Ayaza cok sinirliyim ve suan denizle tsubasayi izlioruz."Ben gitmeliyim!"dedigimde tamam anlaminda basini salladi.Nereye gidicem ben simdi!Ah 11Bye gitmeliyim ve gorkemi bulmaliyim!
Kapiyi caldigimda biri kapiya kosup acti.Bu anildi gozu morarikti"Anil!Iyi misin?"diye emdiseyle sordugumda "Sen beni merak etme ben iyiyim!Evt ne oldu neden geldin?" dedi ve telasla"Ya sizi merak ettim ve ozur dilemek istedim.Bir de birkac saatligine kalmak icin bir yere ihtiyacim var!"dedigimde eliyle iceriyi isaret etti.
"Gorkem nerde?"diye telasla sordugumda "Odada!"dedi ve "Eeee yanina gidebilir miyim peki...?"diye sordugumda hafifce kapisini tiklatti ve gorkem gir diye seslendi.Beni gorunce korkuyla"Ne ariyosun burda!"diye bagirdi."Sakin ol iyi misin diye bakmaya geldim."deddigimde yatakta hafif yana kayarak "Oturmak istermsin?"diye sordu.Beende itiraz etmeden oturdum."Iyi misin?Sana bisey yapti mi?"diye sordugumda bana donup "Ah yo yo sadece senden uzak durmami soyledi o kadar!"dedi.Oba biraz daha yaklasip sarildim ve ozur diledim o da onemsiz demekle yetindi.
×××××××
Ayazin bakis acisindan;
Defne benden ayrildi.Suan hissettigim tek sey bosluk."Ayaz!"diyen sese dogru dondum.Bu defneydi"Ya sorun degil ayrildik bunu anlatmana gerek yok!"dedigimde bana zikici bir bakis atip "Hayir sadece havuza girmek ister misin?"diye sorucakrim"Ne ne diyo bu kiz yani bana kusmedi mi?"Beni affetmen icin ne gerekiyo?"diye sordugumda hafifce guldu "Sana kizgin degilim o sadece o an soyledigim bir seydi."Ne aman allamhim suan hayatimin en mutlu anindayim."Istersen eve gidelim!"dedigindee kafami salladim.
× × × ×
"Ya ayaz bunu mu izlicez gercekten mi?"Actigi sey bir ask filmi"Eee bizde asik degil miyiz?"dediginde"Ne alaka?"diye anirdim oysa beni takmadi ve filmi izlemeye koyuldu!Dikkatini cekmek icin birseyler yapmaliyim!Onu kendime cevirdim ve sarilip aglamaya basladim.Ah evet agliyordum cunku abim beni aramis ve o marmaristeki pesimden gelen cocugun buraya geldigini solemisti!
Ayazin bakis acisindan;
Defne agliyordu ama neden?!?!?"Ya noldu defne anlatmayi dusunuyomusun?"dedigimde "Hani su benim pesimden gelen cocuk varya abimi aramis ve defneyi almaya geliyorum!demis.Ayaz gercekten beni senden alirsa ya gercekten beni kacirirsa!"ne sacmaloyor bu ben hic yaninsan ayrilmjcam ki."Ben senin yanindan hic ayrilmicam ki!"dedim.Oda benim karnima yatip filmi igrenerek izlemeye basladi.Kumandayi alip degistirdigimde bilin hangi film cikti DABBEE! Defnenin yzunde bir gulumseme olustu bu kiz psikopat bak vallah!!
×××××××
"Ben sarhos degilim!"evet sahildeyiz ve defne sarhos oldu cunku shut yarismasi yapiliyodu ve bizim gruptan kimse katilmazken benim deli sevgilim katildi ve 35 shuti 10 saniyede dikti ve dolayisiyla sarhos oldu ama bu sefer o gunden bile daha fazla sarhostu.Ve ben ona hadi eve gidelim cok kotusun dedigimde bana boyle bir tepki vermisti.
"Hadi ecem bir yarismaya daha katilalim!"dediginde ecem bana bakti ve al sunu dercesine gozlerini devirdi.Hemen yanina gidip onu yanindan aldim."Ayaz askim senle katilak mi yarisa!"dediginde onu kucagima aldim ve eve dogru yoneldigimde Bana yumruk atmaya basladi ah canimi cok acitiyordu ayaklariyla da tekme atmaya calisaral kufrediyodu."Ahh Ya yapma defne yapma Ahhh!"Harbi canim cok aciyo cunku kendisi cok guclu.Eve geldigimizde onu yataga yatirip kapiyi kitledim he kapiyi deken odanin degil bahce bir de giris kapisini defne ban bagiriyordu ama kendinde olmadigindan onu umursamiyorum!
Ecemin bakis acisindan;
"Defne o shut yarismasina katilmamaliydim ben en iyisi bir ayazi ariyim.
-Alo
-Iyimisin yavrum.
-Ya bu cok ugrastiriyo televizyon izliuorum o da bana kufur saydiriyo yani iyi gibiyiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sise cevirmece
Ficção AdolescenteGENCLER DAGILIN!Heh tamam simdi geri gelebilirsiniz!Heeey size diyom oglum!Gelin lan buraya kitabi okumadan gecenin agzina ayca girsin!Ah tabi aycanin kim oldugunu ogrenmek icin de OKUMAK gerekiyo!OGLUUM BAK GITME S*KECEM HA! AYAZI SIZE NAH VERIRRIM...