Denizin bakis acisindan;
Orospular bir bumu yapmadiklari kalmamisti pardon yapmadigi EGE BISEY YAPKAMIS!"Ecem iyi misin?" diye sordugumda elimi koluna koydum cunku defneyle sariliyordu.Defne onu birakti Ecemse bana aglayarak"Cok korktum.Kiyafetlerimi yirtti ve ege hakli o birsey yapmadi hatta yapmayalim diye bertugu zorladi.Ben iyi degilim!"dediginde yanina gidip ona sarildim o minnacik ellerini boynuma sardi ve ben onu kucagima aldim.
Ecemin bakis acisindan;
Deniz gelmeseydi n-olurdum bilmiyorum.Bertug tam bir erkek kurusu."Sana birsey yapti mi ?"diye soran deniza kucuk bir bakis atarak "Daha ne yapabilirdi ki?dedigimde bana asiri sapsal bir bakis attti.Oluyom galba bak vallaha diyom geberecem.Sen oyle bakma yaaa!!!!Bir bakis atyin kalbimi yaktin oldu olay."Neyse..."diye bana trip atmaya basladiginda"Beni tam yere yatirdi ki sen geldin ve gerisini biliyorsun"dedugimde bakip guldu.
Evine gelmistik ve yukari cikiorz aman bu gece bide bu sikmesin beni allah yarabbiii"Ben eve gitmeliyim."dedigimde bagirdi ilk defa denizi bu kadar sinirli goruyordum"Hayir!Bu gece benimle kalicaksin!Seni yine yakalayabilir!"dediginde yatagin duvar kosesine sindim ve o bana yakinlasmaya basladi yanima oturdu ve boynumdan operek ozur diledi ve ben bu anin agzina sictim cunku optugunde zaten gidiklanmistim konusurkende dudaklarini boynuma surttu gulme krizi gecirdim yani...
"Cok tatlisin..."dediginde hafifce sirittim ve bana daha da yakinlasti ve dudaklarini dudaklarima bastirdi.Aman tanrim alt dudagimi yedi galba!
Ayazin bakis acisindan;
Defne cok korkmus gorunuyor!Napmam lazim ?!?!?Ya olm ne diyosun bisi olmaz cek yanina eve gotur elinden tut op gitsin!
Kapa ceneni ic ses!
"Hadi gel gidelim!"dedigimde agladigini farkettim kafasini onune cektigi bacaklarina gommustu ve AGLIYORDU!PEKI YA NEDEN!Yanina oturdumve onu hafifce yanima vektim ve ellerini yuzunden cekip kafami boynuna hafifce yerlestirdim."Hadi ama yapma neden agliyorsun.Aglama dayanamiyorum!"dedigimde kafasini hafifce kaldirdi ve donup boynuma sarildi.Bende onun o minicik beline sarildim."Cok korkuyorum aslinda beni ariyorlarmis ama ecemi bulunca ecemi almislar.Ayaz korkuyorum!"korkma ben yanindayim!demek isterdim ama demiyorum cunku sacma olur.Daha ozlu bisi bulmaliyim."Korkmana gerek yok bu gece benimle kalirsin."dedigimde cevap vermedi noluyo yaaa pfff!?!Heey bana daha sıkı sarilmaya basladi!Onu elini tuttum ve yurumeye basladik.
Evet o suan tum sirinlihiyle yataginda oturmus bilekliklerimi deniyo ve ben ustumu degistirmeliyim bu t-shirt cok dar ve hava cok sıcak ya ben ustsuz dolasiyom genelde dur bi soriyim"Defne ben genelde evde ustsuz dolasirim?"dedim sorarmiscasian ve buna hic beklemedigim sekild ebir soruyla yanit verdi"Bir sey sorabilir miyim?"dediginde evet anlaminda kafami salladim.Yattigi yerde dogruldu ve "Mal misin?"diye gayet ciddi bir sekilde sordugunda.Evet simdi gorursun sen kim malmis!Ustumu cikartip yatakta yanina atladim ve onu gidiklamaya basladim kivraniyordu ve ustu ustume surtunuyordu.Aman tanrim icimde okuzler halay cekmeye basladi!Bunu yapmamali ben bir gencim ve bu hos degil.Ah yani hos ama degil!
Noldu yoksa seni tahrik mi ediyor!
Kapa ceneni lutfen!
O tatli tatli gulerken onu kollarim basinin yaninda ustune bastirmadan hafifce duruyordum ve burdan bana korkuyla bakiyordu.Korkmamaliydi!Dudagina yakinlastim ve dudaklarimi surterek"Korkma!"diye fisildadim.Gulerek"Kokmuyorum ki"dedi ve beni iyice kendine cekip dudaklarini dudaklarima bastirdi.Bende karsilik vererek yavasca alt dudagini emdim.Aman tanrim agzini araladi.Bunu yapma yalvaririm yapma sonra dilim agzina komsuluk yapmak istiyo durduramiyom yani ve evet arkadaslar dilim diliyle dans kursunda!
"Biz yatiyoruz Ayaz"Bu annemdi "Tamam anegegegeaag"diye anirdiktan sonra tekrar defnenin saclariyla oynamaya basladik.Izledigimiz film cok korkunc!Nasi izlio bu kiz ya anlamiyorum gercekten!Ve kucuk kiz kardesim korkudan bana sokuluyor!Tadaaa yanimda iki kiz var biri karnimda yatiyo ve hic korkmadan bu psikopat filmi izlio digeri de korkup koluma sariliyo!Ve Ezgi uyuya kaldi defneyse hala filmi izlio!"Dzgiyi yatagina goturucem!Az sonra geliyorum"diye fisildayip kafasini karbimdan yavasca cektim.Ezgiyi kucagima alip odasina tasidim.Ya bu nasi oluyo Defne Ezgiden uc yas buyuk ama aralarindaki fark cok fazla ama ayni kiyafetleri giyebiliyolar!??!
Kadinlar...
Hahahab ic sescim yaww!Ezgi misil misil yastigina sarildi demekki sorun yok!Assagi indim ve defne bana yarin ne yaocagimizi sordu.Tatile mi gitsek acaba grupla ya!?!?"Fethiye'ye gidelim mi bir haftaligina grupla tatil yapariz hem de egleniriz?!??"dedigimde siritti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sise cevirmece
Teen FictionGENCLER DAGILIN!Heh tamam simdi geri gelebilirsiniz!Heeey size diyom oglum!Gelin lan buraya kitabi okumadan gecenin agzina ayca girsin!Ah tabi aycanin kim oldugunu ogrenmek icin de OKUMAK gerekiyo!OGLUUM BAK GITME S*KECEM HA! AYAZI SIZE NAH VERIRRIM...