ISTANBUL

1.2K 33 2
                                    

    Tam gozlerim dolmustu ki vir cift kocaman eli brlimde hissettim.Sonrasinda "Haydi geldikkk!!!"diye hemen kulagimin dibinde biri bagirdi.Ah bu tabki de abimdi.Bwni belimden ittiriyordu.

    "Hadiii kalk yasli nine seni bekleyemem"dedi.Kalkmayacagimi anlayinca beni hafifce kaldirip kucagina aldi.Aslinda kalkicaktim ama bunu yapmasini seviyordum.Zaten yasima gore inceydim yani aslinda insnalar oyle soyluyordu, bence hala cok kiloluydum.Abimin de cok fazla kasi oldugundan beni rahatlikla kaldirabiliyor ve hic yorulmadan tasiyabiliyordu.Hala uykum oldugu ve sabah oldugu icin gozlerimi acmak istemedim.Nasil olsa annemler evin yerini biliyor abimde beni tasiyordu.Yanagimda bir opucuk hissettim.Bunun abim olmasinin imkansiz oldugunu dusunup anne dedim.Gozlerimi actigimda annemle babam yoktu abim "Hadi uyan sapsal sey"dedi.

   Buna cok sasirmistim cunku abim genelde kafami ters cevirerek,kafami su dokerek,yuzume buz koyarak uyandirirdi."Abi sen az once beni operek mi uyandirdin?"dedim.

      "Hadi hadi uzatma" diye ilerlemeye devam etti.Etrafta hic bina yoktu.Burasi bir siteydi.Butun sitede sadece villalar vardi, butun villalar neredeyse ayniydi.Annemlere bakindigimda annemler en kucuk eve dogru ilerliyordu.Abime donup"Bana buranin bizim evimiz olmadigini ve benim ruyada oldugumu soyle"dedim yuzumu eksiterek.

     Abim guluyordu."Salak burasi emlakci."dedi.Bir yansan rahatlamistim,Bir yamdan da abime sinir olmustum."Ama bana ne ya nerden bilebilirdim"diyip abimin boynuna sokuldum."Tamam tamam kizma dedi gel buraya da annemleri bulalim" dedi.

        Annemler sanki bizi bekliyorcasina guluyorlardi.Abimle birbirimize baktik.Annem"Cocuklar size bir suprizim oldugunu soylemistim hatirliyor musunuz?" dedi.Biz tepki vermeyince annem soze girdi."Buradaki evimizi siz seciceksiniz biz de o sirada parayi odeyecegiz" dedi.Bizse abimle ayni anda soluk bir sekilde "Peki"dedik uzatilmis bir sekilde.

       Abimle sitenin havuzuna yakin em buyuk bahceli ve odali evini secmek istiyorduk.Aramizda sadece 2 yas vardi ve zevklerimiz de cok ayri degildi.Abim gulerek (gukerek bile deyil siritarak)"Umarim yine ayni odada kalmayiz"dedi.Abimle ayni odada kalmak o kadar da kotu degildi.Abim bir sapik degildi,ama diger erkekler gibi bazen tam bir ODUNDU.

        "Yapma ama o kadar kotu degildi bunu biliyorum"dedim.Bana bakip tam bit bitch smile yapti."Kabul etmem gerekiyor ki sen dunyadaki en iyi kardessin"deyip beni yine olabildigince islak bir sekilde yanagimdna optu.Biz bazen birbirimizin yanagindam operken tukuruyorduk.Cok igrenc oldugunu biliyorum.Peki peki bunu unutun.

      Abimle gezinirken tam ortadaki parkta bir grup cocuk gorduk bir kacinin kaykayi vardi ve neredeyse hepsi hava cok soguk oldugundan siyah bere takiyordu.Abimle birbirimize baktik.

       Bir sure daha gezindikten sonra en buyuk evi secme karari aldik.Nasi olsa hepsi ayni fiyatti.Yani sanirim oyleydi.Bu evi secmemizin bir nedeni de en ust kattaki(cati kati)odanin birbiriyle baglantili ve ortak bir bamyosu olmasiydi abimle hee zaman bir kapi otede olmak iyi olacaktihem her zaman gorusebilecek hem de istedigimiz kadar ayri kalabilecektik.Evi sevtigimizi annemlere soyledik.sonrada abim "Ben biraz kaykay yapicam gelsene:dedi ve cevao vermeden siyah dar kotumu uzerine siyah kisa bir t-shirt gecirdim ve en sevdigim siyah beremi taktim.Tshirtim kisa kolluydu ama ev sicak oldugundan farketmedim.Tam ben cikarken abim beni belimden tutup ters cevirdi."Mont giymeden mereye genc bayan "dedi.Evde babam dahil herkes kahakaha atiyordu.

      Yukariya cikip Aeropostale'dan aldigim sweetshirtimi giydim.Kaykayimi abim coktan assagi indirmis elinde tutuyordu.Abimle genelde kaykay yaparken ikimizde o normal siyah converse bense arkasi zimbali siyah converse giyiyordum.

       Abimle kaykay yaparak piste ilerlerken,onlar hala orada SISE CEVIRMECE oynuyordu.Biz abimle onlarla oynamak istesek de yapamazdik.Abimle Marmariste buldugumuz hareketleri yapiyorduk ki hepsinin bizi izledigini farkettik.

Sise cevirmeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin