"Aaa hadi ya bazen sende"dedim korkulu bakislarla ama alayci bir sekilde.Bunu nazil yaptim bilmiyorum.Yani gercekten."Ya tamam pisman etme beni soyledigime ya!"dedi sahte sinirli bir tavirla.
"Selam bertug.Hayrola yanindaki kim insan manita yapar da soylemez mi be olum"dedi karsimdaki hic tanimadigim ama yakisikli oldugu one surulebilecek biri.Ah ben ne duaunuyorum bana Bertugun manitasi dedi?!?!?!?.Ben bertuga o da bana bakiyordu ki ben agzimi actim.Yabi acicaktim"Hayir ya olsa solemem mi.Bak bu Defne bizim gruba yeni katildi.B-"diyemeden o garip sey soze girdi.
"Ooo yeni kiz yani.Agzi yokmu bunun ki konusmuo birak o tanitsin kendini."dedi.Ve ah evet hakliydi."Bertug anlatti iste.Ve bak olum ben oyle senin giji bilip bilmedem manita diyenlere naparim bilio musun?"dedim.
"Ya saka yaptim zaten.Ben Ege" dedi ve ekledi"Bu arada haberin olsun kizlardan nefret ederim."
"Bunu neden soyledin ki?"diye sordugumda"Bilmm beni sapik sanmis olabilirsin"dedi.Biz bertugla kahkahalar arasinda bogulurken ekledim "Bende kizlardan nefret ederim.Yani bizim gruptakiler gibi kizlari severim ama mesela Ayca beni olduruyo o ne ya kiz misin surtuk musun nesin ya"Dedigimde siritti "seninle iyi anlasicaz."Bertuga donup "Bertug ya ben aciktim"dedim.Kopek surati yaparak.Bertug da ayni bakisla egeye bakinca "offf tmm be.Bertug swn o bakisi yapma yalvaririm bak.Yakismiyo kanka olmuyo yani."dedi korkarak.
Bertugla ege nereye gitcegimizi konusurken Gozlerimin kapandigini hissettim.
Birinin beni sanki deprem oluyo gibi durtmesiyle gozlerimi azicik actigimda gordugum ilk sey Egenin araba kullandigiydi.Kafami az sola cevirdigimde bertugu gordum"Hadi kalk istersen gelmek uzereyiz"dedi.O anki uyku sersemcigiyle "Nereye geldik.Allahimmm kaciriyolar beni.Yardimmm nineler teyzeler dedeler adamlar ve tabiki superman olan meteorlar YARDIM EDIIN"diye anirdigimda Bertug eliyle agzimi kapatti.Ahadi sictimmm.Vallah bunlara en basindan beri guvenmemistim kesin beni depoya goturup dittt.Tovbeeeee.
"Bagirmicaksan agzini acicam"dedi ve ben pff peki temali goz devirmemi yaptim agzimi acti."Hani acikmistin kahvaltiya gitcektik ya biz nereye gotcez diye konusurken kafani omzuma koyup uyudun biz de seni gidene kadar uyandirmayalim dedik.Yanii sakin olmalisin."dediginde."Oh be "diyerek icimdeki guven hissiyle tekrar uyumaya basladim.
"Ahhh hadi ama Defne uyan"dendiginde gozumu acip "pekii dedim."Ama bir farklilik vardi Bi sefer egenin karnindaydim ve Bertug yoktu Ve ve ve en onemlisi ARABADA DEGILIZZ."Nerdeyim ben ?"diye sordugumda.Benim evimdeyiz sen uyuyunca biz kahvalti edip sana da kahvalti alip benim evime geldik."dediginde tamam anlaminda kafami salladim ve onumde duran bir adet doga buldum."Aman tanrim bu ne hal Doga ?!?!?!"dedigimde."Ah evet evet egeyle tanismissin."Saskinlikla hala ona bakarken evet anlaminda kafami yavasca salladim.Saclari topuzdu ve her yerinden fiskiriyodu.Ama bence cok tatli durmustu.Altinda deri bir sort ymustundeyse deri bir bistuyer vardi.Bunlar onemli degil bunlar onun dun gece giydigi seyler di.Onemli olan O NASI BURAYA GELMISTI!!?!?"S-Sen nasi buraya geldin?"Diye kekeleyerek sordugumda."Ah digru sen bilmiorsun Ege Ege benim sevgilimdi."dediginde ege bana bakip dogayi gosterdi."Nasi yani sevgilimDI.Ya nasi nasi ayrildiniz mi?"Diye sordugumda ikiside "Uzatmaa"Diye soylendi.
