Abimle kapidan ciktik ve cantalarimizla Ayazlarin evine dogru yurumeye basladik.Abim beni kucagina aldi ve ulastigimizda tam indirecekti ki kapi acildi.Bu cocugu tanimiyorduk."Slm siz Defneyle Doruk olmalisiniz."dedi."Ben de bertug" dedi.Tam tahmin ettigim gibi biriydi.Abim beni indiriyordu ki boynuna tutundum ve kafami hayir anlaminda iki yana salladim beni koltuga firlatti.AYaz doga herkes buraraydi.
Heryerde cips ve icki vardi.Daha once anca annemin serabindan tadabilmistim.Ayaz bana bir wotka uzatarak "al bakalim."dedi.aldim ve herkesin elinde wotka vardi abim Nazlinin yanina oturdu.Bense yanimdaki bos yerle ayazin yaninda oturuyordum.
Yanimi bos gorunce buyuk bir hizla yanima zipladi.Bu bertuydu.Bertug elindeki bardagi kafasina dikti.Onun ictigini wotka sanmis bir sekilde ben de wotkayi kafaya diktim.Bertug yuzunde cok sasirmis bir ifadeyle"Hop yavas ol bayan"dedi.Bende hic bir sey anlamamis tam bir gerizekali ifadesiyle ona bakarak " Nasi yani sen yavas ol ben daha once ancak annemkn serabindan tattim"dedim.Bertug"Ah olamaz sen wotka iciyorsun wotka kafaya dikilmez.Ben shut iciyorum."dedi."N-ne o da ne" dedim.Sanki yuzumun uzerindeki ifade koskoca bir soru isaretiydi.Bertug yuzunde tam bir bitch smile'la"Bundan bir kac tane kafaya dikersen sarhos oluyorsun ama ben o kadar fazla degil bir tane bundan dikip bira icicem."dedi.Gulumsedim."Ama o wotkayi bir kere daha dikersen sonun guzel olmayabilir."dedi
Ayaz"Ee Defne bertugla tanismis gibisiniz."dediginden Bertug "Evet Ayaz tanistik tanistik"dedi alayci bir sekilde.Ayaz elimdeki bos wotka kutusuna bakarak."Oh Oha Yuh nasi bitirdin"dedi ki bertug ciddi ama aslinda saka yapmak isteyerek"Dikti"dedi."Bertug insan bir dur der kiz alisik degil abi napiyon yaa"dedi cok korkmus bir yuzle ayaz.
"Ayaz litfen bir tane daha alabilir miyim?" diye sordum.Ayaz kafasini iki yana salladi ve "Asla olmaz"dedi."Iyi peki ben alirim"diyerek wotkaya uzandim ki bilegimde bir el hissettim bilegimi cok siki tutuyordu.Bu ayazdi.
Napiyon gulum yavrum cicim canim aciyi.
Kapa ceneni ic ses.
Ayaza baktim ve buyuk bir hirsla beni birakmayacagini ve icmeme izin vermeyecegini anlayinca egilip diger elime aldim tam wotkayi elimden alcakti ki kafama dikmeye basladim.
Aha simdi sictik manyak misin kizim niye dikiyon ya bir tane daha icerse vallah simdiden cenazeme beklerim.
"Napiyorsun.Bertug Defne sana emanet vallah ben ugrasamam.Hem daha once icmemis hem de iki wotkayi kafaya dikti.Gecmis olsun bertugcum."Diyen sesin Ayaz oldugunu dusunerek ayaza baktim."Ah yo yoy yo ben iyiyim"dedim.Yoo hayir iyi degilim.Ayaz "Hic de oyle gorunmuyo konusmana bak."dedi ve yanimdan kalkip doganin yanina gitti.
Bertuga baktim ve " Ben sarhos degilim.Degilim di mi?"dedim son derece salak gerizekali sapsal bir sekilde ve de sarhos bir sekilde.Guluyordu."Bunu solemek istemem amaaaa SARHOSSUN "dediginden iyice sinirlenip elime bir wotka daha aldim ve diktim.
Ruhuma el-Fatiha gencler.Cenazeme heppinizi bekliorm.
Bertug bana cok sinirli bir sekilde bakiyordu ve benim basim donuyordu.Ah bertugun dudaklari kipirdiyor ve su kelimeler cikiyor yani sanirim."Ne yapiyorsun sen.Sen biraz fazla oldun ama"dedi."Cok basim donuyor ve midem bulaniyordu.Bertuga bakarak"Bertug basim donuyo."dedim.
"Hadi disarda yuruyus yapalim nefes alirsin."dedi.Ve benim ayagi kalmami bekledi.Daha fazla bekleyemeyip kendi kalkti ve tekrar beklemeye basladi kaltigimda yurumeye vcalisyim ama YURUYEMIYORDUM.Bertug beni kucagina alip disari cikartirken ayaza disariyi ve beni isaret etti ayazda "Belliydi zaten"dedi.Sanirim sarhos olacagimi tahmin etmislerdi.
Disari ciktigimizda bertug beni parktaki banka ottutturup"Neden onlari diktin?"diye sordu.Neden bahsettigini gercekten anlamamistim."Neden bahsediyosun ya " diye sordum."Ah tamam tamam bir sey yok diyerek sacimi sevdi.Midem cok bulaniyordu."BERTUGG MIDEM BULANIYO HEM DE COOK!??!?!?!"diye bagirdim yo yo bagirmadim resmen ANIRDIM.
" Tamam sakin ol."diyerek beni kucagina aldi ve Ayazlarin evine dogru yurumeye basladi."Neden herkes beni kucagina aliyo.Ah evet hafif oldugumu biliyorum ama bunu yaparken eglenmek..."dedim.Cevap vermedi.Sadece guldu.
Sen gulme allah icin nooolur sen gulme sen guluyon benim nabzim sifira dusuyo yalvaririm gulum.
Yavsama lan.Ama ic ses gerizekalisi soledikten SONRA farketsem de gercekten guzel guluyordu.Ayazin yanina gitti ve "Defne bu gece nerde kalcak?"diye sordu."Benim odamda kalsin sen de benim alt yatagimda yatarsin benim yatagim iki kisilik oldugundan defneyle abisi beraber yatarlar."dedi.Ah bunu kabul edebilirdim.
Bertug gulumseyerek bana bakti."Hadi bakalim bu gece sana yeteer"dedi.Yukari ciktigimizda beni yataga yatirdi ve bana dogru hafifce eyildi cok am cok yakinasmistik
Hahahhaha guzel yerde kestim di mi hahahaha muhahahah kotulukk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sise cevirmece
Teen FictionGENCLER DAGILIN!Heh tamam simdi geri gelebilirsiniz!Heeey size diyom oglum!Gelin lan buraya kitabi okumadan gecenin agzina ayca girsin!Ah tabi aycanin kim oldugunu ogrenmek icin de OKUMAK gerekiyo!OGLUUM BAK GITME S*KECEM HA! AYAZI SIZE NAH VERIRRIM...