17

582 46 7
                                    

”Ами аз так-к-ова..." започна да заеква Тае. Той бе леко изплашен от случващото се.

”Кой си ти, че да му говориш така а?” обади се момичето седящо отсреща на малчото.

”Ей малката не си ври носа там дето не ти е мястото!” изръмжа Кук. ”А сега Таехьонг отговори на въпроса ми и ако може да е сега!”

”Чонгук аз незнам как да ти обясня!” прошепна Тае и сведе глава.

”Не му дължиш обяснение Тае Бае. Той не ти е никакъв, а и сега като дойде оппа Кай ще му смачка фасона” изсмя се брюнетката.

Всички малчаха извесно време, тъйкато след изказването на момичето никой нямаше идея как да продължи. Ала тишината беше разбулена от едно момиче високо колкото Джимин.

"Ай мъници какво става тук?" попита момичето. "Кои са тези две момчета Сузи?"

''Това са бавачките на Тае, които дойдоха да ни вземат и да ни закарат в мола нали Чонгук!" попита Сузи с мазна усмивка.

Кук щеше да каже нещо, но тогава се появи Кай като седна до момичето което бе дошло.

" Хей Кук. Как мина партито а?" попита Кай." Умно да пребереш Тае в тях и да го пуснеш с нас." каза Кай.

"Да Кай точно това направих" излъга Кук.

"О да забравих да ви запозная." каза Кай и погледна момичето. "Това е Чуи годеницата ми и нейната сестра Сузи или най-добрата приятелка на Тае"

Кук преглътна шумно.

"Оппа Кай хайде ние ще тръгваме, защото господин Чон ще ни води на шопинг в мола" каза Сузи и стана от мястото си и повлече и Те.

"Много мило Кук" каза Кай и започна да обядва заедно с годеницата си.

" Да. Ние ще тръгваме чал" изстреля Кук и тръгна след тийнейджърите, а Джимин, след него.

Те се запътиха към мола....

Тук съм хора. Най-накрая нова глава йеее.
Така само да кажа, че на 08.09. 2019 ще бъда на прослушване за кейпоп група. Ако някой е от Бургас да ми пише за да се видим някой път.

ĦɆ Ɨ$ Ⲙ¥ ₳₦₲ɆⱠWhere stories live. Discover now