"Nasi yani o da ne demek? Sen benim gercek abim bile degilsin.Bana karisamazsin.Ayazla ciktigimizi abim bile biliyor.Hatta o bizim beraber olmamiz icin ugrasti.Senin gibi tepkiler vermedi!"
"Benim hakkimda boyle dusundugunu bilmiyordum.Keske seni bu kadar cok kardesim gibi gormeden once soyleseydin!"Ne dedigimin farkina vardigimda Cemre coktan hizla yurumeye baslamisti.Arkami dondum,Ayaz birkac kizla konusuyordu.Onumu dondum Cemre yerdeki taslara vurarak yanimdan uzaklasiyordu.Bir gunde iki erkek kaybetmistim.Aman tanrim!
" Ayaz ozur dilerim.Cok ozur dilerim lutfen en azindan sen beni birakma!"Agliyordum ve ayazin yanina kosmus kendi kendime utancla Ayaza kaldiramadigim gozlerimi taslarda tutmaya calisiyordum.
"Ben seni birkmadim ki."guluyordu.O gulunce kizlarda gulmeye basladilar.Kendimi daha fazla aglamamak icin tutuyor ayni zamanda kafami hala kaldirmiyordum.Istemeden agzimdan kocaman bir hickirik ciktiginda Ayaz beni kucakladi.
"Ssh,shh ne oldu?Sakin ol!"Ilk baslarda beni sakinlestirmek istesede son sozcukleri oldukca sertti.
"Kizlar gidin!"Kizlara bagirdiktan sonra yere oturdu ve beni de bacaklarinin arasina.
"Sen burada bekle hemen geliyorum.Telefonunu bana ver!"Utancimdan hala kaldiramadigim kafami salladim ve cebimdeki telefonumu ayaza uzattim.
Ayazin gittiginden emin oldugumda kafami kaldirdim.
Cemre;
Ah yillardir anlamiyor.Siktigimin kizi ona biraktigim yillar...Ah aman tanrim!Kiz resmen bana siktir olup gidebilirsin demisti.Bunu kabullen Cemre!Yillardir kardesim dedigin kiz seni birakti!BUNU KABULLEN!!!
"Hey!Mmm Cemre!"
"Kimsin olm sen?Aaaa bizim ay pardon defnenin biricik Ayazi gelmis!"Arkami dondugumde girdugum kisiyle azda olsa sasirmistim.
"Hey dur!Gitme bekle!Defneye ne oldu?"
"Ne olmus ona?"
"Agliyor!"
"Soyle ona gereksiz biri icin aglamasin deymez.Nasil olsa ben onun abisi degilim.O da benim kardesim degil."Yere tekme attim ve acisiyla bagirdim sinirle ellerimi saclarmdan gecirerek bir kayaya oturdum.
" Hey!Sakin ol."
"Olamam bana onun abisi olmadigimi soyledi."
"Sinirlenmisti ve ne dedigini bilmiyordu.Inan bana?"
"Sana inanmam icin bana bir sebep ver?"
"Bilemiyorum."
"Sana inanmiyorum."
"Himm buldum.Defneyi benden iyi taniyorsun,simdi dusun sencede boyle degil mi?"
"Siktir neden bu kadar akillisin."
"Cunku o benim sevgilim.Ozur dilerim."Defne arkamizdan seslendi ve bana 'Ozur dilerim affet beni'bakislarini postaladi.
"Ah gel buraya!"Yanimiza oturdu ve bana sarildi "Asla gitme olur mu kutup ayisi?"
"Peki.olur.gitmem."
"Kiskaniyorum ama!"Ayazin bu soyledigine defne kikirdarken ben gayet ciddiydim.O cocuktan tiksiniyordum.
"Geber."Sesim soguktu ve kendinden emin bir sekilde cikmisti.Buna kaslarini catan Defne'yi gorunce omuz silktim.Ayaz da benim ona baktigim yani tiksintiyle bana bakiyordu.Bunu sadece ayaz degil herkes yapiyordu.
"Agresif!"Defne'nin yumusak yumrugu gogsumde hafif bir sızı birakirken gozlerim onumuzden gecen kiza carpti.Kisa sortuyla ay pardon su kizlarin giydigi boxera benzeyen seyle.Benim boxerim bile daha uzun lan.Pardon sortmus.Kizin gunahini aldik.Uzerindeyse kollari govdesinin yarisina kadar acik ama yinede gobekte kisa bir t-shirtle onumuzde kivirtiyordu.Öhöm öhöm yuruyordu.
"Bakmayin lan okuz gibi.Ayaz!"Defne'nin cirlamasiyla bir anda Ayaz'la goz goze geldik.Yeterince icten olan bitch smile'imi ona gondererek Defne'ye dondum.
"Sen sevgiliciginle ilgilen.Ben bekarim.Kismetimi kapatma."Guldum.Kicimi duzlestigi tastan kaldirip kizin yanina gidiyordum ki.Belkide su dunyada en nefret ettigim kisinin sesini duydum.Elif!Bu kiz burda ne ariyo ya?!.
"Cemre!?!"He yavrum.
"Ne var?"Arkami dondum ki bu az once onumuzden gecen boxerli kizdi.Oha!Elif ne kadar degismis.Pis fahise -_-
"Az once onunuzden tren gibi giderken okuzun trene bakmasini yasadik da hayrola diycektim."Vazgetim hic degismemis.
"Ah!Bosver sen beni.Hala sen gunde 8 kisiyle yatiyor musun?Seni pis fahise"Tam yuruyecektim ki Defne'yle Ayaz'in tuydugunu gordum.Bitches-.-
Evet evet kisa ve okuyan olmadigi icin boyle.Tamam usengecin tekiyim ama bende yaziyorum yani lutfen.Okuyan yok.Ya da ben goremiyorum.Cunku ne vote veriyorsunuz ne de yorum yapiyorsunuz.Sadece kitapligina ekleyenlerden anlayabiliyorum.Ki oyle anlayacaksam boku yemisiz cunku 5 kisi falandir heralde tolu topu.Neyse iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sise cevirmece
Teen FictionGENCLER DAGILIN!Heh tamam simdi geri gelebilirsiniz!Heeey size diyom oglum!Gelin lan buraya kitabi okumadan gecenin agzina ayca girsin!Ah tabi aycanin kim oldugunu ogrenmek icin de OKUMAK gerekiyo!OGLUUM BAK GITME S*KECEM HA! AYAZI SIZE NAH VERIRRIM...