Та здравейте мои мили приятелчета (читатели ама аз ви мисля за фр-та). Днеска реших че трябва да ви изненадам.
И така моята изненада е, че в неделя вечерта би трябвало да има нова глава.
Сега са почва:
"Ама ти фред ли си? То ние няма да оживее до неделя за да разберем кой забърса на Юнги шамар?
Защо забога Кай си тръгна и коя е тая Чуи? Кой спаси Тае? Да не би Кай да се е върнал или бармана Чен, а може и Куки малко да е отрезнял? Или Чимито се проявил кат мъж?
Защо Джин и Джун са в тая Япония и защо не взеха Тае? Къде е шибаната книга с обясненията за тая? Къде е мозъка на тая писателка?"Да и аз ве обичам. Та сега Споко всичко ще дойде малко по-малко и скоро ще има и друга книга. Ще разберете коя е Чуи, както и кой е спасил Те. Ще разберете всичко скоро.
И сега реших просто да ви дам няколко факта за мен, защото не ме познавате изобщо.
И нека започваме *светлини, камера начало*1. Мразя шиповете. Не знам защо, но ги мразя и чесно не знам как се понасям като само това чета и пиша. ( мразя vkook най-много, защото няма логика, но пиша такива неща)
2. В лявата ми ръка има повече кости от дясната, защото в лявата имам останал половин абокат (това е иглата която се слага в болница за да ти преливат неща) в ръката. Там е от около 4 години и още е там и нямам намерение да я махам.
3. Сега искам да предопредя, че с този факт не искам някви неща от сорта: "Ох добре ли си? Болеше ли? и др..."! Фактът е че аз както Юнги съм била опериран от апендисит. Но моя бе хроничен и ммм да. Споделям тоя факт поради причината, че съм белязана с него завинаги, а и ако някой идва да ме бие, да ме удря малко по далеч от корема освен ако не иска да ми причини страшна болка де...
4. Аз съм хем ниска и хем висока.
5. Хората казват, че съм забавна и сладка, но според мен съм грозна, тъпа и скучна.
6. Имам странен смях който звочи като спирачки на колело.
7. Аз съм доста устата щом стане дума за моето семейство и приятели. Направо мога да ти налетя на бой.
8. Обикновено съм срамежлива и страхлив натура.
9. Чупя всичко.
10. Имам пухкави бузи, които все някой ги щипе.
11. Някои хора ми казват Shorty Potato, което няма смисъл.
12. Имам повече приятели момчета отколкото момичета.
13. Имам ниско самочувствие. Грешка нямам такова.
14. Доста често се депресирам.
15. Плача почти всеки ден.
16. Слушам хорското мнение и се влия от него.
17. Хората много лесно могат да ме откажат от нещо което обичам.
18. Доста често "нося маска" за да прикрият болката си.
19. Много съм разсеяна.
20. Черен хумор
21. Мразя да споделям с хора
22. Гледам чуждото щастие, а не моето.
23. Аз не съм ARMY аз съм КПОПЪР.
24. Обичам да танцувам, пея и слушам странни стилове музика освен кпоп.
Та това са някои факти за мен. Кажете дали, искате още такива тъпи факти!
YOU ARE READING
ĦɆ Ɨ$ Ⲙ¥ ₳₦₲ɆⱠ
RandomТи си откачил! Та той, е само на 14! Не можеш да му го пречиниш! -Права си но той е... -Никакво но! Кук може да те съдят за това! ________________________________________________ 21годишен+14годишeн=приятелство(може би!)