Cemre'den devam
"He evet ya yatiyorum niye ki?"İnsanların böyle olmasından nefret ediyorum.
"he yani sende su aşkı iğrenç birşeye dönüştürenlerdensin aşktan nefret etmemi sağlayan bir kızı öpmekten bile iğrenmemi sağlayanlardansın?Anladım."O iğrenç kıçını kıvırtarak yanıma yaklaştı elini boynuma koyup "bundan mı iğreniyorsun?"diyerek dudağıma yapıştı.Hiç beklemeden onu ittim.Tamam belki biraz fazla sert
itmiştim ama bir fahişeye nasıl davranılır iyi bilirim.Yere düştü.Barın olduğu yere yürümeye başladım ki Defne'yle Ayaz'ı gördüm."siz beni mi izliyodunuz lan piçler!"Nerden anladığımı sorarsanız bana bakıyo ve haykıra haykıra gülüyolardı.
"Kızma abi ya sadece izledik sjajajasjja"diye gülerek konuşan Defne'ye sikici bakışlarımı yollayıp yüzümü buruşturarak "Kozmo obo yo sodoco ozlodok HAHAHA!"diyerek onu taklit ettim.Ayaz gülmemek için kendini tutuyordu.Tipini siktiğimin ya elini bide Defne'nin beline koymuş.Defne bana sen bi çıkışa gel çıkışa dermiş gibi bakıyodu.
"Kalk hadi Defne odamıza gidelim"Diyerek Defne'nin ayağı kalkmasını bekledim.Defne'yle Ayaz aynı anda tepki verdiler:
Ayaz:"Odanız?!?!"
Defne:"Odamız?"
"Odamız.Defne ile benim odam.Yani Defne'nin kaldığı oda.Kendime oda ayırttırmadım koskoca evde Defne tek kalıyo ben koltukta yatarım diye düşündüm.Kalk hadi yada
anahtarı ver ben gidiyim yorgunum uyucam."İkisinin de yüzü bembeyaz olmuştu noluyo lan?Defne şaşkınlık içinde cebinden anahtarı çıkarıp bana verdi."Görüşürüz gençler ben uyumaya"Diyip elimi kaldırıp indirdim.Telefondan şarkı açıp odaya yürümeye başladım.Kapıda bordo vanslar vardı.Defnenin bordo vansı mı var diye düşündüm?Belki yeni almıştır.Kapıyı açtım ev çok temiz ve topluydu.Çok şaşırtıcı Defne ve topluluk?!?
Odasının kapısını açtım.İki bavul bir sırt çantası vardı ve oda çok dağınıktı.Ama herşeyden önce yatağın ustunde niye erkek kıyafetleri vardı???Sırt cantasının kimin oldugunu öğrenmek için arkasında yazan şeye baktım "Ayaz Demir Yüksekel"Ayazla aynı odada mı kalıyolardı?!?Hani onu geçtim aynı yatak!?Masanın üstünde bir telefon vardı büyük ihtimal Ayaz'ındı çünkü kabı yoktu.Telefonun şifresi olmadığından kolayca açtım.Telefon kayıtları açıldı:Minik sürtüğüm 9 cevapsız arama
Numarasına baktım belki Defne'yi böyle kaydetmiştir diye ama bu Defne'ni numarası değildi.Watss appına girdim.minik sürtüğüm 13 okunmamış mesaj
Kim olduğunu anlamak için tıkladığımda kızın çıplak fotoğraflarını Ayaz'a attığını ve altına da al ve rahatla bebeğim yazdığını gördüm önceki mesajlara baktığımdaysa Ayaz'ın da ona yazdığını gördüm.Ne yapıcaktım?Defne'ye bunu nasıl söyliycektim!?!
Evden anahtarı alıp hızlıca çıkıp sahile koşmaya başladım.Yanıma Ayaz'ın telefonunu almayı unutmamıştım tabiki.Ayaz'la Defne bıraktığım yerde oturuyorlardı.
"Defne senden Ayaz'ı bir süreliğine alıcam.Ayaz gelsene kardeşim sen bir!"Defne'nin anlamaması için olabildiğine sakin konuşmaya çalışıyordum.Ayaz şaşırarak da olsa kalktı ve yanıma geldi."Noldu ya?"Allahım bir de konuşuyo.Cebimden telefonunu çıkarıp kızla konusmasını acarak ona gösterdim.Şaşkınlıktan iyice baktı ve sonra bana dönüp."Yalvarırım söyleme Defne'ye nolursun seviyorum ben Defne'yi hem üzülür korkar bir daha birini sevmeye falan onun için söyleme ona yalvarırım."Oldukça sakin bir şekilde "Zaten ben söylemiycem sen söyliyceksin ha söylemezsen ben söylerim."Gözleri büyüdü ve ofladı."Sen söyle."Söylerdim sorun değildi.
"Defne!"Kafasını bana çevirdi Ayaz'ın telefonunu çıkarıp kızla konuşmasını açtım ve Defne'ye verdim.Tepkisini beklerken Ayaz'sa korkuyla ona bakıyordu.Defne'nin nefes alış verişi hızlandı ve ağlak bir sesle "Git Ayaz lütfen git seni görmek istemiyorum istemiyorum yalvarırım git GİT!"Resmen çığlık atmıştı sinir krizi geçiriyordu ve astımı olduğundan nefes alamıyo öksürüyodu."GİT!"Çığlığı git gide artıyordu...
Evet uzun süreden sonra kısa bir bölümle geri döndüm güzel olmamış olabilir ama hikaye artık kafamda eskisi kadar oturmuş bir durumda değil.Sizin için kitabı 2 kere tekrardan okudum anlamadığımda tekrar dönüp dönüp okudum su an daha net hikaye kafamda umarım okumayı bırakmamışsınızdır 💕✌🏼️🙈
Multimedia:Defne Ayaz'a git derken 😭😩🙀👌🏻💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sise cevirmece
Novela JuvenilGENCLER DAGILIN!Heh tamam simdi geri gelebilirsiniz!Heeey size diyom oglum!Gelin lan buraya kitabi okumadan gecenin agzina ayca girsin!Ah tabi aycanin kim oldugunu ogrenmek icin de OKUMAK gerekiyo!OGLUUM BAK GITME S*KECEM HA! AYAZI SIZE NAH VERIRRIM...