Dogayi da alip yukari ciktim.Yukard ane oldugunu bilmiyorum cunku bu bizim sitedeki evlerden degil.aNeyse bir odaya girdigimizde buranin Onun kiz kardesinin odasi oldugunu anladim ama umursamadim ve dogayi yanima otutturrdum."Nasi neden ayrildiniz"dedigimde bana bakti ve "Ya onemli bir sey degil ayrildik iste." dediginde "Anlaaat "diye bagirdim sonra "Sor ege anlatsin"dedi bende "Peki..."dedim olumcul bir bakis atarak.
Hemen egenin yanina gidip olayi sordugumda bana doganin baskasini sevdigini ve bu cocugun adinin Ruzgar oldugunu sonrasinda da ayrildiklarini fakat arkadas kalicaklarini soyledi.Gozlerinin doldugunu gorebiliyordum ve sonra ona "Aglama"diyerek sarildim.Dogayla ayrilmislardi.Ya bir erkek bir kizi gercekten sevmese aglamazdi.Emin olun erkekleri benden iyi kimse anlayamaz.
Iceri gittigimde kapi caldi.Kapiyi actigimda bertug ve bizim grup gelmisti yanliz birileri eksik ayca deniz ve ecem "Deniz ayca ve ecem nerde?"diye sordugumda herkes"öhhhh gereksiz.Gelirler birazdaan.Kesin ayca denize yavsiyodur ecemde aycayi durdurmaya calisiodur deniz de anliycagin ana karakter."dediler.
Disari cikip etrafima bakindim.Ah iste ordalar yarraklar ya ecem denizin onune geckis aycaya bagiriyo ayca da etegini yukari cekerek ona karsilik veriyo SURTUK.
Yanlarina gittim ve aycanin poposuna arkadan yaklasip tekme attim yere dustum ve bagirdim."Napiyonuz olm icerde parti var.Ve sana gelirse yavsak misin orosbu musun nesin git baskasina yavsa.Surtuk!"dedim ve ayca yerden gotunu aca aca kalkinca "Dikkat kicimin kenari gotune merakli degiliz o dikkat ceken koca kicini da al ya eve gir ya da siktir git!"dedigimde deniz beni kucagina alip "Bravo lan cok sagol"dedi.Ah lafi mi olur kocum bakislarimi ona postaladiktan sonra beni indirdi ve ecem bana tesekkur etti.Ay sekerim asiksiniz iste ne tesekkur ediyon yani.diye icimden gecirsemde"Ah onemsiz !"diyebildim sadece.
Arkami dknup eve yururken kolumda birinin elini hissettim ve beni yavaslatiyordu Deniz ve ecem onumdeydi p-peki bu kim atkami dondum.Aman tanrim! Ayaz?!?!?!?
"Biraz konusabilir miyiz?"diye sordu kolumu birakmadan."Tamam ama kolum acimaya basldi birakirsan"dedim ve "Ah evet "diyerek kolumu birakti.Sonrada beni kimsenin goremedigi bir koseye cekip duvara yasladi.Anani sikiim ayaz gerci ananin ne sucu varsa neyse ben seni sikiim.Lan bj ne simdi napcak lan bu bana kolum da acimaya basladi bastiriyo okuz cunku kesin kaccmiyim diye.Lan burasi cok izsiz Amina koyiyim.Napcak lan bu bana keson nisiler olcak yarabbiii.Kalp atislarim suan saniyede 12345674.Ayaz derin bir nefes aldi ve verirken konusmaya basladi"Bak bana inanmayabilirsin ama Bertuga dikkat et!Y-"lafini keserek"Na nasi yani korkuyorum Ayaz hic bir zeyden korkmadigim kadar.Ayaz ben hicbisiden korkmam.Ayaz ilk defa korkuyorum.Ayaaaaaz dedigimde etragin karardigini ve gozlerimin kapandigini hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sise cevirmece
Teen FictionGENCLER DAGILIN!Heh tamam simdi geri gelebilirsiniz!Heeey size diyom oglum!Gelin lan buraya kitabi okumadan gecenin agzina ayca girsin!Ah tabi aycanin kim oldugunu ogrenmek icin de OKUMAK gerekiyo!OGLUUM BAK GITME S*KECEM HA! AYAZI SIZE NAH VERIRRIM...