Aman tanrim kapidakiler ayca ve bertug onlari kim eve aldi ki oyle kotu bakiyorlardi ki cok korktum ve denize biraz daha sokuldum.Arkalarindan defne gozuktu ve once aycaya bur yumruk atti sonra da bagirdi"Bu beni uyandirdigin icin!"sonra bertuga donup anun karnina bir yumruk atti ve sonra da tekmelerle onu yere dusurdu.Ayy cani ne acimistir ama ya !Defne cok guclu bir kiz yani bir kizda olmasi gerekenin cok daha fazla kasi var zaten kiz bir kas bir de kemikten olusuyor!Bertuga birkac tekme aticakken deniz onu tuttu allaha sukur yoksa cocuk olucek!
Defnenin bakis acisindan;
Varya varya deniz benintutmasa ben ona yapcagimi biliyorum "Buda beni her adin gecen cunlede bayillttigin ve benden hoslanirken boyle bir surtukle ciktigin icin!"dedigimde yuzunde saf bir saskinlik ve morarikliktan baska bisey yoktu.Deniz beni kaldirip ecemin yanina koydugunda bagirislarimdan olmali ki digerleri de geldi ve ayaz bana bakip bunu yapmis olamazsin anlaminda basini iki yana salladi ve bertugu odadan alip suruklemeye calistiginda bertug onu kendine cekip "Seni oldurucem.Sana guvenmistim ona soylemissin!"diyip bogazini sikftiginda denizi itip ona birtane daha tekme atip Ayazi birakmasini sagladim.Ama bu tekme uygunsuz bir yerineydi o yuzden gozleri doldu ve kufurler saydirmaya basladi.
Sonra ben eceme sarilip aglamaya basladim ne yaptigimin simdi farkina variyordum.Aman tanrim.Ne yaptim ben gozum donmustu.Herkes yanima toplanmisti ve Ayaz arkadan ellerini omuzlarima komus kafasini da boynuma gommustu ki son soylediklerimMarmarisi ozledim.Marmariste kavga yoktu.Marmaris Marmarise goturun beni diye ciglik atmak olmustu.Ve tekrar bayilmistim.Burdan nefret ediyorum.Neredeyse hergun bayiliyorum.
Gozlerimi actim odamdaydim yasasin ilk defa evdeydim.Bu mutlulukla yuzumde kucuk bir siritma olustu ama sanki dudagim kopuyomus gibi hissettim ve dudagimi yokladim kocaman bir sislik vardi.Kafami kaldirip boy aynama baktim ve kafam morariklik ve kan icindeydi.Bu nasi oldu!?!?!Kalktim vd abimin odasina ilerledim.Abim bilgisayar oynuyordu.Yanina oturdugumda bilgisayari kenara cekip sanki beni senelerdir gormemis gibi simsiki sardi ve "Uyandigina sevindim.Cok korktum!"dediginde."Ne oldu bana ?"diye sordum."Bayildiktan sonra yere dustun ve dudagin patladi ve kafan morardi."dediginde tamam anlaminda kafami sallamakla yetindim.Assagi inerken annemi gordum "Merhaba" diyip gectim.Disari cikicam simdi ama ustumde gri bir spor sort ve yine hri bol uzun bir t_shirt var.Amaaaan o kadar da kotu degil.Telefonumu alip saate baktim saat daha sadec 9:15ti sabah!Disari ciktigimda nereye gidecegimi dusundum.Ah evet Ayazlara gidip ayaza bir ders vermeliydim!Icimden agzina sicmak gelsede buna yanina gittigimde karar vericem.
Kapiyi caldim ve yaklasik 2dakka sonra biri kapiya yoneldi.Acaba uyuyolarmiydi.Okadar cok calmistim ki sanarsin oluyo!Kapi hafifce acilirken kapida bir adet saclari allak bullak olmus uzun pijamasi ve ustsuz kasli karniyla gozlerini ovusturan Ayaz cikti.Yaa ama yapma ya azina siccakken su tatli hlai grounce bisi yapamiyorum."Ne oldu ya bu saatte gelicek noldu."dediginde esniyordu.Awww harbi cok tatli gorunuyo.Aaa ben onun agzina sicamya gelmemis miydim.yaklasik 40 saniye boyle ayakta dikilince Ayaz eliyle iceriyi gosterdi ve odasina dogru yola koyuldu.Neden odasina gidiyoruz ki koskoca ev mubarek.Odasina ciktigimizda "Annemler uyuyor o yuzden odama ciktik"dedi sanki dusuncelerimi okudu ya aq.Kapiyi da kapattiktan sonra "Evet ne var?"diye tam bir okuzca sordu.Hayvan!
"Ne oluyor Ayaz gercekten butun yil boyle gecicekse ben artik ya disari falan cimiycam ya da marmarise dobucem1Hergun bayilmak normal degil!"dedigimde zaten gulmeyen yuzu biraz daha dustu"Marmarise donemezsin!Ama belki evde kalmana katlanabilirim!"dediginde cok sasirmistim.Nedemek yani bu benim hayatima o sik kafali mi karar vercek pic.
"Pekala o zaman marmarise tasiniyorum.Vedalasiyim dedim!"dedim ve odasindan cikiyordum ki ya yeter be sikicem haaa gidicem iste bir rahat birak ya belimdeki iki elini sertce tuttu ve ben kacmaya calistigimda beni iki saniyelik bir sekilde kucagina aldi."Hicbiryere gidemezsin.Izin vermem!"dediginde.Aaaaa demek oyle piclik yapcan erkek kurusu bakisi attim ve konustum "Seni ne ilgilendiriyo ?"dedim alayci bir sekilde."Seni ozlerim!Ozur dilerim seni optugum icin ama sise cevirmecede cikan bir sey bu ve optugumde sende karsilik ver-"diyemeden kucagindan atladim ve son bir kez arkami donup ona sarildim"Ben gidiyorum!Belki gorusuruz!"dedigimde anin sokuyla hareket edemedi ve bir amda gozleri dolmaya basladi!Ya ben nasi bir insanim!Ah dur dur bekle insan miyim diye sormuyosun ama!Soyle ona Sebastian siktirip gitsin hayatimdan! Ya az onceki kufrettigim erkek kurusu dedigim covuga suan tipi dolayisiyla aciyorum ve yaninda kalmak istiyorum. Allahim ya basim donuyo yarabbi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sise cevirmece
Ficção AdolescenteGENCLER DAGILIN!Heh tamam simdi geri gelebilirsiniz!Heeey size diyom oglum!Gelin lan buraya kitabi okumadan gecenin agzina ayca girsin!Ah tabi aycanin kim oldugunu ogrenmek icin de OKUMAK gerekiyo!OGLUUM BAK GITME S*KECEM HA! AYAZI SIZE NAH VERIRRIM...