Uyandigimda abim hala uyuyordu.Onu yanagindan operek ve sarilarak uyandirdim.Uyanmiyacagini anladim buyuk ihtimalle bir kere daha opecegimi sanmisti ama Hayirr.Bir posete buz ve soguk su koyup kafasindan assagi doktum desem yalan olur.
Dokemeden o benim coktan azima sicmisti.Ah evet yanlış duymadınız bildiğimiz ağzıma sıçççtı.Açıklayayım size hemen elimdeki tobayı aldı ve ben daha ona dokemeden ucunu bana cevırıp torbayı sıktı.Sonrasında da bunu aklından bıle geçirmen garip bakısı attı.İşte bu bakışı da gordkten sonra harbiden ağzıma sıçmıştı.
O bakis a-a o bakis beni olduruyordu,suclu olmadigim halde suclu oldugumu saniyordum. Geri don defne o bakis sana yaramazzz.
Ah yo yo gercketen ise yariyooo...
Gerizekaliyim ben vallah.Bir ara beni doktora goturun yani.Abime bakip"Ben senin yuzunden islanan sac ve kiyafetlerimi degistirmeye gidiyorum."dedim."Tamam bendw giyinicem simdi."dedi.Tam kapidan cikarken kolumdan cekip"Ustune kisa,bol ya da etek gibi alti acik seyler giyme.Ve yanina kiyafet al!"dediginde gercekten sasirmis ve korkmustum.Yanliz harbiden korkmustum."N-Neden"diye bir tepki verdikten sonra."Onlari daha tanimiyoruz.Oncelikle yanina kiyafet al cunku biliyorsun ben de icecegim.Sana engek olamayabilirim o yuzden fazla icer ve yanlislikla ustune kusarsan ve eve o halde gidersek annemin bize yapcaklari konusunda net fikirlerim yok."dedi.Abim bana ilk defa boyle bir sey diyordu."Noldu ya sana kafana tas mi dustu noluyo. Hayt bismillahi rahmanirahimmmmm."dedim.Ama buju icimden dusundugumu saniyodum.Bunu disimdan soyledigimi abim bana "Ne alaka lan "diye bie tepki verince anladim.
" Ah peki etek ve kisa sort ne alaka!??!?" diye bir bakis attim ki sanirim o da korkmustu.
"Onlar da o cocuklarin ictikten sonra ve sen ictikten sonra kafayi yiyip.Ah biliyorsun iste bunu abine soletme"dediginde yuzumde bir bitch smile olustu."Ne nasi yani ?" diye sanki anlamamis gibi yaptim"Ohh anladin sen ben ne diyorum."dedi.Ve kendimi bir sekilde hukati cikarmaliyim.eee..."Ah o zaman benim anladigim seyse gercekten etek giyebilirim.Yasasinnn!!"dedim.Siritarak.
" Aaa defne hadi beraber secelim kiyafetini oyleyse"dedi.Peki dedim.Sonra ardindan ekledim"O zaman bende sejinkini seccem "dedim.Somurtarak kafasini salladi.
Odama girdik dolabimi actik.Ve ne gorelim hicbir sey yokk!?!??!?!Butun o saskin yuzler benim tek bir cigligimla bitti."ANNEEEEEEEE KIYAFETLERIM NERDEEEE??1?!??!?!?!??!??!?!"
Abim ağzimi kapatiyordu.Annemden bir bagiris geldi"Ne bu ciglik kizim bavuldalar iste"dedi anneme o kadar sinirlenmistim ki tekrar bagiracaktim hem suan abimin eli agizimda degildi.Tekrar anneme bagiracaktim ki agizimda beni ceken bir el hissettim.Yo yo hissetmedim adetaa adetaaa o el benim etimi cekti yani!Abimle berabee yataga dustuk."Tamam bak simdi sakin ol ben sana bavulunu getiriyorum" diyerek elini agizimdan bagirabilecegimi bagirabilecegimi degil resmen anirabilecegimi dusunup yavasca elini cekti.Onu beklerken gercekten cok sinirliydim.Abim ellerinde ikiser bavul almis geliyordu.
Neden oldugunu anlamadigim ama buyuk ihtimalle sok ve sinirden olan bir aglama girdi gozlerime kendimi tutamayacagimi anlayinca abime sarildim ve boynuna gomuldum.Sanirim boynunun ipislak olmasindan agladigimi anlamisti."Ne oldu aglama yaa.Kiyamiyorum biliyorsun yaa.Ama yaoma boyle deyip beni gidiklamaya basladi.
"Tam bir okuzsun ve odunsun biliyorsun degil mi hhahehhahheheh " diye gulerek soyledim.Klasik okuz o duygusal ani bozdu aq.
"Neyse hadi daha kiyafet seccez" dedi.Bavulu actii ve o bavuldaki herseyin kisa ve elbise -etek turu seyler oldugunu gordu."Bu olmaz"dedi kafasini iki yana sallayrak."Seni gidi surtuk o benimen sevdigiim kiyafetlerimin oldugu bavuldu"diye tisladim.Tabiki tisladigimdan beni duymadi ve "Efendim"diye sordu."Hiiiic" diye tripli bir sekilde soledim.
Yaklasik 3dakikadan sonra bana siyah yine oldukca kisa bir sort ve ustune de kolsuz kol kismi sortuma kadar gelicek bir t shirt secti.Bunlari bende seviyordum."Yavrumm nenim beehh nasi da guzel kiyafet secermiss"diyerek yanklarini sıktım.
Simdi de ayakkabi dedi.Ve bana siyah zimbali supralarimi verdi.Bu ayakkabinin markasini pek sevdigim soylenemez cunku JB de bu ayakkabidan giyiyor.(LUTFEN JB SEVERLERI ALINMAYIN BU BENIM DUSUNCEM;))
" Tamam.Ya defne ben giyecegim seyleri sen uyurken hazirladim.Ugrasmasak ben onlari giysem."diyerek kopek surati yapti.O surati yapmasina gerek yoktu.Zaten bende ugrasamayacagimi soyleyip kendinin hazirlanmasini soyleyecektim.
Tamam dedikten sonra giyindim ve gercekten Rolling Stones t-shutyle gercekten guzel bir kombin yalmisti.Hemen tuvalete gittim ve abime obur kapisindan bagirdim."Ben tuvaletteyimm"Cevap vermedi.Beyse sorun degil.Goz kalemimi ust ice ve altta ice surdukten sonra rimelimi surdum ve parlaticimi Marmariste unuttugumu anladim.Bu canimi sikti ama onemli degil. Hayir onemli.Sakin ol defnee. Tamam sakinim.
Abime baktigimda.Gercekten yakisikli gorunuyordu.Bu kendine ne yapti boyle!??!?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sise cevirmece
Teen FictionGENCLER DAGILIN!Heh tamam simdi geri gelebilirsiniz!Heeey size diyom oglum!Gelin lan buraya kitabi okumadan gecenin agzina ayca girsin!Ah tabi aycanin kim oldugunu ogrenmek icin de OKUMAK gerekiyo!OGLUUM BAK GITME S*KECEM HA! AYAZI SIZE NAH VERIRRIM...