╚» 𝙁𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮 «╝

3.5K 339 373
                                    

Knock Knock

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Knock Knock

"Err.. En.Park ada orang datang tu" Ujar Seoyun yang kembali membuka matanya.

"Aishhh" Marah Jimin

"Fuhhh nasib aku selamat. Tapi bibir dia... kena aku tadi. Tu dikira sebagai first kiss ke? Takpalah aku ignore dulu. Nanti aku pikir balik , sekarang ni aku kena lari dari sini dulu." Monolog Seoyun di dalam tandas.

Jimin

Klek

Bukak je pintu terpampang wajah suci Kim Taehyung di hadapan matanya.

"Hah! Nak apa lagi kau? Aku tak suruh datang pon kan! Aku kata esok pag--"

"Hai anak omma!" Sampuk Puan Park.

"Alah omma buat apa dekat sini? Eh appa pon?" Soal Jimin malas.

"Salahke kami nak melawa--"

"En.Parkkk~~~" Panggil Seoyun yang baru muncul daripada tandas.

Tuan Park memandang Seoyun dari atas sampai . Asal budak ni basah kuyup?

Tapi bila dia teringat balik sebab Jimin datang sini terus dia menyiku perut Jimin.

"Ni ke budak yang kamu cakap--" Belum sempat Tuan Park nak habiskan ayat dia , Jimin dah tekup mulut dia.

"Appa shhh diam je"

"Errr... saya balik dulu lah" Ujar Seoyun yang dah pikir nak lari daripada suasana yang agak awkward itu.

"Alah takpalah kamu duduk sini dulu. Boleh makan malam dengan kami sekali" Pelawa Puan Park yang mendukung seorang bayi perempuan berusia lingkungan 5-6 bulan begitu.

Seoyun pikir nak tanya tapi dia malu.

"Jomlah duduk dekat sana tu dulu. Takkan nak berdiri ja" Ajak Jimin.

Dengan itu , Taehyung pon ditinggalkan di tepi pintu seorang diri.

SKIP

"Tu siapa En.Park?" Soal Seoyun kepada Jimin.

"Oh ni adik Jimin" Pintas Puan Park bila nampak Jimin malu-malu nak mengaku tu adik dia.

"Nama dia apa?" Soal Seoyun , muka adik Jimin tu ditenung fuhhh muka sebiji macam abang dia!

"Nama dia Jimout" Sampuk Jimin.

Seoyun menjeling ke arah Jimin. Tak tanya dia pon -,-

"Berapa bulan?" Soal Seoyun , tengok Jimout tu kecil sangat macam Jimin ;')

"Minggu depan dia masuk 6 bulan dah. Comelkan?" Soal Tuan Park , nak jugak tu orang puji anak perempuan dia.

"Haah comel!" Teruja Seoyun yang mencubit-cubit pipi gebu Jimout.

SU : Pervert Teacher | pjmWhere stories live. Discover now