След като Тае се запозна и с Джимин, Кук му показа стаята в която ще спи, а именно неговата. Стаята му бе в сив цвят, а мебелите бяха в бяло и черно. На Те му хареса, особено черния барбарон до вратата на терасата.
Той си пстви багажа в единия край на стаята така че да не пречи и се плюсна на леглото. То бе толкова меко и удобно, че на малчото му се до иска да остане в това легло завинаги. Той започна да се отнася, но силни крясъци от хола го стрснаха. Някой викаше името му."Таехьонг ела тук веднага"
Те се изправи от мекото легло и отиде да види какво се случва, че чак да го викат. Оказа се, че источника на крясъци е бил Джимин.
"Да Джимин. Какво има?"
Попита Те сънено докато гледаше по-голямото момче в очите, а по-големия просто се усмихна ехидно и каза
"Какъв чипс обичаш за да мога да отида да взема!"
Те превъртя очи. Не му беше до чипс в момента, а искаше просто да се метне на леглото и да поспи до вечеря.
"Все ми е тая какъв ще вземеш Джимин"
"Добре. Кукстър отивам до магазина за да взема неща и се връщам! Най-много половин час ще се забавя"
Изкряка Джимин и излезе от апартамента, а Те се запътих към стаята за да легне пак, но, нещо го накара да погледне в дясно от него и той видя една бяла врата. Любопитството на малкия се покачи доста и забрави на къде се беше запътил. Реши, че трябва да види и тази стая.
Той натисна дръжката, но тамън вратата да се отвори и някой го спря! Те погледна нагоре за да види човек и се изненада. Това беше ядосния Чонгук."Какво си мислиш, че правиш?"
Изрева Кук като докара на малчото тръпки за страх.
"Амм..ми нищо. Исках просто да видя и тази стая!"
Каза изплашено Таехьонг и погледна по-големия в кафевите му очи, които сега бяха почти черни.
"Слушай сега! В тази къща има правила които трябва да спазваш! Първо правило: НИКОГА АМА НИКОГА НЕ ВЛИЗАШ В ТАЗИ СТАЯ! Второ правило: Чистиш след себе си! Трето правило: Не бараш нищо без позволение. Четвърто правило: Не говориш с хора които са ми дошли на гости, освен ако не те питат нещо или не ги познаваш. Но се съмнявам. И пето правило: Изпалняваш всичко което ти кажа! Ясно ли е?"
През цялото време Те само кимаше и не обелваше и думичка. Беше го страх да проговори.
"Ясно ли е попитах?"
Отново кресна Кук, а те смотолеви само едно тихо ясно и влезе отново в стаята.
Така хора това е новата глава!
Знам не е много интересно знам.
Искам също да кажа че ще има още една две бе интересни глави и след това ще започнат по-интересните.Ще се опитам тази ваканция да качвам доста глави и в двете книги!
Имам едно въпросче.
Искате ли да има коледно настроение в някоя глава, тъйкато действието все пак се развива декември месец!
YOU ARE READING
ĦɆ Ɨ$ Ⲙ¥ ₳₦₲ɆⱠ
RandomТи си откачил! Та той, е само на 14! Не можеш да му го пречиниш! -Права си но той е... -Никакво но! Кук може да те съдят за това! ________________________________________________ 21годишен+14годишeн=приятелство(може би!)