18

608 38 7
                                    

   Таехюнг лежеше на леглото в стаята на Кук. Той мислише за случилото се преди малко.

<Ретроспекция>
Щом стигнаха в мола Сузи бе готова да задейства плана си, а именно да похарчи седмичната заплата на Джеон за обувки и дрехи. Момичето бе решило да отмъсти за случилото се с най-добрият ѝ приятел като вземе най-важното нещо за младият мъж.
Та Сузи задърпа Тае в първия магазин за обувки.
"Тае виж какви яки обувки" каза Сузи като посочи въжможно най-скъпите и високи обувки в целия магазин.
"Сузи..." започна да се радва Тае. "Искам да ги пробваш!"
"Ама разбира се, че ако ми ги станат онзи тъпунгер ще ги плати!" последното го изшептя и се засмя.
Двамата тинейджъри отидоха до касата като Сузи попита жената дали имат от нейният размер и като по чудо имаше. Жената ѝ ги даде, а тинейджърката ги пробва като естествено се ѝ порязходи до Кук и Джимин като се врътна два-три пъти около тях.
"Ей господин фсезнайко идваш с мен" каза Сузи като дръпна Чон за ръката и го заведе до касата.
Брюнетката свали токчетата и ги даде на жената.
"Взимам ги и той плаща" подсмихна се Сузи и тръгна да се обува.
"Чакай какво?" попита объркано Кук.
"Виж Чонгук ако не искаш Кай или леля Джини да разбере за снощното ти фиаско ще ми изпълниш всички прищевки! Или искаш ей сега да звънна и да им кажа всичко?" попита леко надменно Сузи.
Кук въздъхна и плати голямата сума за едни обувки и тръгна след двамата тинейджъри и флегмичният му приятел.

Така обиколи ха още два три магазина като Кук и харчи доста сулидна дума равняваща се на по-голямата част на седмичната му заплата.

Нашите герои леко се измориха от това обикаляне напред-назад, пък Кук и Чим не бяха обядвали, за това решха да влязат в супермаркета на мола. От там си взеха пулу готово кимчи и  тъйкато нямаха вода за кимчито, на Джимин му бе хрумнала гениалната идея да отидат в тоалетните и да налеят топла вода в картонените кутии от кимчи. И те наистина това ѝ направиха е фактът, че Сузи също влезе в мъжката тоалетна заедно с тях.

След ядене на кимчи и изпразване на банковата сметка на Куки, четиримата ни герои излязоха от мола като там ги чакаше Кай.
Всички се качиха в колата му и той прибра Куки, Тае и Джимин до апартамента на Кук, а след това се прибра със Сузи...
>Край на ретроспекцията<

Тае се засмя на хубави ден, който бе прекараш с най-добрата си приятелка. Беше наистина щастлив дори от изхярчването на джобните му за два дни които уж бяха заплата на Кук.

Жалко, че не знаеше какво му готви съдбата.....

Здр май френд!
Аз са върнах! На ви глава! Радвайти са на туй като циганче на ламарина или аз на дюнер!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 05, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ĦɆ Ɨ$ Ⲙ¥ ₳₦₲ɆⱠWhere stories live. Discover now