицето на Джънкук. Но това бе огромна грешка. Щом юмрука се озова пред лицето на Кук, той го хвана и завъртя Юнги с гръб към него.

"Никога няма да правиш така ясно" и след тези думи Кук го ритна и Юнги се заби в стената, като след това припадна заради силния удър.

През цялата тази случка всички се бяха въренчили в двамата мъже, а малчото дори бе забравил, че е на земята. Но щом приключи цялата сцена Тае се изправи и погледна Кук с умилителен поглед, но получи само един злобен поглед.

"Ти аз сега в другата стая ясно!" изръмжа Кук и дръпна детето към другата стая, която като почуда бе празна.

Следкато и двамата прекрачиха Прага на стаята Кук затвори и заключи вратата на стаята.

"Какво си мислише Таехьонг?" започна Кук с конското, но бе прекъснат.

"Виж господин Чон, аз съм ти страшно благодарен за това което направи, но можех и сам да се справя." каза Те като скръсти ръце пред гърди и погледна по-възрастния.

"Таехьонг спри с тия глупости." започна мъжът все едно не бе чул нито една думичка от малчото."Човек за пет минути да не те гледа и тръгваш да правиш глупости. Добре ти си дете, но се спри. Голяма работа, че си на пет и ни обра на покер. Спри се госпожичке!"

"Джънкук аз не съм на пет, нито съм жена, че да ме наричаш 'пет годишна госпожичка'. Също ти не си ме погледнал от 3 часа. Тоезт от както сме на този тъп купон. Затова нямаш право да ми държиш сметка и както ти казах можех да се справя" отвърна ядно тийнейджъра като се стърпя да не фрясне Кук в лицето.

"Да видях как държеше ситуацията под контрол. Самоче изобщо не ми се ходи след 'държането на ситуацията' по другериите за да търсим фондютен и коректор за да прикрива е синините ти от побоя на Юнги." прибели очи Кук.

"Знаеш ли какво Кук прав си! Аз в момента не съм на правилното място." след тези си думи Таехьонг отключи и излезе от стаята и от къщата като, след него се чу само едно тръшване на врата.

Кук тръгна след него и напрага на входната врата, преди да я отвори се струполи на земята като човал с картофи.

***
Хай блекита (тъй ша ви викам защото съм тъпа хд) как е главата?

Искам да ве питам искатели да публикувам в сряда и неделя? А?
Да бъда ли добър писател или да съм като онези писатели дето един път в седмицата е много?
Кажете? Само да кажа, че ако искате два пъти наистина не е сигурно дали в сряда ще има нова глава!

Кажете за да знам, а и ако искате тази (седмицата която следва) мисля да кача глава в понеделник или вторник?

Чал и приятна вечер!

ĦɆ Ɨ$ Ⲙ¥ ₳₦₲ɆⱠWhere stories live. Discover now