Evet arkadaslar fethiyedeki otelimize geldik.Ve ben bavullarimi Ayaza tasittiriyorum oysa mizmizlanip duruyo"Defne gercekten bu kadar mi sevmiosun beni bagri birini sen alsaydin ya da benim sirt cantami zaten bir tek sirt cantam var!"dediginde"Offf tasisan olur musun sanki!"dedigimde yanima geldi ve iyice yaklasti"Bir sartla!"diyerek dudagini dudagima surttugunde belimdeki elinden kurtulup "Ilk bavullar!"dedigimde agzindan duydugum kelimeyle kosmaya basladim.Bana pic demisti aman tanrim bana pic dedi pic!Tamam sertim psikopatim belki birazda gerizekaliyim ah evet sapsallikta sinir tanimam.Cok kotuyum tam bir bad girlum gunahlarim sayilamaz derecede ama size bir sey soyliyim mi BENIM DE BIR KALBIM VAR!
Ve hala kosan ve arabaya yaklasan ben arabadan butun bavullari indirip arabayi surmeye basliyorum.Nereye gidecegim simdi ben yolu da bilmiyorum!Lanet olsun.Abimi ariyim en iyisi gelip beni alsin nasi olsa yakinda.Ah bu arada tatile abim gelmedi cunku abim kendi arkadaslariyla Bodrumda ve suan benim bunu dusuncek halim yok!Telefonuma bakiyorum tabiki sessizde oldugundan duymadigim 57 aramayi goruyorum.24 tane Ayaz 13 tane doga ve 10 tane de ecem!Umrumda mi ? HAYIR!Bu mu bumu bumu evet bulsum AILENIN OKUZU!
"Alo"tabiki boguk sesiyle abim"Abi beni gelip al hemen simdi lutfen"Oha agliyomusum lan!"Tamam nerdesin?"Telasla kosturan abime cevap verdim"Otelin yanindaki restoran!"dedigimde yuzume kapadi ve 10 en fazla 15 dakka sonra abimin arabasi geldi bindim ve hala agliyorum oha ya o laf benim bu odundan yapilmis kalbimi nasil bu kadar incitti ya!?!?
-Defne ne oldu diyorum!Anlatsana kizim ilk gunden hem esyalarin nerde araba neden sendeydi!?!!?? ANLATSANA KZIMM!
-Ayaz'a bavullarimi tasitiyodum o da karsi cikti sonra sonra bana bir sartla dedi ve opcekken ben geri gittim ona once bavullar dedim oysa bana pic dedi.Abi bana pic dedi!
Ayazin bakis acisindan;
Ah nerde bu kiz ne yapicak ki tek basina arabayi da almis o daha araba kullanmayi bilmiyo ki!Ne yaptim been.En iyisi ben dorugu ariyim!
"Alo"dedigimde arkadan hickirikli aglama sesleri geliyordu aman tanrim defne!?!?!
"Bekle arabadan iniyim konusmamiz gerek!"hassiktir ne diycek acaba allahimm sen beni koru yarabiii."Bak olm bunlar kisz anlamazlar oyle seylerden sen demw oyle seyler cok uzulmus lan yazik saatlerdir agli-"o daha sozunu bitiremeden"Agliyo mu onu geri getir!lutfen defneyi seviosan onu geri getir ve aglamasin yalvaririm!"dedigimde tamam deyip kapatti.O aglamasin onun goz yaslarindan sel olur bogulurum.Kiyamam ben ona ben oliyim ama o aglamadin lutfen!Ilk defa bu kadar hickirikli agliyordu.Ah durun telefinum caliyor "Hadi gel odanizdayiz ben simdi gidicem!Sen gonlunu alirsin!"dediginde tamam diyip kapattim.Gittiginde hala aglama sesleri geliyordu eve girdim ve salonun ortasinda durmus agliyordu.Arkafan yaklastim ve ona arkadan hafifce sarildigimda hic sesini cikartmadi.Bu garip ya da buyuk ihtimalle doruk olayi anlatmis olmali!Onu kucagima aldim ve koltuga oturttum.Ona simsiki sarildim ki o saclarimla oynamaya basladi.Bunu seviyordu biliyorum."Beni bir daha birakma!Lutfen!"diye kulagina mirildandigimda"Bavullarimi tasimissin!Ucreti neydi acaba?"diye sordugunda ona donup dudaklarimi dudaklarina bastirdim diycem hyr bunu yapmadim.Ona sadece tekrar simsiki sarildim ah evet tek istegim buydu ona omur boyu sarilmak.
Ecemin bakis acisindan;
Ah bugun ayazin defneye yaptigi gercekten kotuydu!Neyse batitilar sanirsam."Deniz ben senle ayni yatakta yatmam!"dedigimde heh nasi yani dercesine kaslarini kaldirarak"Ben nerde yatcam?"dediginde siritarak ve koltuga bakarak"Koltuktaaa"dedigimde bana kosup gidiklamaya basladi aman tanrimmmm"Tamamhahgaha tamam yatalimahhahaah"dedigimse durdu ve "Nasi yani yatalim?"dddiginde gozlerimi son derece icime iblis kacmis gibi devirdim ve "Sacmalama!"dedigimde"Gozlerin oyle soylemiyor ama!"Ay evet haklisin gozlerim icimde bir iblis oldugunu soyluyo :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sise cevirmece
Teen FictionGENCLER DAGILIN!Heh tamam simdi geri gelebilirsiniz!Heeey size diyom oglum!Gelin lan buraya kitabi okumadan gecenin agzina ayca girsin!Ah tabi aycanin kim oldugunu ogrenmek icin de OKUMAK gerekiyo!OGLUUM BAK GITME S*KECEM HA! AYAZI SIZE NAH VERIRRIM...