GECE MI!??!?!

864 29 0
                                    

Evet suanlik Doga Deniz Ecem Berk ve Nazli'yla tanismistim.Arkadan ellerinde siyah posetlerle bir kiz ve onun arkasindan da bir erkek geliyordu.O kizi bu grupla beraber gorsem,zorunlu olarak bakicilik yapiyorlar sanardim.Bu kiz mini etek giymisti ve altinda corap yoktu.Bu havada usumuyormuydu acaba!?!?

Arkasindakiyse digerleri gibi cok yakisikliydi uzerinde montu ve siyah pantolonuyla geliyordu.Tabiki onundeki kim oldugubu anlayamadigim kiz butun posetleri o cocuga tasitmis ve bize cok sinir bozucu sanki burada AYI OYNUYORMUS gibi bakiyordu.

Ne bakiyin olm git isine burda AYI OYNAMIYO.

Kes sesini ic ses.Ama aslinda haklisin.

Ayaz ve ayca bunlar grubumuzun yeni uyeleri.O yeni uye ha guzell.Ayaz gulumsuyordu.Yanimiza yaklasip bos olan elini hafifce yukari kaldirip indirmekle yetindi.O garip Ayca isimli kizsa "ayyyy bu ne be igrenc bu mu bizle olcak "diyerek saclarimi karistirdi.Sinir olmustum.Icimden pis surtuk dedim ama bunu disimdan soylememek icin dua ediyordum.

Sonra abime yaklasarak "Slm yakisikli sevgilin var mi?"diyerek elini abimin gogusune dogru indiriyordu ki.Abim "Kes sunu "diyerek kizin elini ustunden cekti.Abim mirildanarak"surtuk" dedi ama bunu ayca duymamisti.

Ardindan ortadaki gerilmeyi hissederek"Eee ayaz ne aldiniz ne bu torbalar?"dedi.Gercekten herkesin dikkatini cekmisti.Ayaz ebunlar diye soze daha baslayamadan,ayca o cirtlak sesiyle "bunlar iste dedik ya aksam parti verelim diye ondan tekelegittik bir kac icki falan aldik ama bu iki akadasi dusunemedik ancak bizim sarhos olabilecegimiz kadar varrr."dedi.

Oradan sinirle Nazli " Hepimizin sarhos olmasina gerek yok hem sen bertuyu da sarhos etcek kadar almissindir.Bertug kolay kolay sarhos olmaz ve o sarhos olmak istemiyorr!!!"dedi.

Ayaz da soze atlayarak"Nazli hakli ayca birak onlar daha yeni geldi.Bende sarhos olmam olur biter."dedi.Bixi boyle korumalari hosumuza gitmisti.Ama bizim bu aksam gelecegimizi nerden uyduruyorlardi.

Abim sanki dusuncelerimi okumus gibi"Ya sorun yok belki biz bu aksam gelmeyiz.Hem bizi gercekten istediginize emin misiniz?" diye sordu.Ama sanirim onlar bunu ciddiye almamislardi.Fakat abim gayet ciddiydi.

Arkadan Ayca " Ay gercekten yani onlari istedigimize emin miyiz?Sahseniz ben istemiyorum."dedi.Hemen ardindan cok sinirli bir sesle "Kapa ceneni uyumsuz sey "dedi.

Denizin ona uyumsuz sey demesi abimin hosuna gitmisti bu yuzunden belli olabiliyordu.

Doga "E sanirim sira sizde.Tanitin kendinizi?"dedi.

Abim lafa girip" E biz de kaykay kaymayi severiz,sizin sevdiginiz o hareketler bizim marmaristeki kendi hareketlerimizdi."dedi.Sonrasinda da ardindan ekledi."Biz marmaristen geldik"dedi.

Herkesin gozleri bu sefer de bana donmustu."E bende Defne aynen Onun anlattigi seyler bir degisiklik yok."dedim.

Ayaz "Siz sevgilisiniz degil mi? "dedi.Biz abimle birbirimize bakip gulduk.Cogu kisi bizi sevgili saniyordu.Bu biraz sinir bozucuydu.Abimle ayni anda"hahahah hayir biz kardesiz.Aramizda iki yas var .Ben 17 yasindayimve defne de 15 yasinda."dedi.Ayaz arkadaslarina bakarak "Bu hafta annemler yok tatile gittiler.Bu haftaligina hep bizde toplanabiliriz.Aksam9da hepinizi evinizden alicam." dedi.Herkes birbirine gorusuruz diyerek ayrildi.Bizde abimle kaykaya binip eve gittik annemlere " Anne biz aksam bir arkadasin evinde kalicaz olur mu?" diye sordum.

Annem gulerek"Ah tabiki hem yeni arkadaslariniz olur."dedi.Tesekur edip yukari cikmaya basladik.Yorulmus taklidi yapiip abimin beni kucagina almasini bekledim.Odamiz cati katinda oraya kadar cikamam!?!?!

Odaya ciktigimizda abime baktim ve "seni seviyorum abisss"dedim.Bana bakti ve guldu."Yani sen beni sevmiyo musun?"diyerek yanaklarimi sisirdim. Bu abinin en hassas noktasiydi. "Ya ne diyosun gel buraya" dedi ve beni yatagina cagirdi.

Ee tabikide gittim hadi film izleyelim dedi ve bilgisayari aldi ben UYUMSUZLAR filmini izleyelim dedim.Actik abimin gogusune yattim ve izlemeye basladik cok uykum oldugundan uyudum.

Sise cevirmeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin