Ecemin bakis acisindan;
"Hadi defneeeeegggegeege "diye anirdigimda ondan da soyle bir anirma cikti"Tamamamammamam beeeh azcik bellklelee"ayy ne kadar da benziyoruz.Umarim bu gece sarhos olmaz.Cunku Ayaz buyuk ihtimalle sarhos olucak...Anladiniz siz:)Aslinda benimde sarhos olmaamam lazim ben sarhos olursan dunyayi bile sikerim ulaann!Ama deniz sarhos olmaz o oyle kolay kolay sarhos olmaz ustune birde o cok icmez ama ben...
Ananinki kapi caldi ya simdi ben kalkicam gidicem kapiyi acccam ooooo....Kapiyi actim onumde ege ve bertug.Son yapabildigim sey ciglik atmak oldu.
Defnenin bakis acisindan;
Ecem hicbiryerde yok nrrde bu kiz ha offff!Aman allahim ecemin t-shirtunden bir yirtik!Falan sakaaa ne lan bu dedektif filmi mi!Ecemin telefonu burda!Ya nerde lan bu kiz!?!Ben en iyisi denizi ariyim.Ya iyi kiz olmak cok kotu bir his veriyo.Iyilikle hic uymuyoruz ya!!!
-Deniz ecem kayip cabuk gel al beni korkuyorum!
-Ne?¿Nasi olur!Ah dur takam geliyorum.Korkma!
-Bekliyorum!
Yanliz gencler harbi korkuyorum!Iki salise gecnedi lan nais geldi bu buraya!Kapiyi actim ve vucumdumda bana sarilan bir adet denzi hissttim.Yeter be bebek gibi burada soz konusu olan ECEM!
"Hadi ecemi bulalim!"dediginde kafami sallayip yanina gittim.Ayazi aradim ve ayaz son derece bir telasla yanimiza geldi.Biz saga denizde sola bakmaya basladi.
Denizin bakis acisindan;
Nerde bu kiz ya ona birsey olursa....Ya nerdeisn nereye gittin kizim ya!Oha suradaki inleme sesleri kimden geliyo lan!
Ayazin bakis acisindan;
Oha bu bagiris anca bir erkekten cikar aniriyo resmen ve bu ses sagimdan geliyo.Aman tanrim Defenymis ve yanindaki denizde bertug ve egeyi dovuyor Ecem!??!?!? o niye sadece ic camasirlarla.Defne onu hallediyor ben denizi durduiyim."Denzi dur durrr!"dedigimde durdu ve bana bakti "Bu surtuk pic kurusu orospu bok cuballari eceme tecavuz ediyolardi!Ege kalkti ve bana yaklasti yuzunde bir masumiyet vardi"Bertug bana ecemi kacirmama yardim etmezsen sikcegim kisi kardesin olur.Seninde bir kardesin hatirlatirim!"dediginde gozumun onune kardesim geldi.Aman tanrim ne kadarda hakli."Bertug seni oldurucemm!?!?!"dedim ve yuzune olabildigince yumruk gecirdim.Deniz ecemle ilgileniyordu.Sonrasinda da ege beni durdu ve bertuga donup bagirdi"Senin-yuzune bir yumruk-yuzunden-bir yumruk daha-arkadaslarimi kayabediyordummmmmmmmmmmm"dedi ve yuzune bir yumruk daha atti ve bertug bayildi.
Ecem cok merak ettiginden kosa kestim ama watssapp bir durhunlassin devam edicem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sise cevirmece
Teen FictionGENCLER DAGILIN!Heh tamam simdi geri gelebilirsiniz!Heeey size diyom oglum!Gelin lan buraya kitabi okumadan gecenin agzina ayca girsin!Ah tabi aycanin kim oldugunu ogrenmek icin de OKUMAK gerekiyo!OGLUUM BAK GITME S*KECEM HA! AYAZI SIZE NAH VERIRRIM...